T
Tytär
Vieras
Onkohan äitini hieman huono mummo muiden kuin minun mielestäni? Tässä yksi esimerkki: Äitini soitti eilen illalla, että on tänään tulossa käymään meille. Sanoi ottavansa huonokuntoisen isomummon mukaan. Niin no eipä tämä niin kovin pahalle kuulosta vielä, tiedetään. Mutta yritin sitten siinä puhelimessa sanoa, että olisit vähän aiemmin ilmoittanut. Olisin osannut ajoissa raivata töiltä vähän tilaa. Olen itse siis kotona kahden pienemmän lapsen kanssa, vanhin on puolipäiväisenä tarhassa. Kotona teen töitä lasten päiväunien aikana. Ja tälle päivälle oli jo työt sovittu.
No äitini idea oli, että hän jättää isomummon luokseni hoitoon ja lähtee itse kaupungille tapaamaan kavereitaan. Sain onneksi tämän isomummon tulon sentään peruttua.
Lopulta äitini lupasi helpottaa vähän hommiani, ja hakea vanhimman tarhasta. Kuinkas sitten kävikään - kavereiden kanssa oli niin kivaa, että unohtui se lapsi hakea.
Lapsenlapset ovat viimeksi nähneet mummoaan kuukausia sitten. Kävimme kesällä mummolassa. Toisin päin ei vierailuja juuri ole.
No äitini idea oli, että hän jättää isomummon luokseni hoitoon ja lähtee itse kaupungille tapaamaan kavereitaan. Sain onneksi tämän isomummon tulon sentään peruttua.
Lopulta äitini lupasi helpottaa vähän hommiani, ja hakea vanhimman tarhasta. Kuinkas sitten kävikään - kavereiden kanssa oli niin kivaa, että unohtui se lapsi hakea.
Lapsenlapset ovat viimeksi nähneet mummoaan kuukausia sitten. Kävimme kesällä mummolassa. Toisin päin ei vierailuja juuri ole.