Suosittele jotain...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sheepy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sheepy

Aktiivinen jäsen
03.05.2007
1 268
0
36
Suositelkaa jotain minkä ootte todenneet hyväksi, ihan mitä tahansa.

Minä suosittelen:

- MrMuscle viemärivaahtoa (peittosi putkimiehenkin)
- Täysjyväriisiä (ei tuu väsy syömisen jälkeen)
- Jeff Longin kirjoja
 
Ruokasooda kirjasta poimittua ja testattua, muita en voi sanoo että toimis, mutta

hampaat, valkenee! Halpa!
vessanpönttö, lavuaari, tiskiallas, avot, kiiltää ja puhdas!

Käsihuuhdetta tippa rättiin ja sillä pyyhit hanat, kiiltää... vanhastakin kuin uutta!

Yskään, BURANAA!!!! 2h välein päivä BURANAA ja seuraavana päivänä yskä on muisto vain........ (lääkärin ohje ja tepsii)


 
*pilates--notkeuttaa,virkistää
*juoksu--parantaa kestävyyttä,virkistää,pitää kunnon hyvänä,laihduttaa
*kaikenlainen urheilu,yksin tai ryhmässä--pitää mielen ja kunnon virkeänä :D :D :D

vai pitäiskö suositella jtain muuta? :whistle:

*ihmesienet--puhdistaa lähes kaiken! :wave:
 

Yhteistyössä