Suklainen kakuntäyte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kakku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kakku

Vieras
Mitäs voisi täytekakun väliin laittaa, kun haluaisin sen olevan vähän jotain suklaanmakuista. Olisiko mitään ohjetta laittaa? Ja sellainen ohje, jossa EI ole tuorejuustoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:
Sulatettua suklaata kermavaahtoon. Mä laitoin meidän hääkakkuun yhden kerroksen tollasta, missä oli maitosuklaata ja toisen valkoisella suklaalla, ja oli hyvää :p

Hmm...jos pistäisi yhden kerroksen valkosuklaa-kermavaahtoa ja toisen mansikkaa. Tulisiko siitä hyvä ja maistuisiko se suklaa sieltä?

Alkuperäinen kirjoittaja kakku:
Pistäpäs edes jotain sinnepäin ohjetta suklaavaahto-rahkaan :)

En mä tiedä, en o koskaan kokeillu... Mut eikös kaupasta saa sellasta jauhetta, mitä sekotetaan maitoon ja tulee sellanen vaahto? Sellasen tekis ja sit sekottelis siihen vaahtoon rahkaa. En tiä mitä ne tykkää toisistaan, millanen rakenne tulee, mut saattas toimia.

Sulatettua suklaata kermavaahtoon. Mä laitoin meidän hääkakkuun yhden kerroksen tollasta, missä oli maitosuklaata ja toisen valkoisella suklaalla, ja oli hyvää :p

Hmm...jos pistäisi yhden kerroksen valkosuklaa-kermavaahtoa ja toisen mansikkaa. Tulisiko siitä hyvä ja maistuisiko se suklaa sieltä?

Mulle ainaski maistuis. :p

Maistuis. Meillä oli nimittäin kakun päälinen mansikkaa, ja sopi tosi hyvin.

blåbandin suklalamousse on parasta mitä kaupasta löytyy:) kakunväliin, itse laitan yhden välin moussella, toisen kermarahka-seoksella mihin raastan suklaata ja kolmannen kerma-banaani tai kerma-hillolla. nam.

Yhteistyössä