Suosittele omaasi!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SporttisMama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Suosittelen lomakohteeksi Veronaa. On pieni ja sympaattinen kaupunki kivenheiton päässä Gardajävistä ja vain lyhyen junamatkan päässä isosta ja vähemmän sympaattisesta Venetsiasta.

Suosittelen lapsiperheen koiraksi bernhardilaista. Ovat vahvasti paimenkoiria eli lauman pienimmät aina lähellä sydäntä.

Suosittelen Melnikiä - edullinen punkku, jossa hinta-laatusuhde kohdillaan.

Suosittelen Bertnand Russelin teoksia. Vaikka kaikessa ei samaa mieltä olisikaan niin hyvä ovi filosofian maailmaan.

Suosittelen...

:)
 
Suosittelen iherb.comia. :D
Ravinnelisien ja superfoodien lisäksi paljon muutakin. Suklaataki (luomuja, ja soijattomiaki). :p Vauvan kosteuspyyhkeitä, paistinpannuja, pesuaineita, leluja, kuivattuja marjoja ja hedelmiä, ruokaa (luomua löytyy hyvin) jne. Kosmetiikkaa joka lähtöön.

Esim erinomaiset badger company luomu huulirasvat. (Oma suosikki cool mint. :heart: )

Hinnat ei todellakaan päätä huimaa! Postikulutkin vain 4 dollaria.

Ja tietysti pitää laittaa se koodi, jolla ensimmäisestä tilauksesta saa 5$ alennusta: HIM210 :)
 
Viimeksi muokattu:
Mä suosittelen kaikille kissan hankintaa! Ihanan rauhoittavia eläimiä :) Sitten suosittelen kierrätyskeskuksien huonekaluosastoa ja Tunturin Elina de luxe- polkupyörää!!

Ja AP:lle, olen haaveillut portugalin podengosta. Minkälainen teillä on? Onko haukkuherkkä?

Meillä on pieni sileäkarvainen. Jotkut yksilöt voivat olla haukkuherkkiä mutta meidän ei ole. Oikein mukava ja ihmis(ja koira-) ystävällinen rotu. Aina valpas ja erittäin "huumorintajuinen" rotu.
 
Ei ole minulla vielä, mutta aion ostaa talveksi.

ugg-classic-short-chestnut.jpg


Viime talvena piti ostaa, mutta ei ollutkaan rahaa. Ihanat on jalassa ja tuntuivat lämpöisiltä kun niitä koitin.

Mulla on tuollaiset, hyvät ja lämpimät :)
 
Piti tulla täältä töistä hetki koneelle kun tuli eräs asia mieleen jota voisin suositella ihan jokaiselle! Nimittäin avarakatseisuus! Jos näkee asiat vain sen oman navan kannalta niin se on aika vaikea tapa elää elämäänsä. Tässä nyt viikon aikana joutunut tekemään töitä harvinaisen paljon ihmeellisen ihmisryhmän kanssa; itsekkäät! Heitä on joka ikäryhmässä mutta erityisen huolestuttavaa se on silloin kun annetaan lapsille esimerkki siitä miten kävellään muiden yli muista välittämättä, lapsihan luulee silloin että se on ainoa oikea tapa. Itseä pitää rakastaa mutta terveen itsetunnon ja minäkuvan kanssa elävä osaa ajatella myös muiden tunteita!
 
Suosittelen:

surf nestemäinen pesuaine keltainen

Robin Cookin ja Michael Palmerin kirjoja

lelujen ja sotkujen keräämistä kerran päivässä, hetkeä ennenkuin lapset menee nukkumaan
 
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;24569277:
Jaa, meillä on kaksi pientä karkeakarvaista portugalinpodengoa ja molemmat ovat kyllä tyhmiä kuin saappaat :D
Mutta on ne vaan niin rakastettavia että kyllä minäkin suosittelen.

Millä tavalla tyhmiä? Me harrastetaan jälkeä ja tokoa :) Meillä kuoli puoli vuotta sitten kultainennoutaja joka "koulutti" tätä meidän podengoa ja nyt tämä podengo koulii meidän bordercollieta :)
 
Suosittelen palstalaisille katseen suuntaamista omasta navasta laajemmalle. Suosittelen miettimään kuinka tarpeellinen auto perheessänne on. Suosittelen miettimään tekeekö materialismi ketään onnelliseksi. Suosittelen kasvisyöjäksi ryhtymistä. Suosittelen lopettamaan tupakoinnin ja alkoholin käytön. Suosittele meditaatiota ja ennakkoluuloista luopumista. Suosittelen lopettamaan sen jakuvan muiden arvostelemisen.
Ääritapauksissa suosittelen lobotomiaa.
 
  • Tykkää
Reactions: himpatti
suosittelen kupillista forssmanin mustaherukka teetä, levyllistä fazerin sinistä, hyvää kirjaa, lämmintä peittoa & mukavaa alustaa jolle asettaa hanurinsa .
suosittelen myös kymttilöiden polttamista & pomppimista vesilätäköissä lasten kanssa ( ei tosin yhtä aikaa )
lopuksi suosittelen vielä china lacen kynsilakkoja, kalliita mutta hintansa arvoisia

:attn: ;) :wave:
 
  • Tykkää
Reactions: SporttisMama
Suosittelen myös Espoossa asumista.
Suosittelen Lidlin jäätelöitä :p
Suosittelen kaikkia liikuntaharrastuksia, ja suosittelen välttämään välineurheilua.
Suosittelen juomaan runsaasti vettä päivän aikana, ja välttämään sokerilimsoja ym.
Suosittelen positiivista elämänasennetta ja iloista mieltä :)
 
[QUOTE="vieras";24569753]Suosittelen myös Espoossa asumista.
Suosittelen Lidlin jäätelöitä :p
Suosittelen kaikkia liikuntaharrastuksia, ja suosittelen välttämään välineurheilua.
Suosittelen juomaan runsaasti vettä päivän aikana, ja välttämään sokerilimsoja ym.
Suosittelen positiivista elämänasennetta ja iloista mieltä :)[/QUOTE]

Hienot vastaukset! Lidlin jätskit on muuten taivaallisen hyviä! Me ostetaan useimmin niitä pähkinäsuklaa-tikkuja, vievät kielen mennessään! Jätskiautosta saa muuten samanlaisia mutta kolme kertaa kovemmalla hinnalla :)
 
suosittelen, että te kaikki lähdette nyt ulos kersojenne & puudelienne kanssa nauttimaan auringosta ja tuulesta
suosittelen, että otatte leijat mukaan ja lennätätte niitä

yleisesti suosittelen pesemään käsiä joka tilanteessa
 
[QUOTE="vieras";24570274]suosittelen, että te kaikki lähdette nyt ulos kersojenne & puudelienne kanssa nauttimaan auringosta ja tuulesta
suosittelen, että otatte leijat mukaan ja lennätätte niitä

yleisesti suosittelen pesemään käsiä joka tilanteessa[/QUOTE]

Hyviä neuvoja, harmi että lapset on hoidossa ja mä töissä. Mutta nyt oonkin liian kauan kurkkinut samalla tänne kaksplussalle joten on aika tehdä muuta :) Käsienpesu on muuten hyvä neuvo; nyt on mahatautia ja nuhakuumetta liikkeellä pk-seudulla!
 
Suosittelen sanomaan jotain lämpimästi joka ikinen päivä omalle peilikuvalle
Suosittelen antamaan lämpimän halauksen tai suudelman joka päivä puolisolle.
Suosittelen kuuntelemaan lasta ja juttelemaan hänen kanssaan joka ikinen päivä.
Suosittelen nauttimaan luonnosta.
 
Suosittelen positiivista elämänasennetta ja pienistä asioista nauttimista.
Suosittelen ostamaan ainoastaan laadukkaita vaatteita.
Suosittelen hyvää parisuhdetta ja yhdessä oloa lasten kanssa.
Suosittelen opiskelua.
Suosittelen kirjojen lukemista.
Suosittelen pysymistä ihannepainon rajoissa.
Suosittelen tupakoinnin lopettamista.
 

Yhteistyössä