Suosittele hajuvettä :)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Unelmavaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27036007]Hugo Boss Orange
Cleanin tuoksut (mun lemppareita shower fresh ja warm cotton)
Versace Versense
Anna Sui Secret wish[/QUOTE]

Noiden lisäksi tuli mieleen vielä Thierry Muglerin Alien, ja Angel oli muistaakseni kans hyvä, muttei ihan yhtä hyvä :D Ja Flower by Kenzo. Näitä mulla ei itselläni ole (ollutkaan), mutta olen käynyt tasaisin väliajoin tuoksuttelemassa kaupassa. Varmaan tuo Alien lähtee vielä joku päivä mukaan, kun joku vanhoista hajuvesistä loppuu :)
 
Versace Bright Crystal on ihana, sopii arkeen ja juhlaan.

images

Ihana
 
[QUOTE="vieras";27036501]Kukaan ei muka käytä mitään edullisempia tuoksuja, kaikilla vaan käytössä toinen toistaan kalliimpia luksusmerkkejä :D :D[/QUOTE]

mulla on n. 15 tuoksua käytössä, kaikki n. 50-80 euroa, ovat siis päivittäisessä käytössä, vähän tilanteen mukaaan. Versacen Bright Crystal on tämän hetkinen suosikki
 
Aika pieniä on nuo hintaerot ns. luksus- ja halpishajuvesien välillä. Mulla oli Saksassa Bruno Bananin markettihajuvesiä, mutta täällä nekin on 25-30 e pikkupullo. Ei mitään järkeä, kun sitä tuoksua saa suihkia tuplat enemmän kuin parempaa ja tuoksu pysyy iholla ehkä puoli tuntia. Deodoranttimerkkejä en laske hajuvesiksi.
 
[QUOTE="vieras";27036501]Kukaan ei muka käytä mitään edullisempia tuoksuja, kaikilla vaan käytössä toinen toistaan kalliimpia luksusmerkkejä :D :D[/QUOTE]


Mulla käytössä LR:n Hawaii, maksaa 22,50 (100ml)
Ei ihan hinnalla pilattu, eikä mikään liiemmälti tunnettu merkki.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä