Suosittele omaasi!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SporttisMama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Espoo on kyllä ihana! Laajalahti erityisesti! Sinne ikävöin!

Mä suosittelen ihmisille "ei mainoksia"-tekstiä oveen. Ei tule turhaa roskaa niin paljon postiluukusta. Itse olen köyhä, mutta siltikään ei ole tarttenut tarjousten perässä juosta. Sitäpaitsi se riittää, että jollekin läheiselle tulee mainokset niin voi kysyä vinkkiä tarjouksista, jos on tarvetta ;D
 

Yhteistyössä