Suositelkaa minulle työpaikka ja mistän mä saan,jos saan!

laita vaikka google.fi sivuille hakusanaksi maahanmuuttaja koulutus, aika paljon osumia löytyy. Riippuu tietysti asunpaikastasi, mutta luulisi jotain löytyvän. Onnea etsintään :)

Alkuperäinen kirjoittaja huitentuuteri:
Ei siivojaksi kuka tahansa pääse, joku taso on sillekkin alalle.

Sorry mä olin ollut ennen opiskelun ohessa ja monta kerta,nyt siitä paska työ en enää halua tehdä ei kiitos ja kun vielä kotona pitäis siivota monta kerta päivässä vaikkei se oo mikään iso palatsi mut silti töitä kotona löyty aina

Kyllähän siivouskin väliaikaisesti menee, itse olen yhden kesän siivonnut eikä se paha ollut (no palkka oli paha :x ). Sitten kaupan kassa, voisit tehdä iltavuoroja, siinä on venäjän kielestä hyötyä ja oppisit suomea. Varastot ym.? Voisit työkkärissä kysellä oppisopimuskoulutuksesta tms., musta toi 5000 ? on aivan älytön satsaus, kun työpaikan saanti ei kuitenkaan ole mitenkään varmaa. Vaikka sähän sen päätät!
www.mol.fi selaile sieltä. Toivottavasti jotain järjestyy! :)

Alkuperäinen kirjoittaja annanyymi:
Kyllähän siivouskin väliaikaisesti menee, itse olen yhden kesän siivonnut eikä se paha ollut (no palkka oli paha :x ). Sitten kaupan kassa, voisit tehdä iltavuoroja, siinä on venäjän kielestä hyötyä ja oppisit suomea. Varastot ym.? Voisit työkkärissä kysellä oppisopimuskoulutuksesta tms., musta toi 5000 ? on aivan älytön satsaus, kun työpaikan saanti ei kuitenkaan ole mitenkään varmaa. Vaikka sähän sen päätät!
www.mol.fi selaile sieltä. Toivottavasti jotain järjestyy! :)

Kiitos mä olin jo katsonu eilen,mut ei ollut mitään yritän vielä katsoa tänään ;)

Kampaajaksi voi opiskella myös oppisopimuksella, jolloin tutkinto ei tule kalliiksi. Opit enimmäkseen työtä tekemällä, käyt lyhyet teoriajaksot oppilaitoksessa ja teet näytöt lopuksi! Työssä oppimisen ajalta saat palkkaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Rinkeli-Martta:
Kampaajaksi voi opiskella myös oppisopimuksella, jolloin tutkinto ei tule kalliiksi. Opit enimmäkseen työtä tekemällä, käyt lyhyet teoriajaksot oppilaitoksessa ja teet näytöt lopuksi! Työssä oppimisen ajalta saat palkkaa!

Aijaa!Kiva!Mut voinko mä päästä opiskelemaan oppisopimukseen jos minulla ei kovin hyvää peruskoulun todistus :ashamed:

Huono peruskoulun päättötodistus ei ole este oppisopimuskoulutukselle. Monesti teoriaopinnoissa huonommin menestyneet ovat hyviä kädentaidoissa, ja heille oppisopimuksen kaltainen koulutus, jossa on paljon työn opettelua ja vähemmän teoriaa, on erittäin sopiva.

Nyt vain heti arkena menet ottamaan selvää asiasta työvoimatoimistosta. Ja googlettamalla voit löytää jotain tietoa, kun laitat hakusanaksi oppisopimuskoulutus! Onnea matkaan! :hug:

Yhteistyössä