Suksivoiteet ja sikiövauriot?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua, raskaana olen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Fatima von Gyllenbögel:
Alkuperäinen kirjoittaja ResuMehiläinen:
No on tietenkin, mutta on se nyt vähän liioittelua alkaa lietsomaan hysteriaa siitä että jonku mies töissä voitelee suksia. Ja tuskin edes sitä tekee jatkuvasti, kyllähän urheilukaupassa muutakin tehdään kun voidellaan suksia.

Siis mitä siellä tehdään? :o *kiertää urheilukaupat kaukaa, vaikkei ole, tai kiertää joka tapauksessa*

:laugh:
Kannattaakin. Kyllä siellä niin kammottavia asioita tehdään.

Niin järkeni sanoo, että pelkoni on järjetön. Raskaus on alkanut keskellä kesää jolloin suksia ei tosiaan ole edes voideltu. Lisäksi mieheni ollut tuolla nyt vasta pari talvea töissä, joten eipä ole suuren suurta altistusta pohjalla hänelläkään. Hieman eri pohja siis kuin jonkun joukkuuen vakkarivoitelijalla.

Ja itse tosiaan en alkuraskaudessa luonnollisestikaan altistunut ainakaan niille voiteille, kun tosiaan oli se kesä. Ja nyt satunnaisesti käynyt, mutta ei nenäni siellä voidepisteessä kiinni ole ollut. Välillä olen siinä lähellä, kun jotain miehen kanssa juttelen mutta ei siellä mitään varoituskylttejä raskaana oleville ole ja kai siellä niitäkin sentään aika paljon käy. Miehen työkaverin vaimokin on raskaana ja kyllä hänkin siellä käy.

Miksi tämäkin piti tulla mieleen nyt kun vasta maanantaina voi soittaa tonne teratologiseen tietopalveluun. ://

Alkuperäinen kirjoittaja alkup.:
Niin järkeni sanoo, että pelkoni on järjetön. Raskaus on alkanut keskellä kesää jolloin suksia ei tosiaan ole edes voideltu. Lisäksi mieheni ollut tuolla nyt vasta pari talvea töissä, joten eipä ole suuren suurta altistusta pohjalla hänelläkään. Hieman eri pohja siis kuin jonkun joukkuuen vakkarivoitelijalla.

Ja itse tosiaan en alkuraskaudessa luonnollisestikaan altistunut ainakaan niille voiteille, kun tosiaan oli se kesä. Ja nyt satunnaisesti käynyt, mutta ei nenäni siellä voidepisteessä kiinni ole ollut. Välillä olen siinä lähellä, kun jotain miehen kanssa juttelen mutta ei siellä mitään varoituskylttejä raskaana oleville ole ja kai siellä niitäkin sentään aika paljon käy. Miehen työkaverin vaimokin on raskaana ja kyllä hänkin siellä käy.

Miksi tämäkin piti tulla mieleen nyt kun vasta maanantaina voi soittaa tonne teratologiseen tietopalveluun. ://

Rauhoitut nyt vaan. Minäki olin iha paniikin rajoilla kun tein testin joka näytti plussaa ja olin ihan vasta ottanut A ja B- hepatiitti-rokotuksen ulkomaan matkaa varten. Ja kun niitähän ei suositella raskaana oleville. Nyt ihmettelen miksi olin niin hermona mutta mieli oli silloin herkempi ja kaiken mahdollisen luuli olevan haitaksi.

Yhteistyössä