Suositelkaa hyvää ravintolaa Helsigissä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierasvain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierasvain

Vieras
Mieheni saa viedä minut firman piikkiin syömään ihan mihin tahansa ravintolaan. Helsingin ravintolat ovat meille vieraita, joten toivoisin hyviä vinkkejä mihin kannattaisi mennä. Meillä ei varsinaisesti ole mitään lempiruokia, ehkä olemme kuitenkin enemmän lihan kuin kasvissyöjiä :)

Jos joku muu maksaisi ja saisin itse valita niin enkähän menisi Michelin tähtiravintoihin eli: http://www.ravintolaopas.net/fi/artikkeli.asp?newsID=32341 Tuolta kun selaat sivua alaspäin niin löytyy :D

Ateneuminkujalla (?) on joku paikka, olikohan morrison's tms. Käytiin joskus ja tosi hyvät annokset oli. Suosittelen myös illallisristeilyjä. Aivan mahtavat ruoat ainakin royal linella!

Mä tykkään Virgin Oilista ja Mustasta Härästä, mutta niihin ei kannata mennä jos joku muu kustantaa :whistle:
Ja miehen isoäiti aikoinaan haukku Kämpin, sano että kala oli ihan kuivaa ja mautonta eikä sinne kannata mennä ikinä :D Appi tosin on kehunu paikan hampurilaisia :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja pikkuvaemo:
Alkuperäinen kirjoittaja Chayenne:
Eiko tuo Manala ole enemman juoma- kuin syomapaikka ? :xmas:

Se baarin puoli on toki juomapaikka, mutta ruokaravintola on sairaan hyvä, suosittelen testaamaan.

Tuo manala on ihan kiva, Mutta jos firma maksaa niin miksi mennä mättö paikkaan jonne omat rahatkin hyvin riittää?

Itse menisin vaikka Demoon, Sassoon, Sundsman, Meccaan yms.

Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:

Se baarin puoli on toki juomapaikka, mutta ruokaravintola on sairaan hyvä, suosittelen testaamaan.

Tuo manala on ihan kiva, Mutta jos firma maksaa niin miksi mennä mättö paikkaan jonne omat rahatkin hyvin riittää?

Siis joo totta kai voi mennä Chez Dominiqueen tms. ökykalliiseen. Mä luin ton kyssärin hiukka huonosti.

Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:

Siis joo totta kai voi mennä Chez Dominiqueen tms. ökykalliiseen. Mä luin ton kyssärin hiukka huonosti.

Ajattelin itseäni niin mielummin menisin kokeilemaan sellaista mitä ei tulisi muuten ihan heti kokeiltua.

Uusimmat

Yhteistyössä