Suosittele omaasi!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SporttisMama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SporttisMama

Aktiivinen jäsen
28.04.2011
2 650
0
36
Eli suosittele ihan mitä tahansa mitä sulla on! Oli kyse sit koirasta, autosta, kaupungista, suosikkiruuasta, vaatemerkistä, ostoskeskuksesta yms.
Mä voin aloittaa; suosittelen koiraroduksi meidän Bordercollieta; IHANA rotu ja niin viisas! Samoin meillä on myös Portugalin podengo joka myös rakas ja viisas koira!
Suosittelen meidän automerkkiä myös; Audit ja saksalaiset jyrää :D
Kotikaupunkini Espoo on ihana; kaunis ja monipuolinen!
Espoossa on myös ihana Iso Omena, siellä on aina ihana shoppailla eikä hörhöjä hengaile....
Pistäkääs lisää suosituksia omista elämistänne :D
 
Ihquu! Mie suosittelen meijän vuokralähiötä täällä kämäsessä Itä-Suomessa: naapurit ryyppää ja huutaa yötäpäivää, sit voisin kehuu miun polkupyörää (kun autoo ei oo), sillä on tosi näppärä käydä Siwassa ja totta kai miun mies on parasta, duunari Leksa joka jaksaa painaa pitkää päivää... vaikka mie makkoon tiällä kotona <3 <3
 
Mä suosittelen sambaa, aivan ihana harrastus! :heart: Hauskaa, monipuolista, kuntoa ja kroppaa kehittävää, sopii kaikenikäisille ja-kokoisille, miehille ja naisille. :) Ihanan yhteisöllistä meininkiä ja bateria on ihan huippujuttu.

Huomenna alkaa taas treenit! :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Suosittelen mitä tahansa liikuntaharrastusta! Itse harrastan vaikka mitä. Tänään harrastin neljää eri liikuntalajia, kun mies sienesti jne. lasten kanssa lähes koko päivän.
 
Mä suosittelen kaikille kissan hankintaa! Ihanan rauhoittavia eläimiä :) Sitten suosittelen kierrätyskeskuksien huonekaluosastoa ja Tunturin Elina de luxe- polkupyörää!!

Ja AP:lle, olen haaveillut portugalin podengosta. Minkälainen teillä on? Onko haukkuherkkä?
 
Saanko mäkin suositella metsänpeiton blogia. Sen ansiot, eivät toki ole omiani.
mutta se on omissa suosikeissani
Tähän laitan sydämen.. rakennelkoot palsta sitten siitä paljastuksia jos siltä tuntuu:heart:
 
Ei ole minulla vielä, mutta aion ostaa talveksi.

ugg-classic-short-chestnut.jpg


Viime talvena piti ostaa, mutta ei ollutkaan rahaa. Ihanat on jalassa ja tuntuivat lämpöisiltä kun niitä koitin.
 
Haglöfsin ulkoilukamat on hyviä.


Suosittelen erityisesti haglöfsin jalkineita, ovat olleet sairaitten jalkojeni ystävät jo vuosia.

Suosittelen Richard Wagnerin oopperoita, kävin eilen katsomassa Götterdämmerungin ja se oli aivan hieno.

Suosittelen erään suosikkikirjailijani tuotantoa fantasian ystäville, lastenkirjoja mutta sopivat myös aikuisille. Brittikirjailija Diana Wynne Jones.
 

Yhteistyössä