Mahtava moka!! Voihan Ziisus! :D

Noinniinkuin asiakaspalvelijana olen muuten samaa mieltä herra Marttusen kanssa. Asiakkaan mokahan se alunperin oli, ei se pariston tarkistus niin vaikeeta ole. Mut mölyt pitäisi toki pysyä mahassa eikä missään nimessä tulla asiakkaalle päin naamaa...

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mun mielestä olis modejen aiheellista poistaa tämä ketju, jos nuo yhteystiedot ja nimet ovat oikeita.

PEESI!

Nuo yhteystiedot on jo ihmisten tiedossa. Tää palsta on kuitenkin aika pieni suhteessa siihen, kuinka moni luki nuo yhteystiedot silloin, kun ne oli Ilta-sanomissa ja -lehdessä.

Ei hitto vie! Oikeesti?!!

Hyvä ku tuossa vielä puhutaan idiooteista ym, mutta kuitenki sit itse on viestin kirjoittaja niin IDIOOTTI, että lähettää vahingossa viestin itse asiakkaalle!!!!! Haha!!! =D

Okei, tämä on sattunut vuosia sitten. :wave: Kyseessä oli puhdas vahinko ja toimistopila, joka päätyi sitten siihen, että työntekijä ilmeisesti itse erosi. Musta ei vain olisi tarvinnut. Joka asiasta pidä kehdata vinkua... Kuten ei minusta tarvitse heti ryhtyä moderaattoreita huutamaan.

Vähän asiaa sivuten niin jokunen aika sitten oli myös lehteen asti päässyt juttu kun Ford-liikkeessä asiakas oli vienyt autoaan huoltoon ja oli nähnyt ruudulta omat asiakastietonsa. Oli joku huollon hemmoista kirjoittanut lisätietokenttään "Asiakas on mulkku!".

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:
Okei, tämä on sattunut vuosia sitten. :wave: Kyseessä oli puhdas vahinko ja toimistopila, joka päätyi sitten siihen, että työntekijä ilmeisesti itse erosi. Musta ei vain olisi tarvinnut. Joka asiasta pidä kehdata vinkua... Kuten ei minusta tarvitse heti ryhtyä moderaattoreita huutamaan.

Enemmän toi asiakas on tossa mun mielestä mokannut. Pitää nyt valittaa ihan tavaratalon johtajalle saakka kun ei saa palauttaa avattua tuotetta, joka ei ole myyntikelpoinen :headwall: :headwall: :headwall:

Ois niin kiva, jos ois joskus itse saanut sanoa aspassa samat asiat ihan suoraan noille hulluimmille aasiakkaille *huoh*

Alkuperäinen kirjoittaja Pomppiva Pallokala:
mun mielestä olis modejen aiheellista poistaa tämä ketju, jos nuo yhteystiedot ja nimet ovat oikeita.

PEESI!

Nuo yhteystiedot on jo ihmisten tiedossa. Tää palsta on kuitenkin aika pieni suhteessa siihen, kuinka moni luki nuo yhteystiedot silloin, kun ne oli Ilta-sanomissa ja -lehdessä.

huolimatta siitä, mun käsittääkseni täällä ei saa julkaista toisten yhteystietoja. omat tiedot on ihan eri asia. voinhan olla väärässäkin tuossa asiassa; mutta jo hyviin tapoihinkin kuuluu se ettei tämmöisellä palstalla levitellä kenenkään yhteystietoja, oli ne sitten tiedossa tai ei.

Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:
Alkuperäinen kirjoittaja soittakaa jo poliisille..?:
http://www.facebook.com/profile.php?id=799480278

:laugh: :laugh: :laugh:
Mä olisin ihan fiiliksissä jos saisin tollasen vastauksen :D

Mäki nauraisin vaan ihan hysteerisesti jos saisin tollasen! :D En vaatis erottamista tai mitään, toki nolona oisin, mut toisaalta, en myöskään valittais ikinä noin typerästä asiasta, ja viel omasta virheestä.. :D

PEESI!

huolimatta siitä, mun käsittääkseni täällä ei saa julkaista toisten yhteystietoja. omat tiedot on ihan eri asia. voinhan olla väärässäkin tuossa asiassa; mutta jo hyviin tapoihinkin kuuluu se ettei tämmöisellä palstalla levitellä kenenkään yhteystietoja, oli ne sitten tiedossa tai ei.

tuskinpa nuo Vaasan cittarin henkilökunnan jäsenet mitään valtionsalaisuuksia ovat.

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:

Enemmän toi asiakas on tossa mun mielestä mokannut. Pitää nyt valittaa ihan tavaratalon johtajalle saakka kun ei saa palauttaa avattua tuotetta, joka ei ole myyntikelpoinen :headwall: :headwall: :headwall:

Ois niin kiva, jos ois joskus itse saanut sanoa aspassa samat asiat ihan suoraan noille hulluimmille aasiakkaille *huoh*

Jaa. No sitähän minä sanoin. Joka asiasta ei tarvitsisi vinkua ja joka asiasta ei pitäisi edes kehdata tehdä sitä (siis asiakkaiden) ja työntekijän ei olisi tarvinnut minusta erota :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:

PEESI!

tuskinpa nuo Vaasan cittarin henkilökunnan jäsenet mitään valtionsalaisuuksia ovat.

viittaan tuohon jo edellä kirjoittamaani. ja lopetan oman jankkaamiseni tähän :) kun ei mene mun viesti perille. hyvät tavat kunniaan tälläkin palstalla!

Jaa. No sitähän minä sanoin. Joka asiasta ei tarvitsisi vinkua ja joka asiasta ei pitäisi edes kehdata tehdä sitä (siis asiakkaiden) ja työntekijän ei olisi tarvinnut minusta erota :snotty:

Juu, niin mäa sut käsitinkin, mutta kirjotin ihan hassusti :ashamed: Eli samaa mieltä ollaan :) Mun mielestä toi palaute on aivan loistavasti kirjottu vaikkakin asiaton.

Juu, niin mäa sut käsitinkin, mutta kirjotin ihan hassusti :ashamed: Eli samaa mieltä ollaan :) Mun mielestä toi palaute on aivan loistavasti kirjottu vaikkakin asiaton.

Me mennään ihan ristiin :D

Mä nauroin tolle palautteelle ihan kippurassa. En olisi kyllä kehdannut enää napaani näyttää siellä kaupassa, jos miulle olisi tuollaista sähköpostiin pudonnut :laugh: :D Asiaton, mutta hauska. :D

:laugh:
mut asiakashan tossa oli väärässä,ei mulle tulis mieleenkään alkaa palauttaa avattua pakettia.
ja olihan täälläkin kerran ketju kun joku oli yrittny palauttaa käytettyä toimivaa tulostinta takaisin kauppaan ja kauppa ei ollu huolinu sitä.kauhee sen kauppaketjun haukkuminen oli :o

PEESI!

Pois tällaiset asiattomat ketjut. >Miltä teitä tuntuisi, jos teidän koko nimenne mainittaisiin täällä ikävän asian yhteydessä?

Tosi monella ihmisellä on vääristyny käsitys siitä mitä kaupan PITÄÄ ottaa takaisin ja mitä kauppa VOI ottaa takaisin ylimääräisenä asiakaspalveluetuna...

(Niin, siis ihan valistuksen vuoksi: ei minkään kaupan tarvitse ottaa takaisin toimivaa tavaraa, myyntikunnossa tai ei.)

Yhteistyössä