Eli suosittele ihan mitä tahansa mitä sulla on! Oli kyse sit koirasta, autosta, kaupungista, suosikkiruuasta, vaatemerkistä, ostoskeskuksesta yms.
Mä voin aloittaa; suosittelen koiraroduksi meidän Bordercollieta; IHANA rotu ja niin viisas! Samoin meillä on myös Portugalin podengo joka myös rakas ja viisas koira!
Suosittelen meidän automerkkiä myös; Audit ja saksalaiset jyrää
Kotikaupunkini Espoo on ihana; kaunis ja monipuolinen!
Espoossa on myös ihana Iso Omena, siellä on aina ihana shoppailla eikä hörhöjä hengaile....
Pistäkääs lisää suosituksia omista elämistänne
Mä voin aloittaa; suosittelen koiraroduksi meidän Bordercollieta; IHANA rotu ja niin viisas! Samoin meillä on myös Portugalin podengo joka myös rakas ja viisas koira!
Suosittelen meidän automerkkiä myös; Audit ja saksalaiset jyrää
Kotikaupunkini Espoo on ihana; kaunis ja monipuolinen!
Espoossa on myös ihana Iso Omena, siellä on aina ihana shoppailla eikä hörhöjä hengaile....
Pistäkääs lisää suosituksia omista elämistänne