Suosittele Tupperware-tuotetta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Entisenä konsulenttina löytyy montakin hyvää tuotetta kaapeista, mutta top 3 on meilläkin tuo kuorimaveitsi ( d:n mallinen ), mikrokannu ja mini pikakokki ( "
se sipulileikkuri" ). Teen joskus tutuille kakkuja ja niissä ehdottomia taasen on olleet nuo kakkukuvut. Lapsi taas tykkää juoda pillillä, joten pillikannelliset sambat on joka päivä käytössä sekä kannella että ilman. Ruuanlaitossa on ilo toimia hyvillä välineillä, joten veitsetkin on aika ehdottomat... Että kyllä noita suosikkituotteita löytyy. :D

Mun top 3 on ehdottomasti ultra pro sarjan ruuanvalmistusastiat uuniin, yrttileikkuri (parannettu versio minipikakokista) ja pikasekoitin. Mut kyll mä rakastan tupperin kattiloita ja paistinpannujakin vaikka ne maksaakin hunajaa. Lähes päivittäin tulee käytettyä silikonisia leivinalustoja, pikakokkia ja puukkoja :D

Täytyy vaan toivoa, että toi yrttileikkuri tulis myyntiin, niin pääsisitte muutkin kokeilemaan sitä...

Eikös yrttileikkuri just tullu kuvastoon? Vai olikos se että on tulossa.. Mulla on niitä kaks ja siis se on oikeesti hyvä, sen myötä mä oon alkanu käyttää ruoissa sipulia useemmin.. :D ja sitte se d:n mallinen kuorimaveitsi on huippu.. Tilantekijöitä multa löytyy myös kuiva-ainekaapista, ja sitte se pikasekoitin vai mikäsenytoli on toosi kätevä kerman vatkaamiseen..

Yhteistyössä