T
tartteis apuja
Vieras
Eli tilanne on tämmöinen et mun mutsi keksi että muuttaiskin samalle paikkakunnalle mis mä perheineni asun.
Ei muuten tule
Asuttiin aikoinaan äitin kans samal paikkakunnal monta vuotta ja se saattoi tulla oven taakse ilmoittamatta ja oli naapureiden kertoman mukaan hakkan oveakin kun me ei muka haluttu vaan avaa ovea ja tilanne meni jopa siihenkin et se pölli kerran meidän vara-avaimen ja ei oikeesti sitä antan takas ennekuin otin vuokraisäntään yhteyttä joka sitten pakotti mutsin antaa sille sen avaimen, ja mitä muuta kivaa nyt taas tekikään. Ja me saatiin oikeesti noista mun mutsin toilailusta ja tekosista varotuskin kun hillu ties miten siellä rappukäytävis.
Monta vuotta meni et pystyin mutsille antaa edes anteeksi saatikka keskustelee sen kans edes puhelimes tai käydä hänellä kylässä.
Nyt kun meillä on onneks aika paljon kilometrejä välis ettei ihan päiväkäynnille utsi viitti tänne tulla ja yöks en sit tänne ota niin nyt tuo haaveilee jos muuttais tänne kun ei hällä sielläkään asu ketään ja täällä olis mä perheineen.
Mutsi elää soskun luukulla ja aikoo kuulemma kysyä jos sais muuttoauton,kantajat ja jotakin muuttoavustust tänne kun ei sielläkään paikkakunnall oo sille töitä. Eli saaks muka soskun luukulla eläjät muka näin vain vaihdella asuinpaikkakuntia jos nyt vaa ei satu huvittaa asumaa siel mis jo asuu,eli kuis helposti se sosku antaa tuot muuttorahaa?
Kiitti kun jaksoit lukee
Ei muuten tule
Monta vuotta meni et pystyin mutsille antaa edes anteeksi saatikka keskustelee sen kans edes puhelimes tai käydä hänellä kylässä.
Nyt kun meillä on onneks aika paljon kilometrejä välis ettei ihan päiväkäynnille utsi viitti tänne tulla ja yöks en sit tänne ota niin nyt tuo haaveilee jos muuttais tänne kun ei hällä sielläkään asu ketään ja täällä olis mä perheineen.
Mutsi elää soskun luukulla ja aikoo kuulemma kysyä jos sais muuttoauton,kantajat ja jotakin muuttoavustust tänne kun ei sielläkään paikkakunnall oo sille töitä. Eli saaks muka soskun luukulla eläjät muka näin vain vaihdella asuinpaikkakuntia jos nyt vaa ei satu huvittaa asumaa siel mis jo asuu,eli kuis helposti se sosku antaa tuot muuttorahaa?
Kiitti kun jaksoit lukee