[QUOTE="vieras";27036007]Hugo Boss Orange
Cleanin tuoksut (mun lemppareita shower fresh ja warm cotton)
Versace Versense
Anna Sui Secret wish[/QUOTE]
Noiden lisäksi tuli mieleen vielä Thierry Muglerin Alien, ja Angel oli muistaakseni kans hyvä, muttei ihan yhtä hyvä Ja Flower by Kenzo. Näitä mulla ei itselläni ole (ollutkaan), mutta olen käynyt tasaisin väliajoin tuoksuttelemassa kaupassa. Varmaan tuo Alien lähtee vielä joku päivä mukaan, kun joku vanhoista hajuvesistä loppuu
[QUOTE="vieras";27036501]Kukaan ei muka käytä mitään edullisempia tuoksuja, kaikilla vaan käytössä toinen toistaan kalliimpia luksusmerkkejä [/QUOTE]
mulla on n. 15 tuoksua käytössä, kaikki n. 50-80 euroa, ovat siis päivittäisessä käytössä, vähän tilanteen mukaaan. Versacen Bright Crystal on tämän hetkinen suosikki
Aika pieniä on nuo hintaerot ns. luksus- ja halpishajuvesien välillä. Mulla oli Saksassa Bruno Bananin markettihajuvesiä, mutta täällä nekin on 25-30 e pikkupullo. Ei mitään järkeä, kun sitä tuoksua saa suihkia tuplat enemmän kuin parempaa ja tuoksu pysyy iholla ehkä puoli tuntia. Deodoranttimerkkejä en laske hajuvesiksi.