Suhde toiseen mieheen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vilja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vilja

Vieras
Minulle on kehkeytynyt suhde erään tuttavamiehen kanssa,ensin se oli ihan viestittelyä mutta sitten tilaisuus teki varkaan ja päädyimme sänkyyn ja kerran olemme tavanneet ihan kahvittelun merkeissä mutta sekin päättyi suuteluun tämän miehen autossa..

Tunteeni omaa miestäni kohtaan ovat olleet jo pitkään jäissä enkä usko että saan niitä enää korjattua,yrittänyt olen kyllä mutta ei tunteitaan voi pakottaa! Hän on paljon töissä joten yhteistä aikaa jää aika vähän,ja senkin ajan hän haluaa mielumin levätä mikä on tietenkin ihan ymmärrettävää.
Olin jo kerran tosissani lähdössä yhteisestä kodistamme mutta mieheni sai minut vielä jäämään ja hänen mielestään erolle ei ole mitään järkevää syytä.Hän ei siis vielä tiedä tästä salasuhteestani..

Meillä on pieni lapsi joten senkin takia haluaisin kyllä yrittää viimeiseen asti kun meillä on kuitenkin muuten ihan toimiva suhde,ei riidellä tai mitään sellaista mutta en tunne enää intohimoa miestäni kohtaan ja seksi on minun puoleltani lähinnä velvollisuus enkä ole nauttinut siitä enää aikoihin..

En kaipaa nyt mitään moralisointia,en varmaan ole ainut jolle on näin käynyt ja tunnen syyllisyyttä teoistani! Onko kohtalotovereita ja miten teille kävi?

meidän tarina:

lapsi oli tuolloin 3v. suhde omaan mieheeni oli jo kuollut. ei mitään yhteistä, muuta kuin koti ja lapsi. ei seksiä ei tunteita, ei mitään.. emme tehneet koskaan mitään yhdessä.
lähdin tyttökavereideni kanssa juhlimaan ja tapasin miehen joka vei totaalisesti jalat alta. hän oli juuri sellainen mistä olin aina vaan haaveillut. tulin kotiin, tuli joulu. elin joulun yli yhteisessä kodissamme ja tapasin tätä toista miestä säännöllisesti salaa.. joulun jälkeen muutin yhteisestä kodista pois. ex mieheni ei vielä tänäkään päivänä tiedä että olemme nykyisen mieheni kanssa tavanneet tuolloin kun asuin vielä eksäni kanssa. eikä tarvitsekaan tietää, meillä on hyvät välit ja lapsen asiat saadaan ongelmitta hoidettua.. olemme nyt olleet tämän uuden mieheni kanssa yhdessä kolmisen vuotta, olemme onnellisia, minä itse olen onnellisempi kuin ikinä.
olen tyytyväinen päätökseeni. Tsemppiä sinulle, paljon se vaatii että aidan yli pääsee mutta aidan toisella puolella voi olla vihreämpää..

Meillä on seksielämä hiipunut jo monta vuotta sitten. Mitään intohimoa ei ole ollut, mutta uskon silti, että sitä vielä joskus voi olla, koska rakastan miestäni. Synkimmillä hetkillä ajattelen aina hankkivani rakastajan tai edes yhdenyön suhteen, mutten ole sitä vielä toteutanut.

Erota en kuitenkaan halua, koska muuten meillä on kaikki asiat ihan mukavasti. Sitä riskiä en halua ottaa, että uuden miehen kanssa koko elämä menee kohta sekaisin.

Sanoitko ex-miehellesi eron syyksi sen että tuntesi oli kuolleet ja miten hän siihen suhtautui?Minun mieheni mielestä se ei ole hyvä syy erota vaan pitäisi vaan yrittää..

joten silloin sinun on tehtävä päätös että heivaat tuon "kakkosmiehen". et voi elää loputtomasti kahden miehen suhteessa... tämä on täys tosi. kenenkään pää ei kestä ikuisesti tuota ja ennemmin tai myöhemmin tulet jäämään kiinni ja silloin voi käydä niin että kakkosmies häipyy ja miehesi jättäää sinut.

älä pidä kahta miestä,jossainvaiheessa se kakkosmies kyllästyy suhun,pettäjään, ja lähtee lätkiin. ja miehes saa tietää ja jäät ihan yksin.
tee ratkasus ja koita olla enempää loukkaamatta ketään. myös itsees.
ei rakkaudettomassa suhteessa kannata elää.

Olen ollut samassa tilanteessa...
Jo kaksi vuotta.

Alussa toinen mies viehätti aivan mahdottomasti ja olin valmis tekemään hänen vuokseen vaikka mitä. Pikkuhiljaa kuitenkin piristyin "salasuhteesta" ja sain huomiota ja hellyyttä, seksiäkin. Tämän ansioista oma suhdekin alkoi toimimaan uudella tavalla.
Juuri sen takia (ja koska järjestely käy myös salarakkallekin) elämme kumpikin omalla tahoillamme, mutta kirjoittelemme, soittelemme ja tapailemme säännöllisesti salarakkaan kanssa.

Kuulostaa varmasti todella ällöttävälle, petturimaiselle, mutta tämä on ollut minun suhteeni pelastus ja pakotieni pois syvästä masennuksesta. Pitkästä aikaa olen taas jaksanut elää :)

Alkuperäinen kirjoittaja Laastari:
Olen ollut samassa tilanteessa...
Jo kaksi vuotta.

Alussa toinen mies viehätti aivan mahdottomasti ja olin valmis tekemään hänen vuokseen vaikka mitä. Pikkuhiljaa kuitenkin piristyin "salasuhteesta" ja sain huomiota ja hellyyttä, seksiäkin. Tämän ansioista oma suhdekin alkoi toimimaan uudella tavalla.
Juuri sen takia (ja koska järjestely käy myös salarakkallekin) elämme kumpikin omalla tahoillamme, mutta kirjoittelemme, soittelemme ja tapailemme säännöllisesti salarakkaan kanssa.

Kuulostaa varmasti todella ällöttävälle, petturimaiselle, mutta tämä on ollut minun suhteeni pelastus ja pakotieni pois syvästä masennuksesta. Pitkästä aikaa olen taas jaksanut elää :)

Sairasta...

Yhteistyössä