suuri ongelma kaason kanssa, mitä ihmettä teen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neith
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
että mitähän vieraatkin ajattelevat jos meillä on samankaltaiset puvut..
Mä varmaan ajattelisin että onpa tyylikästä kun on synkronoitu pukeutuminen.

Jos ois molemmilla valkoset pitsiunelmat niin vieläkö ajattelisit niin? :D

mä nyt kyllä kans vähän epäilen :D

kaason kanssa ollaan menossa kauppaan.. se oli onneks nukahtanut sohvalle yön jälkeen joten ei käynyt siellä kaupassa.. ja siinä näin loistavan tilaisuuden ängetä mukaan tänään.. tosin olen ollut yön töissä ja unet jäi nyt vähäisiksi, eilenkään työvuoron jälkeen en sen kaason kanssa vääntämisen takia ehtinyt nukkumaan päivällä kuin 4 tuntia ja tänään olen sitten 5 tuntia saanut unta.. eli enköhän ole tarpeeksi uniärtynyt että jos sillä lähtee ihan hanskasta se juttu siellä kaupassa niin saan kyllä ärjäistyä ilkeästikin.. :ashamed:

ja siis mitä tulee tohon että mitä se haittaa että on saman kaltainen puku jne. kommentteihin.. niin tuskimpa täällä yksikään ilahtuisi jos itsellä olisi tällänen puku

ja kaaso tulisi tälläisessä sinne häihin...

Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Mä oisin jo vaihtanut kaasoa....

:ashamed: mä en tunne kovinkaan montaa naispuoleista ihmistä, lisäks sen täytyis olla joku sellanen joka osaa sen korsetin oiekin nyörittää.. mies koitti ja totes että mä saan olla ilman sitä jos se hänen on kiinni laitettava :D

Ihan törppö :o Mitä noihin pukeutumisiin tulee, niin mä olen amerikkalaisesti sitä mieltä, että kaasolla ja morsiamella tulee olla samankaltainen tyyli - MUTTA - niin, että kaason mekko on yksinkertainen, lyhyemihelmainen versio siitä morsiamen barokkisemmasta unelmasa (oli väri mikä tahansa... paitti ei tietenkään kokovalkoista kaasoille :D)

Eli siis tässä tapauksessa kaasolle tulisi joku yksinkertainen rinnanalle korsetti, musta yläosa sinne alle (ihan vaikkapa paitapusero) ja polvipituinen, yksinkertainen ja linjakas alaosa.

Vieraiden pukeutumiseen morsian ei voi puuttua, mutta on täysin kohtuullista vaatia kaasoa pukeutumaan yksinkertaisemmin.

:ashamed: mä en tunne kovinkaan montaa naispuoleista ihmistä, lisäks sen täytyis olla joku sellanen joka osaa sen korsetin oiekin nyörittää.. mies koitti ja totes että mä saan olla ilman sitä jos se hänen on kiinni laitettava :D

Ei sieltä liikkeestä sais ketään avuksi korvausta vastaan...?

ja siis mitä tulee tohon että mitä se haittaa että on saman kaltainen puku jne. kommentteihin.. niin tuskimpa täällä yksikään ilahtuisi jos itsellä olisi tällänen puku

Enpä ole ollut ensimmäisisäkään häissä joissa kaaso tai kukaan vieraista olisi pukeutunut morsiuspukumaiseen asuun.

Alkuperäinen kirjoittaja kaalimaan vartija:

Enpä ole ollut ensimmäisisäkään häissä joissa kaaso tai kukaan vieraista olisi pukeutunut morsiuspukumaiseen asuun.

aivan, joten miksi nytkään pitäisi antaa kaason pukeutua, kuten morsian?

Alkuperäinen kirjoittaja Marilii-:
Tuo puku vaatii jo täydellisen vartalon.

no tosssa on kyllä se hyvä puoli että pikku pömppö ei haittaa mitään (ei sillä että mulla nyt sen kummemmin sellasta olis) koska toi on kaventava korsetti.. mä saan tolla vyötäron niin kapeaks että miestä jo hirvitti :D (se kyllä sano ettei saa sitten niin kireelle sitä laittaa kun sen tekee pahaa miettiä että mihin mun sisäelimet on silloin sulloutuneet :laugh:

Ei sieltä liikkeestä sais ketään avuksi korvausta vastaan...?

en mä usko :/
noh, täytyy vain miettiä vaihtareita sitten jos tää puku juttu menee ihan pyllylleen :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Hivenenärtynytkaveriinsa:
Mulla on samankaltainen kaveri.. hankala, itsekeskeinen, kun saa päähänpinttymän niin siinä pysyy. Ja voin kertoa että suora puhe EI tämänkaltaisiin yksilöihin tehoa sillä he EIVÄT ajattele kuten normaalit ihmiset joilla on käsitys normaaleista käytöstavoista. Sattumoisin myös hän on nuoresta 26-v iästään huolimatta ollut kolmesti naimisissa. Eli ilmeisesti näillä my way or the highway -naisilla on myös loistava kyky puijata miehet kanssaan avioliittoon.

Hän on puhunut että kun minä joskus menen naimisiin, hän ei malta odottaa kaason tehtäviä. Minä EN halua hänestä kaasoa. Tätä en ole sanonut kun ei ole vielä ajankohtaista, mutta olen vain hymistellyt että no kattellaan. Jos en ota häntä kaasoksi, siitä seuraa kaikkien aikojen itkupotkuraivari...

Mitä AP:n siis kannattaa tehdä? Ulkopuolelta sanottuna järkevintä olisi palauttaa kaaso maan pinnalle ja pistää kova kovaa vastaan. Mutta ymmärrän täysin, jos se ei ole mahdollista koska kaikilla meillä ei vain ole tilannetajua tai sosiaalista älyä eikä sitä voi kehenkään kaataa vaikka mieli tekisikin ja tarpeen olisi. Toinen vaihtoehto on antaa kaason liehua morticiasta ostamassaan läningissä ja yrittää ajatella, että se on pienempi paha kuin ei kaasoa ollenkaan tai yksi tosi vihainen kaaso/ystävä. Tässä tapauksessa kuitenkin kannattaa välttää yhteiskuvia ;)

Tai sitten oveluutta kehiin. Onko sulla itellä tai onks jossain netissä (FB tai joku muu vastaava palvelu) kuvia kaasosta esim siinä polvihameessa? Voisit sanoa sille että "tässäkin sulla on polvihame ja hitsi ku sun sääret näyttää pitkiltä ja hoikilta!". Ehkä se sit myöntyy laittaan sellasen ;)

mä oon kyllä melko varma että me tunnetaan sama henkilö :snotty:
ja 99% varma olen jos oot joskus vastannu siihen prinsessasyndrooma ketjuun...? :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei sulla ole siskoa joka olis voinut toimia kaasona?

on sisko mutta sekään ei osaa sitä korsettia laittaa.. ja sillä on itellään 3 muksua että en mä viiti vaivata sitä..
positiivista on kyl se että kaason hommat on minimaaliset, auttaa sen korsetin kanssa, ja avittaa puvun kanssa jos tarvii noin muutoinkin

Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen:
EN VOI OLLA KOMMENTOIMATTA. Jos nykyäänkin morsian pukeutuisi selkeästi hääpukuun (selkeään morsiuspukuun), niin tällaisia ongelmia ei olisi. Ei sen tarvitse olla edes valkoinen.

musta tuo ap:n puku kuulosti selkeesti hääpuvulta koska siinä on vanne.

anteeksi nyt todella tyhmä huomautus mutta kun tuli mieleen... se vanneko siitä sen hääpuvun tekee. sillä perusteella vanhojen tansseissa on monella hääpuvut sitten. pitääkin sanoa siskon tytölle että säästä vanhojen tanssien mekon häihin sitten.

EN VOI OLLA KOMMENTOIMATTA. Jos nykyäänkin morsian pukeutuisi selkeästi hääpukuun (selkeään morsiuspukuun), niin tällaisia ongelmia ei olisi. Ei sen tarvitse olla edes valkoinen.

ja tuohan on saman mallinen kuin hääpuku.. vaikka on musta..
menen toistamiseen naimisiin, eli en pidä oikeana ratkaisuna laittaa valkosita pukua, enkä edes haluaisi laittaa.. haluan juurikin tuollaisen mikä mulla on tulossa..

onhan niitä muitakin värejä. Ja sitä jäin ihmettelemään miksi kaasolla ei voisi olla pitkää hametta. kun pitkä hame on kuitenkin aikuisella ihmisellä juhlavaate

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:

anteeksi nyt todella tyhmä huomautus mutta kun tuli mieleen... se vanneko siitä sen hääpuvun tekee. sillä perusteella vanhojen tansseissa on monella hääpuvut sitten. pitääkin sanoa siskon tytölle että säästä vanhojen tanssien mekon häihin sitten.

no eihän se vanne yksistään sitä tee, mutta vanhojen tansseissa about kaikilla on sellanen puku... häissä kun normisti on sillä morsiammella se juhlavin puku.. :snotty:

ja tuohan on saman mallinen kuin hääpuku.. vaikka on musta..
menen toistamiseen naimisiin, eli en pidä oikeana ratkaisuna laittaa valkosita pukua, enkä edes haluaisi laittaa.. haluan juurikin tuollaisen mikä mulla on tulossa..

onhan niitä muitakin värejä. Ja sitä jäin ihmettelemään miksi kaasolla ei voisi olla pitkää hametta. kun pitkä hame on kuitenkin aikuisella ihmisellä juhlavaate

Ehkä pointti oli et kaasolla olis ollut miltei identtinen asu.. eli musta, pitkä ja vanne. Morsian olis myöntynyt et puku olis lyhyt ja musta mut vois olla leveä. Ei se pituus varmaan haittais jos väri olis tyyliin violetti tai ruskea tai sininen, eikä siinä olis vannetta.

no eihän se vanne yksistään sitä tee, mutta vanhojen tansseissa about kaikilla on sellanen puku... häissä kun normisti on sillä morsiammella se juhlavin
puku.. :snotty:

siksipä jonkun mustan morsiuspuvun rinnalle on hankala valita sitten vähemmän juhlavaa joka kuiteenkin olisi juhlapuku. sallitaanko kultakimallemekko tai edes punainen pitkä mekko.kun se on kuitenkin juhla jonne en ainakaan minä missään arkihameessa menisi.
siitä syystä prinsessamekot jotta muutkin ovi juhlamekkoihin pukeutua

no eihän se vanne yksistään sitä tee, mutta vanhojen tansseissa about kaikilla on sellanen puku... häissä kun normisti on sillä morsiammella se juhlavin
puku.. :snotty:

siksipä jonkun mustan morsiuspuvun rinnalle on hankala valita sitten vähemmän juhlavaa joka kuiteenkin olisi juhlapuku. sallitaanko kultakimallemekko tai edes punainen pitkä mekko.kun se on kuitenkin juhla jonne en ainakaan minä missään arkihameessa menisi.
siitä syystä prinsessamekot jotta muutkin ovi juhlamekkoihin pukeutua

no kyllä sellaisia todella hienoja juhlamekkoja löytyy pilvin pimein, jotka eivät ole täyspitkiä ja joissa ei ole vannetta. värinkään ei varmasti ole pakko olla sama.. esim punainen ja violetti sopivat myös hienosti morsiamen asuun.

Yhteistyössä