suuri ongelma kaason kanssa, mitä ihmettä teen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neith
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Voi hyvänen aika millanen kaaso..onnea siitä:)
Miten se ei tajua ettei morsiamen ja kaason tarvi (pidä ) näyttää samanlaisilta? Onko sillä omissa häissään ollut samalla tavalla pukeutunut kaaso?

Jotkut vaan ovat niin täpinöissään, etteivät edes tajua olevansa vain sivuosassa. Kaaso on syytä pudottaa maan pinnalle.

Alkuperäinen kirjoittaja hihi:
ilmota kaasolle et oot vaihtanu sittekki ideaa, ja sulla on joku iiiiiiiiiiiihana kermakakkusysteemi
show_image_in_imgtag.php
:D

:D :D

Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
Alkuperäinen kirjoittaja hihi:
ilmota kaasolle et oot vaihtanu sittekki ideaa, ja sulla on joku iiiiiiiiiiiihana kermakakkusysteemi
show_image_in_imgtag.php
:D

:D :D

mä tekisin niin ja laittaisin jopa kuviakin kaasolle siitä. "vaivautuisin" taustatyötä tekeen sen verran et digikamerassa VARMASTI ois kuva minusta kermakakkupuvussa :p ;) :D :whistle:

EN VOI OLLA KOMMENTOIMATTA. Jos nykyäänkin morsian pukeutuisi selkeästi hääpukuun (selkeään morsiuspukuun), niin tällaisia ongelmia ei olisi. Ei sen tarvitse olla edes valkoinen.

Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen:
EN VOI OLLA KOMMENTOIMATTA. Jos nykyäänkin morsian pukeutuisi selkeästi hääpukuun (selkeään morsiuspukuun), niin tällaisia ongelmia ei olisi. Ei sen tarvitse olla edes valkoinen.

musta tuo ap:n puku kuulosti selkeesti hääpuvulta koska siinä on vanne.

Hyvä homma että sait asian menemään perille. Tietysti kurjaa jos joutuu ystävän kanssa vääntämään. No nyt saat sitten olla päivän ihanuus, niinkuin morsiammen yksin kuuluukin :hug:

ei tullut mieleenkään omissa häissä alkaa sanelemaan ehtoja kenenkään pukeutumiselle. :o jokainen pukeutuu niinkun tykkää, eikö pääasia ole rennot ja mukavat häät?

En ole ennen kaasolla nähnyt vannehametta, mutta kerta se kai olis ensimmäinekin.

Kaasojen puvut on yleensä linjakkaampia malliltaan kuin morsiamen. Tarkoituksena just se että morsian on päivän kuningatar. Kaasokin voi näyttää hyvältä, mutta tyylin pitää olla toinen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En ole ennen kaasolla nähnyt vannehametta, mutta kerta se kai olis ensimmäinekin.

Kaasojen puvut on yleensä linjakkaampia malliltaan kuin morsiamen. Tarkoituksena just se että morsian on päivän kuningatar. Kaasokin voi näyttää hyvältä, mutta tyylin pitää olla toinen.

peesi

Alkuperäinen kirjoittaja morsian vm-98:
ei tullut mieleenkään omissa häissä alkaa sanelemaan ehtoja kenenkään pukeutumiselle. :o jokainen pukeutuu niinkun tykkää, eikö pääasia ole rennot ja mukavat häät?

noh väännetään vaikeimman kautta..

jos mun puku on tällänen, alle tulee vielä vaan vanne hame..

niin jostain syystä en halau että kaasolal on tälläinen

tai tälläinen

ja musta korsetti...

Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen:

ja tuohan on saman mallinen kuin hääpuku.. vaikka on musta..
menen toistamiseen naimisiin, eli en pidä oikeana ratkaisuna laittaa valkosita pukua, enkä edes haluaisi laittaa.. haluan juurikin tuollaisen mikä mulla on tulossa..

Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
Alkuperäinen kirjoittaja morsian vm-98:

noh väännetään vaikeimman kautta..

jos mun puku on tällänen, alle tulee vielä vaan vanne hame..

niin jostain syystä en halau että kaasolal on tälläinen

tai tälläinen

ja musta korsetti...

härski kaaso, jos tuommoiset vermeet mennyt ostamaan :O
sano, ettei tarvi tulla, jos ei ymmärrä olla ostamatta samanlaista pukua kuin sulla on!

Outo juttu tuo sinun kaasosi käytös :/ Kaunis puku tulossa sinulle ja värin puolesta mitä perinteisin. Ihmiset tuntuvat unohtaneen, että vielä 1900-luvun alussa mentiin yleensä naimisiin mustassa puvussa. Valkoinen väri tuli ensin käyttöön ylempien yhteiskuntaluokkien häissä ja levisi sieltä sitten yleisimmäksi hääpuvun väriksi.

Onko 1800-luvulla asuissa käytetty polvipituisia mekkoja/hameita?

Ja sitäkin mietin, miksi yleensä sulhanen ja bestman ovat toisiaan mukailevissa asuissa, mutta morsian ja kaaso taas eivät missään nimessä saa pukeutua edes samalla tyylillä.

joo ei kaasolle samanlaista. Häissä morsian on näyttävin ja kaunein, asuineen ja kampauksineen.

Sanoisin ihan suoraan että vaihdan kaasoa jos ei onnistu. Se kaaso ei suinkaan ole menossa naimisiin vaan sinä.

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:

Ja sitäkin mietin, miksi yleensä sulhanen ja bestman ovat toisiaan mukailevissa asuissa, mutta morsian ja kaaso taas eivät missään nimessä saa pukeutua edes samalla tyylillä.

:D Tiedät varmaan itsekin vastauksen ensimmäiseen kysymykseesi. Puhuin väristä, en perinteisestä mallista.

Minusta on kiva jos morsian ja kaaso ovat pukeutuneet samantyylisesti. Toisaalta rennoissa häissä kukin pukeutuu miten lystää välittämättä asujen yhteensopivuudesta. Kuitenkin morsiamen pitäisi olla se kaunein, näyttävin ja upein ilmestys omissa häissään.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiinuliini:

:D Tiedät varmaan itsekin vastauksen ensimmäiseen kysymykseesi. Puhuin väristä, en perinteisestä mallista.

Minusta on kiva jos morsian ja kaaso ovat pukeutuneet samantyylisesti. Toisaalta rennoissa häissä kukin pukeutuu miten lystää välittämättä asujen yhteensopivuudesta. Kuitenkin morsiamen pitäisi olla se kaunein, näyttävin ja upein ilmestys omissa häissään.

En tarkoittanut kommenttiani sinulle, vaan yleisesti pohdittavaksi. Tokihan musta on perinteisempi hääpuvun väri kuin valkoinen. Ja morsiamelle paikkansa suotakoon =)

Mulla on samankaltainen kaveri.. hankala, itsekeskeinen, kun saa päähänpinttymän niin siinä pysyy. Ja voin kertoa että suora puhe EI tämänkaltaisiin yksilöihin tehoa sillä he EIVÄT ajattele kuten normaalit ihmiset joilla on käsitys normaaleista käytöstavoista. Sattumoisin myös hän on nuoresta 26-v iästään huolimatta ollut kolmesti naimisissa. Eli ilmeisesti näillä my way or the highway -naisilla on myös loistava kyky puijata miehet kanssaan avioliittoon.

Hän on puhunut että kun minä joskus menen naimisiin, hän ei malta odottaa kaason tehtäviä. Minä EN halua hänestä kaasoa. Tätä en ole sanonut kun ei ole vielä ajankohtaista, mutta olen vain hymistellyt että no kattellaan. Jos en ota häntä kaasoksi, siitä seuraa kaikkien aikojen itkupotkuraivari...

Mitä AP:n siis kannattaa tehdä? Ulkopuolelta sanottuna järkevintä olisi palauttaa kaaso maan pinnalle ja pistää kova kovaa vastaan. Mutta ymmärrän täysin, jos se ei ole mahdollista koska kaikilla meillä ei vain ole tilannetajua tai sosiaalista älyä eikä sitä voi kehenkään kaataa vaikka mieli tekisikin ja tarpeen olisi. Toinen vaihtoehto on antaa kaason liehua morticiasta ostamassaan läningissä ja yrittää ajatella, että se on pienempi paha kuin ei kaasoa ollenkaan tai yksi tosi vihainen kaaso/ystävä. Tässä tapauksessa kuitenkin kannattaa välttää yhteiskuvia ;)

Tai sitten oveluutta kehiin. Onko sulla itellä tai onks jossain netissä (FB tai joku muu vastaava palvelu) kuvia kaasosta esim siinä polvihameessa? Voisit sanoa sille että "tässäkin sulla on polvihame ja hitsi ku sun sääret näyttää pitkiltä ja hoikilta!". Ehkä se sit myöntyy laittaan sellasen ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
Just just.. noihan on ihan samanlaiset.. :snotty:

niin siis yksi vaihtoehdoista oli samanlainen kuin mulla, toisesta (mitä mä siis harkitsin) niin siitä ei ole kuvaa.. mutta noilla kuvilla yritin siis näyttää mistä on kyse, eli mulla on toi musta puku ja en todella halua että kaasolla on täyspitkä hame (niinkuin noi 2 muuta kuvaa) jotka olis koristellumpia,isompia jne.

kun kyse on ns. goottivaatteista niin kaasohan saa pukea päälleen sellaisia, sitä en ole missään vaiheessa kieltänyt, vaan ei täuspitkää hametta ja samanlaista korsettia, tai edes kokomustaa korsettia..
ihan van siitä syystä että en halua kaasoni olevan samantyylisessä/samanlaisessa asussa kuin mä..

samalla tyylillä saa, eli goottityyli.. niitä vaatteita kun on erilasia..

Yhteistyössä