Suhde naisen aloitteesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja the other way around
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

the other way around

Vieras
Hei!

Tahan asti suhteeni ovat alkaneet flirtilla, ja sitten lahinna miehen aloitteesta treffeille jne. Kuitenkaan en ole itse ikina tehnyt vasinaista konkreettista aloitetta (ei-verbaalista viestintaa kylla tietenkin;)..

Nyt olen sitten tormannyt mieheen, tai miehenalkuun, kummatkin olemme about 25v, joka vaikuttaa kerrankin sellaiselta, johon olisi ns hyva rakastua, todellakin poikaystava ainesta.

Olen nahnyt hanta yliopistomme kirjastossa, olemme hymyilleet toisillemme, ja alkaneet tervehtimaan, ja myos jutelleet. Tanaan nain hanet taas ja menin itse juttusille... Aika yleisia aiheita jne.. Lahdin siita sitten hommiini ja han jai omiinsa, ja sanoi kylla etta nahdaan pian taalla kirjastossa taas! Han vaikuttaa kylla suht kiinnostuneelta, mutta jotenkin minusta on alkanut tuntumaan etta jos en itse tee aloitetta, han on sen tyyppinen, etta ei ehka uskaltaisi tai muuten vain tekisi. Han on rauhallinen, oikein mukava, mutta ei ehka kaikkein sosiaalisesti rohkein, vaikka itsevarma onkin. Toisaalta voi olla etta hanella on jo tyttoystava, ja kaikki tama johtuu siita.. han nimittain vaikuttaa kiinnostuneelta, mutta ei ikina ohjaa puheenaihetta siihen suuntaan etta esim voisimme vaihtaa numeroita tai etta tapaisimme tme. Tosin olen jutellut hanen kanssaan vain muutaman kerran.

Mutta siis, koska haluaisin tutustua haneen, ja koska ajattelen etta miksi naisten pitaisi tyytya vain odottelemaan vienosti hymyillen kuka sattuu pyytamaan treffeille, voisin itse myos ohjata haluamaamme tilannetta, ja "iskea miehen" ,)

Mutta miten? Ehka vain hakeudun hanen seuraansa aina sopivan ajan tullen jne. Toisaalta en haluaisi tehda itseani liikaa tyko, koska en halua nolata itseani jos hanella on vaikka jo tyttoystava tms...

Miten muilla, onko suhteenne alkanut naisen aloitteesta? Olisiko se alkanut jos nainen ei olisi tehnyt aloitetta, esim kysynyt treffeille? Miten mies suhtautui? Tuliko hyva suhde?

Todella pitaa miettia, koska olisin hanesta ihan ns tosissaan kiinnostunut.

Tama skenario on sellainen, etta ei vain kertakaikkiaan sopisi, jos yhtakkia kysaisin hanta treffeille, aivan liian outoa ja muodollista jotenkin...

Vaimo pyysi aikoinaan treffeille, päädyimme naimisiin ja onnea on kestänyt jo vuosikymmenen. Minua aina huvittaa naisten passiivisuus näissä asioissa. Te keksitte pakkien pelossa mitä ihmeellisempiä selityksiä, miksi miehellä olsii kaikki vastuu asiassa. Miehet mukamas haluavat saalistaa, ei saa olla liian tyrkky jne. Mitä tahansa, ettei teidän tarvitsisi ottaa riskiä tulla torjutuksi ja mukamas nolatuksi.

No voihan se kutsu olla sellainen minkä voi esittää kenelle tahansa.

Esimerkiksi kahville kutsun voi esittää kenelle tahansa.

Siinä jutellessa ja toisten tekemisiä kertoessa kyllä huomaatte kannattaako ehdottaa jatkotapaamisia.

Yhtä hyvin se poika voi miettiä miten teitä juohevasti houkuttelisi.

Sillä kumpi aloitteen tekee ei ole merkitystä lopputuloksen kannalta.

Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä;10531058:
No voihan se kutsu olla sellainen minkä voi esittää kenelle tahansa.

Esimerkiksi kahville kutsun voi esittää kenelle tahansa.

Siinä jutellessa ja toisten tekemisiä kertoessa kyllä huomaatte kannattaako ehdottaa jatkotapaamisia.

Yhtä hyvin se poika voi miettiä miten teitä juohevasti houkuttelisi.

Sillä kumpi aloitteen tekee ei ole merkitystä lopputuloksen kannalta.

Tama oli ihan hyva... Ehka vain sanon seuraavan kerran kun naen hanet, josko han haluaisi ottaa kanssani kupposen kahvia kafeteriassa. Jos han sanoo ei jostakin syysta, niin ei kai se maailma siihen kaadu. Silla jos han kieltaytyy, niin suhteestahan ei tulisi mitaan kuitenkaan, mutta ainakin silloin itse tiedan etten ole vain silkkaa arkuuttani antanut jonkin arvokkaan luisua kasistani...

Han on vain niin sode, ja mukava, etta minullahan tassa, vaikka nainen olenkin heraa ne saalistusvaistot, kun toinen on niin ujohkon oloinen;))

Tama oli ihan hyva... Ehka vain sanon seuraavan kerran kun naen hanet, josko han haluaisi ottaa kanssani kupposen kahvia kafeteriassa. Jos han sanoo ei jostakin syysta, niin ei kai se maailma siihen kaadu. Silla jos han kieltaytyy, niin suhteestahan ei tulisi mitaan kuitenkaan, mutta ainakin silloin itse tiedan etten ole vain silkkaa arkuuttani antanut jonkin arvokkaan luisua kasistani...

Han on vain niin sode, ja mukava, etta minullahan tassa, vaikka nainen olenkin heraa ne saalistusvaistot, kun toinen on niin ujohkon oloinen;))
Toivon, että tulee myönteinen vastaus ja hän lähtee mukaanne.

Mutta siltä varalta, että vastaus on kielteinen, niin kannattaa miettiä jo etukäteen mitä silloin sanotte, ettei tilanteesta tule molemmille kiusallinen.

Miten somaa onkaan, kuinka tuo ujous joskus voi olla niin vetoavaa.
On tuo tullut esille ihan muissakin tilanteissa.

Niin ja hyviä kahvi ja juttuhetkiä toivotan.
Ja jos vaikka se käsi toisen käden löytää.

Niin ja yksi vihje tuli vielä mieleen.
Miettikää myös niitä puheenaiheita valmiiksi kahvihetkeenne, jos ette ole luonnonlahjakas keskustelija.
Ne pitkät hiljaiset hetket ovat rasittavia, siis solloin kun kumpikaan ei meinaa keksiä jutun aihetta.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä;10531314:
Toivon, että tulee myönteinen vastaus ja hän lähtee mukaanne.

Mutta siltä varalta, että vastaus on kielteinen, niin kannattaa miettiä jo etukäteen mitä silloin sanotte, ettei tilanteesta tule molemmille kiusallinen.

Miten somaa onkaan, kuinka tuo ujous joskus voi olla niin vetoavaa.
On tuo tullut esille ihan muissakin tilanteissa.

Niin ja hyviä kahvi ja juttuhetkiä toivotan.
Ja jos vaikka se käsi toisen käden löytää.

Niin ja yksi vihje tuli vielä mieleen.
Miettikää myös niitä puheenaiheita valmiiksi kahvihetkeenne, jos ette ole luonnonlahjakas keskustelija.
Ne pitkät hiljaiset hetket ovat rasittavia, siis solloin kun kumpikaan ei meinaa keksiä jutun aihetta.

Haha, ei ole ongelma ollenkaan minulle keksia jutunaiheita, olen eloisa ja verbaalinen luonnostaan... Paaasia on kuitenkin se, etta kylla sen huomaa synkkaako tarpeeksi, niin etta siita voi jotakin alkaa, vai ei. Yritan vain olla vahan kaverimielessa miehen kanssa... Ja jos naen jotakin lupaavaa, niin lisaan hivenen flirttia, ja toivon etta mies ottaa sitten ohjat kasiinsa ja pyytaa numeroa, tapaamista tms..

Silla jos ei ota, niin hanella on siihen syynsa, esim tyttoystava, tai etta en kiinnosta hanta (mita en kylla usko, silla silmat ei valehtele;) Pitaa vain toppuutella itseani, silla jos haluaisin hanet poikaystavakseni, toisaalta tuntuu kivalta etta itse menee sita henkiloa kohden jonka haluaa, eika vain istu ja toivo etta joku kiva tulisi ja nappaisi, silla ne jotka menevat rokeasti naista jututtamaan, ja pyytamaan ulos, eivat aina ole kaikista ihanimpia miehia, vaan enemman niita pelimiehia, itse haluaisin nyt kunnon poikaystavan, ja tama nyt olisi sita sitten :)

Väkisin keksityt puheen aiheet kyllä huomaa. Samalla lailla ne sanat takeltelee kurkussa.

Tule, ap, sitten kertomaan kuinka treffikutsun kävi! Ja niiden treffien. Oletteko muuten samasta kulttuurista? Mietin vain, kun ääkköset puuttuu.

Väkisin keksityt puheen aiheet kyllä huomaa. Samalla lailla ne sanat takeltelee kurkussa.

Tule, ap, sitten kertomaan kuinka treffikutsun kävi! Ja niiden treffien. Oletteko muuten samasta kulttuurista? Mietin vain, kun ääkköset puuttuu.

Hei! Ei olla samasta kulttuurista, han on Hollannista ja mina tietysti Suomesta, ja tapaamme sitten taalla kolmannesssa suuressa maassa :)

Olen kylla lukenut, etta Hollantilaiset tytot ovat erittian rohkeita ja aloitteellisia suhteessa miehiin, joten ehka han jopa odottaa etta nainen tekee aloitteen, tieda hanta!?

Han kylla kertoi minulle, etta lahtee kolmen paivan paasta matkalle, joten kai vinkkasi etta nakisimme sitten naiden 3 pvn aikana kirjastossa, en vain paase tanaan hanta "iskemaan" ;)

Voi kun han on niin kiva poika, kumpa tulisin huomaamaan etta oli hyva juttu tehda aloite, ja etta homma toimii vaikka se onkin epaperinteisesti nainen;)

Viimeksi muokattu:
Minä tunnen työni puolesta muutamia hollantilaisia. Tuntuvat olevan samankaltaisia kuin me suomalaiset.

Selkeää kiinnostusta kun raportoi sinulle menoistaan! Huomenna menet ja otat härkää sarvista :D

ei kun sarvesta, kirjoitusvirhepaholainen..

Kylla siita harasta saa paremman otteen, kun ottaa molemmista sarvista;)

Niin kai se sitten on, miksi muuten olisi kertonut menoistaan tarkasti! Han myos kysyi kuinka kauan itse olen oaikalla :))

Herranjumala kun han on niin ihana... Minua vaan alkaa nyt jannittamaan, kun tajuan etta minun on tehtava tama aloite, ja etta kaikki on kasissani.

Toisaalta on juuri hyvan miehen merkki, etta han arvostaa naista, ja vihjaa, sen sijaan etta "kavisi paalle", kuten monet muut miehet tekee.

Jotenkin vain tuntuu, etta en ole ns omalla alueellani taman asian suhteen, kuten sanottu, en ole koskaan ennen ollut aloitteellinen suhteessa miehiin, enka oikein ns osaa toimia asian suhteen, pelkaan etta nolaan itseni jotenkin... No, kai se on sitten sen vaarrtti, ja siitakin oppii sitten.

Mutta eiko olekin totta, etta Hollannissa naisten tekemat aloitteet eivat ole mitenkaan yhtaan sen kummoisempia, kuin miestenkaan? Etta hanella tuskin kiinnostus menee, jos "ei metsasta" sita naista, vaan pitaa sita ihan tavanomaisena..

Niiiiin suloinen, en malta odottaa! Mutta todella noloa jtekin, etta sitten olen paikalla taas hanta metsastamassa, haha, tuntuu hurjalta...

Viimeksi muokattu:
Kyllä se siitä hyvin menee, pientä alkujännitystä teillä vaan on.
Yleensä ihminen jännittää enemmän silloin, kun odottaa jotakin tapaamista.
Jännitys katoaa nopeasti, kun se itse tapaaminen koittaa.

Kyllähän se ihastus laittaa kaikenlaisia mietteitä mielessä pyörimään.

Ja yksi on se epätietoisuus, kun ette tiedä hylkääkö hän tarjouksen tai ei.

Tässä asiassa koetellaan nyt sitä teidän reippautta ja iloisuutta.

Minäkin toivon niin teidän onnistuvan.

Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä;10531314:
Silloin sanotaan "harmi" ja hymyillään päälle. Ei siinä mitään kiusallista ole. Jos mies kieltäytyy tai on niin lapsellinen että pahastuu naisen aloitteesta, niin ei ap mitään siinä häviä.

Tsemppiä ap:lle :)!

Liekö tätä ketjua ap enää seuraat, mutta ihmettelen jo aloituskysymystä: voiko suhde alkaa naisen aloitteesta. MIKSI ihmeessä ei voisi? Ei nainen ole mikään "lapsi-ihminen", jonka pitää aina odottaa, että "aikuis-ihminen" eli mies toimii. Et varmaan tarkoittanutkaan asiaa noin, mutta kuohahdan aina, kun törmään näihin perikonservatiivisiin luuloihin.

Moni poika / mies on ujo, ei se aloitteen teko ole sen helpompaa heille kuin meille naisillekaan. Aloitteentekijä joutuu aina jännittämään, tuleeko torjutuksi tai nolatuksi. Ei kyseinen poika tiedä tunteistasi ellet nitä itse osoita, vaikka ehkä itse luulet, että olet jo nyt ilmiselvä! Ja on turha pelätä, että loukkaat tai joudut noloon tilanteeseen, jos osoitat kiinnostusta. Ei kukaan loukkaannu tai pidä typeränä sitä, että joku on minusta kiinnostunut.

Aloitteen tehköön se, joka vain sattuu uskaltamaan. Kaikenlaiset pelit (odotan x päivää ennenkuin soitan, jne). ovat minusta ihan naistenlehtien keksintöä eivätkä kuulu normaaliin, luontevaan kanssakäymiseen.

Olen deittaillut muutamia ja seurustellut vakavasti kaksi kertaa, kaikki deitit/suhteet ovat alkaneet minun aloitteestani - olen alle 30-kymppinen nainen. Nykyinen suhde on johtanut jo kihloihin ja pian avioon, joten oikein hyvin on sujunut, suosittelen!

Kyllä saa vierasta jos haluaa. Kaverini Rouva iski minuun silmänsä ja liikkui kotonaan tosi sexikkäät vaatteet päällään kerran kun oli saunailta heillä. Soitin kerran ja kysyin että koska tavataan ja mitä haluat. Halusi minua ja halusi antaa aarrettaan minulle. Olipa mukava Rouva ja on edelleeln taas huomenna illalla meillä. Saa takaapäin eestäpäin ja imee munaa paremmin kuin nuori nainen. Huomista ootan kuumana.......

Joku ilmeisesti saa nautintoa satiaisjuttuineen valheellisesti minuna esiintyen... Onneksi palstalaiset ovat fiksua vakea huomatessaan, etta kyseessa oli provo.

Juttu eteni siten etta sain selville etta hanella onkin tyttoystava. Se siita sitten! Mutta itse olen sita mielta etta naisten kylla kannattaa olla "hienojakoisen aloitteellisia", jos nain asian voisi ilmaista ;)