Sun mielipiteesi seuraavaan: Kuinka monta ihmistä tarvitaan peesaamaan, olemaan samaa mieltä kanssasi, jotta käsityksesi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Beep
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vielä aihetta sivuten.. kyllä minulla ainakin omaan mielikuvaani ja mielipiteeseeni itsestäni äitinä, vaikuttaa lasteni antama palaute.
Niiden -tyhmä äiti ( kun pitää siivota huone) tai miksi meillä on aina samaa ruokaa.. tyyppisten mielipiteitten en anna kovin syvästi vaikuttaa mielikuviini.
Mutta kyllä ne positiiviset palautteet sitten taas kantavat ja antavat.
Itse on vähän allerginen huono ja hyvä äiti -luokitteluille. Eilen kuitenkin keskutelin aiheesta esikoisen (11v ) kanssa ja sanoin, ettei toisen äityttä tai vanhemmuutta pitäisi( kokonaan )kategorioida tuollaisten määreiden alle. Siihen esikoiseni kuitenkin totesi, että et sä mikään täydellinen ole, enkä minäkään.
Mutta olet sä silti ihan hyvä äiti.

Ja se palaute lämmitti. Ja kantaa.=)

Negatiivisiin tarvitaan enemmän kuin positiivisiin. Lukumääriä ei voi antaa, mutta negatiivisiin määritelmiin tarvitaan suurimman osan kannatus tutuista, kun taas positiivisiin tarvitaan vain pari henkilöä,

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24910676:
Kyllä se pelkkä Verkkomedian linkki olisi riittänyt, sitä osaa itse kukin klikata. Sen sijaan linkkaaja voisi kertoa syyn linkille ja jutun kopioimiselle. Etenkin tuosta melkoisen kyseenalaisesta mediasta...

Ei sitä tosiaan pysty lukemaan sieltä:-(

Miksi ihmeessä tarvii peesata ketään? Todellisuudessa raha pyörittää kaikkea, joten ei ole olemassa helppoa vastausta tuohon. Esimerkiksi jos kukaan ei huolisi enää kultaa missään muodossa, mitä maailmassa tapahtuisi?

Tuolla on hyvä ketju, mut miksi pitäisi peesata????

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1609093-laakarit-rahastavat-ihmisten-terveyden-kustannuksella/

Ei välttämättä yhtään peesausta, jos puhutaan mielipiteistä tai sellaisista. Mitä sitten, jos olen yksin mielipiteeni kanssa, ei se minusta huonompaakaan tee.

Olenko hyvä tyyppi? Chefiä peesaten ne ovat jääneet kanssani kulkemaan, joiden mielestä olen. Se riittää.

Totta kai minäkin kaipaan kehuja silloin tällöin, tai pilvistä alasampumista joskus. Kehuja on kiva saada, on kivaa kun on toisia samalla tavalla ajattelevia, on kivaa, jos on jonkun mielestä kaunis.

Elämässäni on muutama ihminen, joiden mielipiteillä on iso ja tärkeä merkitys, siis mielipiteillä minusta. Eilen puolestaan heivasin "ystävien" kaatopaikalle erään, jonka puheista päätellen en ollut yhtään mitään. Sellaistakaan ei tarvitse kestää, eikä sellaisen kautta luoda kuvaa itsestään.

Koskaan ei tule olemaan niin että koko maailma olisi yhtä mieltä jostain asiasta. Kaikki riippuukin että miten itse koet itsesi. Esim. minulla on ystäviä joiden mielestä olen vallan ihana, ja täällä taas olen täys paska.

Mä olen sitä mieltä että se ei välttämättä ainakaan omalla kohdallani riipu siitä että kuinka moni sen sanoo, vaan että kuka sen sanoo ja miten sen sanoo. Mä olen kuullut monta kertaa sen että olen todella seksikäs, mutta vain noin 5 kertaa olen oikeasti "rekisteröinyt". Monet monet kerrat olen kuullut myös kehuja ulkonäöstäni, mutta vain noin 10-20 kertaa niistä on jäänyt oikeasti mieleeni. Kyllä siitä tulee hyvä mieli ja kohottaa itsetuntoa todella paljon. Ja hassuinta kyllä, yhtään kehua en ole mieheltäni saanut. Tai eihän siinä mitään hassua ole, v*tun p*rseestähän se on kun oma mies ei kehu, millään tavalla! Myönnän sen itsekin, olen kaunis ja hauska tyyppi, olen kuullut sen monta kertaa, mutta vain niistäkin osa on jäänyt oikeasti mieleeni. Meniköhän tää mun löpinä ihan ohi aloituksen :D

Miksi ihmeessä tarvii peesata ketään? Todellisuudessa raha pyörittää kaikkea, joten ei ole olemassa helppoa vastausta tuohon. Esimerkiksi jos kukaan ei huolisi enää kultaa missään muodossa, mitä maailmassa tapahtuisi?

Tuolla on hyvä ketju, mut miksi pitäisi peesata????

http://kaksplus.fi/keskustelu/pluss...rahastavat-ihmisten-terveyden-kustannuksella/

Tarviiko itsestä olla itsellä mitään käsitystä? Ennakkoluulojako?

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24914069:
ai saatana kun me ollaan tyhmiä kun ei tajuttu huippupsykologin kysymystä. :D

tämä ei ole sitä peesailua :D

Mitkä me? Sinä ja sun sivupersoonat?

Ja puhu vaan omasta puolestasi. :rolleyes:

Edit: Saakelin hyvä taustalisäys. :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: päätön
Mä valitettavasti aina jotenkin luulen että ihmiset sanovat vaan mun mieliksi kohteliaisuuksia : /

Oikeastaan se on aika törkeää ajattelua multa ja haluaisin kovasti päästä tuollaisesta ajatusmaailmasta eroon..

Tässä siis päädyn taas tulokseen että mun itseni on hommat tajuttava, ei ne muiden mielipiteet ole tähänkään asti saaneet mua pitämään itseäni erityisen "hyvänä tyyppinä" tai minään muunakaan mitä olen saanut kuulla..

[QUOTE="Noo";24914479]Sun kysymyksesi on preesenssi, kuinkas se nyt perfektiksi muuttui?[/QUOTE]

Noo, se nyt vaan tuli muotoilluksi niin, mutta selkeni asia silti joillekin. Ja ihan tänäkin päivänä, jos vain itse ajattelis et on tosi jees, mitä luultavimmin on kyse hyvästä lääkityksestä ja tämän tapaisesta. ;)

Nopeasti silmäillen, mielenkiintoista keskustelua :whistle:

Oma vastaukseni on (pitkällisen työn tuloksena tänä päivänä) se, että minä määritän mitä olen, miten itseni ja ympäristöni koen ja millaiseksi itseni tunnen päivän energian perusteella. Se sanelee miten vaatteet istuu ja kuka peilistä tuijottaa vastaan :D

Jos mulla on aivan perseestä revitty olo, ei auta vaikka 200 miestä sanoisi seksikkääksi, ei se fiilis siitä kummemmin muutu. Jos taas itsellä on supersexy olo ja muut katsoo kieroon, pidän kiinni hyvästä fiiliksestäni ja pidän itseäni seksikkäänä.

Voiko tässä iässä jo mummoutua ja sanoa "nuorempana silloin".. Anyways, oma fiilis ja mielipide itsestä, koko itsetunto usein riippui toisten hyväksynnästä ja toisten mielipiteistä. Onneksi siitä ollaan kaukana, todella rasittavaa sellainen elämä.

Voin kuitenkin sen verran rehellinen olla että aika usein osaan olla suhteellisen rehellinen itselleni ja omat fiilikset menee aika yksiin toisten kanssa. Negatiivinen vetää puoleensa negatiivista ja on vaikea olla seksikäs tai mukava jos on pelkkää mustaa sisällä, kun taas positiivisella olemuksella on ihan päinvastainen vaikutus niin itseen kuin muihin.

Kokemus siitä olenko esim. hyvä työntekijä on varmasti paljolti kiinni itsepetoksesta tai sen puutteesta, jos siis ollaan kovinkin eri linjoilla esim. pomon kanssa ;)

Ja voi blaa blaa mitä jaarittelua taas.. Tulin palstalle ja päätin että vastaan vain juttuihin mihin voi vastata yhdellä sanalla. Eiks onnistunut hyvin :D

Nopeasti silmäillen, mielenkiintoista keskustelua :whistle:

Oma vastaukseni on (pitkällisen työn tuloksena tänä päivänä) se, että minä määritän mitä olen, miten itseni ja ympäristöni koen ja millaiseksi itseni tunnen päivän energian perusteella. Se sanelee miten vaatteet istuu ja kuka peilistä tuijottaa vastaan :D

Jos mulla on aivan perseestä revitty olo, ei auta vaikka 200 miestä sanoisi seksikkääksi, ei se fiilis siitä kummemmin muutu. Jos taas itsellä on supersexy olo ja muut katsoo kieroon, pidän kiinni hyvästä fiiliksestäni ja pidän itseäni seksikkäänä.

Voiko tässä iässä jo mummoutua ja sanoa "nuorempana silloin".. Anyways, oma fiilis ja mielipide itsestä, koko itsetunto usein riippui toisten hyväksynnästä ja toisten mielipiteistä. Onneksi siitä ollaan kaukana, todella rasittavaa sellainen elämä.

Voin kuitenkin sen verran rehellinen olla että aika usein osaan olla suhteellisen rehellinen itselleni ja omat fiilikset menee aika yksiin toisten kanssa. Negatiivinen vetää puoleensa negatiivista ja on vaikea olla seksikäs tai mukava jos on pelkkää mustaa sisällä, kun taas positiivisella olemuksella on ihan päinvastainen vaikutus niin itseen kuin muihin.

Kokemus siitä olenko esim. hyvä työntekijä on varmasti paljolti kiinni itsepetoksesta tai sen puutteesta, jos siis ollaan kovinkin eri linjoilla esim. pomon kanssa ;)

Ja voi blaa blaa mitä jaarittelua taas.. Tulin palstalle ja päätin että vastaan vain juttuihin mihin voi vastata yhdellä sanalla. Eiks onnistunut hyvin :D

Hyvä kirjoitus sullakin.

Nyt tooosi aikuisena (tämä oli humoristinen heitto, muahaha) sitä ottaa vain sellaisten ihmisten mielipiteet sisäänsä joita joillain lailla arvostaa tai pitää näin yksinkertaistettuna, ne muiden mielipiteet ei niinkään tartu. En ala nussimaan pilkkuja perjantai-iltana, liirumlaarumblaa... mutta noin niinkun yksinkertaistettuna.

Pentuna taas ei oo vielä sellaista ihmistuntemusta, ei voi olla, joten silloin ottaa vähän jokaiselta ja jos kuulee esim. pelkkää sontaa, itsetunto helposti vääristyy. Mut anyways, ilman muita ei olis meitäkään. :xmas:

Hyvä kirjoitus sullakin.

Nyt tooosi aikuisena (tämä oli humoristinen heitto, muahaha) sitä ottaa vain sellaisten ihmisten mielipiteet sisäänsä joita joillain lailla arvostaa tai pitää näin yksinkertaistettuna, ne muiden mielipiteet ei niinkään tartu. En ala nussimaan pilkkuja perjantai-iltana, liirumlaarumblaa... mutta noin niinkun yksinkertaistettuna.

Pentuna taas ei oo vielä sellaista ihmistuntemusta, ei voi olla, joten silloin ottaa vähän jokaiselta ja jos kuulee esim. pelkkää sontaa, itsetunto helposti vääristyy. Mut anyways, ilman muita ei olis meitäkään. :xmas:

En mä nyt tiedä meneekö se ihan noinkaan (itselläni siis, tarkennan). Ehkä sitä positiivista vahvistusta eniten kaipasi kersana (lue: teininä ja parinkympin kieppeillä), juuri esim. miehiltä sitä "olenko oikeasti hyvännäköinen" huomiota jne. Tottakai negatiivisetkin vaikutti, mutta positiivista oli tavallaan vaikea olla ilman että joku toinen (tai tarpeeksi moni) sitä vakuuttelee olevan.

Nykyään sitä ottaa huononakin päivänä kivana plussana sen kun joku sanoo että näytän hyvältä tai kehuu kroppaa tmv., mutta ei se välttämättä painu kohteliaisuutta syvemmälle. Jos taas on oikeasti hyvä olo itsestään, ei ikävien ihmisten negatiiviset kommentit kuin lähinnä säälitä ja hyviltä tyypeiltähän ei sellaisia tulekaan ;)