Mull on huno Suomen kieli ja en ole kovin viisas :ashamed: :x mull on synn,jälkeinen masennus ja mä väsyn aika nopeasti JA en halua olla siivoja
:snotty:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:Jos ei siivoustyöt kelpaa niin huonot on mahdollisuutesi...
Alkuperäinen kirjoittaja Eveliinuska:Paikallislehtien, mainoksien jakamista
Alkuperäinen kirjoittaja Eveliinuska:Paikallislehtien, mainoksien jakamista
Alkuperäinen kirjoittaja .:älä vaan työhaastatteluissa kerro noita asioita...=)
Alkuperäinen kirjoittaja Milanna:Mä haluan työskennellä jossain toimistossa :xmas: mut ei siivojana :xmas: paitsi tiedän että ei ole mitenkään mahdollista :headwall: :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:Opiskelemaan ammattia?
Onkohan teidän paikkakunnalla aikuiskoulutuskeskusta? Sellaisessa voi opiskella käsittääkseni myös toimistoalaa työvoimapoliittisena koulutuksena, joka on tarkoitettu työttömille. Työvoimatoimistossa ainakin pitäisi olla asiantuntijoita, jotka osaisivat auttaa sinua eteenpäin.Alkuperäinen kirjoittaja Milanna:Mä haluan työskennellä jossain toimistossa :xmas: mut ei siivojana :xmas: paitsi tiedän että ei ole mitenkään mahdollista :headwall: :kieh:
Mikä ammatti? Ainakin parturin tai maskeeraajan pätevyyden voisi saada tuossa ajassa, kai.Alkuperäinen kirjoittaja Milanna:mä ajatelin mennä ammatti-kouluun mikä kestää puol vuotta sieltä mä saan ammatti ja diplomi![]()
paitsi se maksaa yli 5000,mut ei haitta :ashamed: jos sieltä saan jotain...
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:Onkohan teidän paikkakunnalla aikuiskoulutuskeskusta? Sellaisessa voi opiskella käsittääkseni myös toimistoalaa työvoimapoliittisena koulutuksena, joka on tarkoitettu työttömille. Työvoimatoimistossa ainakin pitäisi olla asiantuntijoita, jotka osaisivat auttaa sinua eteenpäin.Alkuperäinen kirjoittaja Milanna:Mä haluan työskennellä jossain toimistossa :xmas: mut ei siivojana :xmas: paitsi tiedän että ei ole mitenkään mahdollista :headwall: :kieh:![]()