O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja älä tee numeroa;11615029:Mietin vaan, että oletko itse töissä?
Minä olen 54 v nainen ja nyt kun lapset on isoja, on aikaa, halua ja mahdollisuus panostaa enemmän työhön. Palkkani on tuplaantunut muutamassa vuodessa ja olen saanut lisää vastuuta.
Koen työni oikeasti mielenkiintoisena ja vaativana ja olen monesti töissä iltaan klo 18-20 ja siihen päälle vielä joskus viikonloppuisinkin ja työasiat pyörii kotonakin mielessä, saatan funtsata jotain ongelmaa vaikka saunan lauteilla. Ilmeisesti miehesi on kuitenkin viikonloput kotona/kanssasi? Kun joku asia jää mieleen, siihen keskittyy ja sen haluaa hoitaa loppuun, oli kello sitten mitä tahansa ja jos on keskittymistä vaativa työ, illlalla on usein työrauha työpaikallakin. Kun itse sitten tulen, vaikka työni on istuma/ajatustyötä, olen monesti ihan sippi enkä jaksa kuin istua soffalla illalla.
En oikein näe mitään ongelmaa, tuskin mies nyt mitään korsettivastaanottoa kaipaa. Tee oman työpäiväsi jälkeen kaikki kotihommat kun sinulla on aikaa äläkä tuijottele vaan kelloa ja soittele perään. Tai käy vaikka siellä lenkillä ja sitten kun mies tulee kotiin, teillä on kaikki aika "nyhjätä" yhdessä. Lähde lenkille, sano että lähden, tuutko mukaan ja ellei mies tule, lähdet yksin. Ei siinä sen kummempaa. Älä painosta äläkä ahdista, ole itsekin iloinen ja positiivinen. Muuten tapat itse teidän suhteen.
mitä on "muu elämä"?
Itselläni ei ole kuin yksi elämä johon työ kuuluu oleellisena osana. Ilman työtä minulla ei olisi rahaa. Ilman rahaa en voisi tulla omillani toimeen. Sen vuoksi ainakin minä olen hankkinut itselleni sellaisen työn jossa on myös sisältöä. Työn jota on mukava tehdä ja työpaikan jossa on mukava käydä. Siellä on ihania työkavereita joiden kanssa viihtyy ja ennenkaikkea työn avulla pystyn varmistamaan eläkepäivinäni tarvittavan rahan.
Itse ainakin olen tykännyt lasten kotoa pois muuttamisen jälkeen tehdä reippaasti esim. ylitöitä ja tienata sen myötä myös hyvin. Eläkekkeen kannata on erittäin hyvä kun vuosiansiot kasvavat näin viimeisinä vuosina ennen eläkkeelle
jäämistä isompiin lukemiin.
Itselleni esim. karttuu parhaillaan noin 150/kk lisää eläkettä koko tämän vuoden.
Oletan eläväni vielä vähintään noin 20 vuotta, joten 150/kk lisää on riittävän iso kannustin.
Itse ehdin olla mieheni kanssa joka ilta aina klo 22.00 saakka hereillä + viikonloput ja kaikki lomat.
Kyllä siinä ehtii seksitellä, kattella telkkaria, syödä ja siivotakin yhdessä aivan riittävästi.
mitä on "muu elämä"?
Itselläni ei ole kuin yksi elämä johon työ kuuluu oleellisena osana. Ilman työtä minulla ei olisi rahaa. Ilman rahaa en voisi tulla omillani toimeen. Sen vuoksi ainakin minä olen hankkinut itselleni sellaisen työn jossa on myös sisältöä. Työn jota on mukava tehdä ja työpaikan jossa on mukava käydä. Siellä on ihania työkavereita joiden kanssa viihtyy ja ennenkaikkea työn avulla pystyn varmistamaan eläkepäivinäni tarvittavan rahan.
Itse ainakin olen tykännyt lasten kotoa pois muuttamisen jälkeen tehdä reippaasti esim. ylitöitä ja tienata sen myötä myös hyvin. Eläkekkeen kannata on erittäin hyvä kun vuosiansiot kasvavat näin viimeisinä vuosina ennen eläkkeelle
jäämistä isompiin lukemiin.
Itselleni esim. karttuu parhaillaan noin 150/kk lisää eläkettä koko tämän vuoden.
Oletan eläväni vielä vähintään noin 20 vuotta, joten 150/kk lisää on riittävän iso kannustin.
Itse ehdin olla mieheni kanssa joka ilta aina klo 22.00 saakka hereillä + viikonloput ja kaikki lomat.
Kyllä siinä ehtii seksitellä, kattella telkkaria, syödä ja siivotakin yhdessä aivan riittävästi.
Kun on aina ollut kiva, niin se täytyy aina jatkua. Ei voi mitään, mutta ap saa käsityksen, kuin mikään ei riitä. Mies on kuin enkeli. On hyväluontoinen ja kaikkea muuta. Kaikki vain on seksistä kiinni?jos ei saanut enää niin useasti viikossa. Mistä tuollaisia miehiä löytyy?
Ei niitä ole kuin sen päässä, edellisellä kerralla se oli alkoholisti, joka lähti viikonloppuna pämppäilemään. Nyt sitten mies, jonka työ on vienyt.
No nyt ei alkuperäinen enää ymmärrä mitään siitä, mihin tämä keskustelu on mennyt. Jätän teidät tänne pohtimaan ihan keskenänne, mitä minun päässäni liikkuu ja millainen kurja valittaja minä olen. Kiitos seurasta ja hyvää kevättä jokaiselle!