Suhteeseen eronneen isän kanssa ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voiko toimia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voiko toimia

Vieras
Olen siis itse lapseton sinkku ja aiemmin minulla on ollut muutama parisuhde samassa elämäntilanteessa olleiden miesten kanssa. Nyt olen sitten tavannut erään miehen, jonka kanssa kiinnostus on molemminpuolista, ja kaikki muuten hyvin, mutta tieto siitä, että miehellä on aikaisemmasta suhteestaan lapsia saa miettimään.

No joo, olen kohta nelikymppinen, ja samoin ko. mies, ja tiedän että suurimmalla osallaan vapaista tämänikäisistä on lapsia ja takanaan ero tai useampia, joten siltä pohjalta haluan olla realistinen, että minkälaisia miehiä todennäköisesti tulen kohtaamaan.

Ymmärrän ja hyväksyn täysin, että miehelle lapset tulevat olemaan etusijalla, mutta en halua löytää itseäni minkään ex-puoliso-draaman keskeltä. (Kuten kävi eräälle ystävälleni, jonka suhde miehen kanssa oli käytännössä sitä, että miehen exä kiristi lasten kautta miestä, ja käytännössä hänen oikkunsa hallitsivat koko pariskunnan eämää)

Kyllä homma voi toimia, jos et halua omia lapsia ja sinua ei haittaa se, että miehen lapset ovat läsnä miehen (ja myöhemmin varmaan myös sinun) elämässä. Mies tuskin haluaa enää lisää lapsia. Exästähän ei tietenkään etukäteen tiedä millainen hän on, mutta en nyt hirveästi pistäisi energiaa sen miettimiseen minkälainen hän on. Tutustu ensin kunnolla mieheen.

[QUOTE="Possu";30174863]Kyllä homma voi toimia, jos et halua omia lapsia ja sinua ei haittaa se, että miehen lapset ovat läsnä miehen (ja myöhemmin varmaan myös sinun) elämässä. Mies tuskin haluaa enää lisää lapsia. Exästähän ei tietenkään etukäteen tiedä millainen hän on, mutta en nyt hirveästi pistäisi energiaa sen miettimiseen minkälainen hän on. Tutustu ensin kunnolla mieheen.[/QUOTE]

Öö, miksi ei saisi haluta omia lapsia ja mistä ihmeestä on pääteltävissä, että juuri tämä mies tuskin haluaa enää lapsia? :)
Ihmettelen lähinnä siksi, että olen itse miehen kanssa, jolla lapsia ennestään ja nykyisin meillä on myös yksi yhteinen lapsi.

Toinen vinkki. Auttaa kovasti, jos et ala suhteeseen sen miehen kanssa, kun hän edelleen on naimisissa. Silloin sitä draamaa tulee olemaan melko varmasti. Valitse vapaista.

Yhteistyössä