suomi24 treffit

JääPrinsessa

Aktiivinen jäsen
11.09.2007
1 051
0
36
palsta, onko kuinka monella ollut profiili siellä ja ootko tavannut yhtäkään järkevää ihmistä siellä? mulla ollut vuoden ja olen käynyt aktiivisesti selaamassa viestit ym. niitä tulee about 5 päivässä ja en ole oikeasti yhtäkään,siis yhden yhtäkään mielenkiintoista ihmistä tavannut sitä kautta,olenko jotenkin mätä vai missä vika :ashamed: siis kyllä välillä tulee oikein komeilta ja fiksun oloisiltakin viestejä, sitten luonnossa ovat jotain ihan muuta :o no joo on mullakin harrastus :laugh:

että sitä luo toisesta jonkun tietyn mielikuvan aina, ammatin, valokuvan, äänen (jos oot puhunut puhelimes vaikka) ja kirjoitustyylin ym perusteella ja sitten kun näät luonnossa ni oot ihan että apua ei se nyt toi voi olla :o

juu on ollu... ei ehtiny olla ku viikon niin tuli järetön määrä panoviestejä... siis mitä kummallisempia... eikä miulla ollu ees kuvaa siellä :o :o :o

Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Mulla oli siellä profiili reilu kolme vuotta sitten. Ihan vitsinä laitoin, kun työkaverit yllytti :D
Ja löytyhän sieltä... ollaan kohta oltu kaks vuotta naimisissa :heart:

voi että onnea

:heart: mun 1 tuttu kans tapas miehensä, menivät naimisiin jne. mulla vaan ei flaksi käy :headwall: :headwall: oon kyllä menossa taas kahville yhden hepun kanssa jahka ehdin, vaikuttaa kyl oikee unelmalta mut eipä oo eka :D siis kuvan perusteella oikeen nami herkku mutta liikkuuko päässä ku silmät.. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:
että sitä luo toisesta jonkun tietyn mielikuvan aina, ammatin, valokuvan, äänen (jos oot puhunut puhelimes vaikka) ja kirjoitustyylin ym perusteella ja sitten kun näät luonnossa ni oot ihan että apua ei se nyt toi voi olla :o

Joo mä kävin tälleillä sellaisen kanssa josta olin kyllä nähny kuvan. Ylläri oli tosiaan se että se oli kauhea läski, ja kun jälkikäteen menin katsomaan sen profiilitekstiä niin siellä luki että ruumiinrakenne normaali :o
Ja se oli kyllä muutenkin hullu.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
juu on ollu... ei ehtiny olla ku viikon niin tuli järetön määrä panoviestejä... siis mitä kummallisempia... eikä miulla ollu ees kuvaa siellä :o :o :o

aijaa
:o mä en oo saanut ku tyyliin 10 sellasta about ainakin 500 viestistä :o

Mä saan sellaisia päivittäin :|
Sitten osa on tietenkin sitä "salaista seuraa" hakevia ukkomiehiä :x

Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:

Nyt tiiät miltä musta tuntuu olla täällä 2plussalla!
:D :D

ai ai... isot luulot?

:whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
tuon aviomiehen lisäksi sain vietejä kyllä monilta muiltakin miehiltä ja jostain syystä 2/3 oli Forssasta... onko niillä siellä pula naisista vai mistä mahto johtua :laugh:

Jos se oli yks ja sama mies ? :D Se pisti kato monta koukkua järveen :)

ai ai... isot luulot?

Tunteistanihan mä vain puhun :D Isot tunteet ainaski!

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:

aijaa
:o mä en oo saanut ku tyyliin 10 sellasta about ainakin 500 viestistä :o

Mä saan sellaisia päivittäin :|
Sitten osa on tietenkin sitä "salaista seuraa" hakevia ukkomiehiä :x

juu. ja ne piti torjua heti. ja moni ihan omalla kuvallaan :o

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Millaisia ne heput ovat olleet sitten luonnossa? Pöhnässä? Lihavia?

no jaa,ei oo kolahtanut, profiilissa saattaa lukea (heitto)"olen 28 v. urheilullinen, akateeminen, varakas, komea, 190 pitkä ajan uudella mersulla..

todellisuus: 35v. kerran lenkillä käynyt ei lihava mutta ei urheilullisuudesta tietoakaan, kouluttamaton, työtön, harvahampainen 175 pitkä ja ajaa vanhalla opelilla :laugh: no okei, mulle ei oo ikinä sattunut mutta yhdelle kaverille on just näin :D :D :D mutta oikeesti kyse on varmaan siitä että pitäs jaksata vastata kuvattomiinki prof. koska ne parhaat on niiden takana :whistle:

ai ai... isot luulot?

Tunteistanihan mä vain puhun :D Isot tunteet ainaski!

:laugh: :laugh: juu... which ever way you like...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Millaisia ne heput ovat olleet sitten luonnossa? Pöhnässä? Lihavia?

no jaa,ei oo kolahtanut, profiilissa saattaa lukea (heitto)"olen 28 v. urheilullinen, akateeminen, varakas, komea, 190 pitkä ajan uudella mersulla..

todellisuus: 35v. kerran lenkillä käynyt ei lihava mutta ei urheilullisuudesta tietoakaan, kouluttamaton, työtön, harvahampainen 175 pitkä ja ajaa vanhalla opelilla :laugh: no okei, mulle ei oo ikinä sattunut mutta yhdelle kaverille on just näin :D :D :D mutta oikeesti kyse on varmaan siitä että pitäs jaksata vastata kuvattomiinki prof. koska ne parhaat on niiden takana :whistle:

Ok :D

Yhteistyössä