Suosittele kännykkää!! En halua nettiä siihen.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhymä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;25607671:
Mene kauppaan ja valitse halvin. Se täyttää asetetut kriteerit.

:D En halua mitään halvinta, vaan uuden ja kivan näköisen toimivan kännykän. Nyt mulla on joku Samsungin. Kai silläkin nettiin pääsisi.
 

Yhteistyössä