Olemme olleet nyt taas muutaman päivän yhdessä noiden valehtelutapausten jälkeen.
Hetkeksi taas uskoin että hän olisi oikeasti muuttanut tapansa ja kaikki alkaisi menemään parempaan päin.
Kuinka ollakkaan taas hän jäi valheista kiinni.
Kysyin eilen häneltä koska hän oli ostanut digikameransa. Hän kertoi ostaneensa sen maaliskuussa gigantista nordean kortilla. Olen kuitenkin nähnyt hänen tiliotteet eikä mitään ostosta gigantista ole nordean tililtä tehty.
Seuraavana päivänä sanoin että nyt on aika kertoa totuus mistä kamera on saatu.
Kovasti väitti asian olevan totta, mutta hetkeä myöhemmin sanoi: "entä jos isä olisikin ostanut sen minulle".
Hetkeä myöhemmin kuitenkin sanoi että oli ostanut kameran osamaksulla hobbyhallista.
Äsken juttelimme puhelimessa ja kysyin onko kaikki osamaksuerät maksettu, kaikki on kuulemma jo maksettu nordean tililtä. Katsoin tiliotteita eikä osamaksuja hobbyhalliin ole maksettu ainuttakaan. Valheita siis valhdeiden perään.. En siis vieläkään tiedä mikä on totta.
Paria tuntia myöhemmin kysyin onko hän syönyt kaikki viimeviikolla aloitetut masennuslääkkeet ajallaan. Hän sanoi että aamulla meinasi unohtua mutta muuten on syönyt.
Hän ei tiennyt että olin hetkeä aiemmin katsonut lääkerasiaan ja huomannut lääkkeiden jäädeen syömättä ainakin kolmena päivänä.
Hän meni toiseen huoneeseen laukulleen muka hakemaan jotain. Kuulin kuinka lääkepaketin "folio" rapisi ja hän söi(tai piilotti) kaikki unohdetut lääkkeet samalla kertaa.
Kaiken tämän valehtelun lisäksi hän ollut raskaana jo kahdesti puolen vuoden aikana.
Hän on syönyt koko tämän ajan e-pillereitä omien sanojen mukaan päivittäin ja ajallaan.
Kun hetken asiasta juteltiin niin olihan niitä unohtunut, mutta oli syönyt kaikki kuulemma 12tunnin sisällä unohduksesta.
Juttelimme lisää niin ihan kaikkia ei sitten ollutkaan syöty 12tunnin sisällä.
Eräs ilta katsoin e-pilleriliuskaa ja huomasin että edellisenä päivänä ei ollut otettu ollenkaan.
Hän sanoi: "oho", otin pillerin eilen vahingossa väärästä päästä liuskaa.
Hän on molemmilla kerroilla tehnyt omien sanojensa mukaan abortit.
Pelkään vaan kovasti että entä jos hän onkin nyt raskaana eikä mitään aborttia olekkaan tehty?
Mitään verenvuotoa en ole edelleenkään nähnyt, vaikka jälkimmäinen abortti tehtiin jo yli viikko sitten.
Valkovuotoa(?) sensijaan tuli todella runsaasti mitä en ole aikaisemmin hänellä koskaan tavannut.
Olen lukenut nyt netistä tuollaisesta kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä, ja vahvasti kaikki merkit viittaisivat tähän sairauteen.
Nyt hän lähti äidillään käymään koska minulle tulee vieraita, joten pääsin taas tänne kirjoittelemaan.
En enää tiedä mitä tekisin.
Eilen kun hän jäi taas valheista kiinni olin lähettämässä häntä kotiin, mutta taas alkoi se itsemurhalla uhkailu, "jos hän nyt lähtee niin en tulisi näkemään häntä enää koskaan".
En sitten pystynyt häntä pihaa pidemmälle lähettämään kun otin jo hänet takaisin.
Olen itse aivan loppu. Haluaisin päästä tästä tilanteesta jo vihdoin eroon, mutta pelkään että hän tekee itselleen jotain. Minulla ei oikein ole edes ketään kenelle tästä asiasta pystyisin/uskaltaisin puhua, hävettää ja pelottaa niin paljon

. En enää tiedä mikä on totta ja mikä ei.