K
kakku
Vieras
Mitäs voisi täytekakun väliin laittaa, kun haluaisin sen olevan vähän jotain suklaanmakuista. Olisiko mitään ohjetta laittaa? Ja sellainen ohje, jossa EI ole tuorejuustoa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:Sulatettua suklaata kermavaahtoon. Mä laitoin meidän hääkakkuun yhden kerroksen tollasta, missä oli maitosuklaata ja toisen valkoisella suklaalla, ja oli hyvää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kakku:Pistäpäs edes jotain sinnepäin ohjetta suklaavaahto-rahkaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kakku:Alkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:Sulatettua suklaata kermavaahtoon. Mä laitoin meidän hääkakkuun yhden kerroksen tollasta, missä oli maitosuklaata ja toisen valkoisella suklaalla, ja oli hyvää![]()
Hmm...jos pistäisi yhden kerroksen valkosuklaa-kermavaahtoa ja toisen mansikkaa. Tulisiko siitä hyvä ja maistuisiko se suklaa sieltä?
Alkuperäinen kirjoittaja kakku:Alkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:Sulatettua suklaata kermavaahtoon. Mä laitoin meidän hääkakkuun yhden kerroksen tollasta, missä oli maitosuklaata ja toisen valkoisella suklaalla, ja oli hyvää![]()
Hmm...jos pistäisi yhden kerroksen valkosuklaa-kermavaahtoa ja toisen mansikkaa. Tulisiko siitä hyvä ja maistuisiko se suklaa sieltä?