[QUOTE="vieras";25259602]Meillä puhuttiin ja sovittiin suhteen alussa ja ennen naimsiiinmenoa et halutaan monta lasta. Kun naimisiin mentiin ja lasten saaminen ei ollutkaan helppoa, mies meinasi alkaa luistaa, yksi kuulemma riittää.
Silloin suutuin, mulle tuo oli kynnyskysymys, en ikinä olis menny naimisiin jos mies olisi noin sanonut ennen avioliittoa (meillä oli se yksi jo ennen naimisiinmenoa, eli ei lapsi-arki tms yllättäny).
No nyt meillä on useampi lapsi mutta suurperhehaaveet olen saanut unohtaa, mies ei enempää halua. Vaikka miten oli puhuttu aiemmin isosta perheestä.
On hyvä isä ja ihana mies, joten olen tyytyväinen ja onnellinen nykyiseen elämäntilanteeseen, enkä aio katkeroitua vaikken sitä suurperhettä saanutkaan. Sain ihanan perheen kuitenkin
Eli ap, jospa alkaisit ajatella ettet saanut ihan sitä mitä aikoinaan sovitte mut aika ihanan elämän kuitenkin vaikka koiratta jäisitkin? Ja ei musta ihan ole verrattavia lapset ja koirat mut noin niinkun näkökulmaa tuomaan tuo oma kokemus

[/QUOTE]
Teillä on useampi lapsi muttet saanut suurperhettä? Kuinka valtavan lapsikatraan sitten halusit? Nykymittapuun mukaan yli 3 lasta on jo paljon.