K
Kyllä
Vieras
Mä varmaan ajattelisin että onpa tyylikästä kun on synkronoitu pukeutuminen.Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:että mitähän vieraatkin ajattelevat jos meillä on samankaltaiset puvut..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä varmaan ajattelisin että onpa tyylikästä kun on synkronoitu pukeutuminen.Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:että mitähän vieraatkin ajattelevat jos meillä on samankaltaiset puvut..
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:Mä varmaan ajattelisin että onpa tyylikästä kun on synkronoitu pukeutuminen.Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:että mitähän vieraatkin ajattelevat jos meillä on samankaltaiset puvut..
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:Mä varmaan ajattelisin että onpa tyylikästä kun on synkronoitu pukeutuminen.Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:että mitähän vieraatkin ajattelevat jos meillä on samankaltaiset puvut..
Jos ois molemmilla valkoset pitsiunelmat niin vieläkö ajattelisit niin?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Mä oisin jo vaihtanut kaasoa....
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Mä oisin jo vaihtanut kaasoa....
:ashamed: mä en tunne kovinkaan montaa naispuoleista ihmistä, lisäks sen täytyis olla joku sellanen joka osaa sen korsetin oiekin nyörittää.. mies koitti ja totes että mä saan olla ilman sitä jos se hänen on kiinni laitettava![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
Alkuperäinen kirjoittaja kaalimaan vartija:Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
Enpä ole ollut ensimmäisisäkään häissä joissa kaaso tai kukaan vieraista olisi pukeutunut morsiuspukumaiseen asuun.
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii-:Tuo puku vaatii jo täydellisen vartalon.
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Mä oisin jo vaihtanut kaasoa....
:ashamed: mä en tunne kovinkaan montaa naispuoleista ihmistä, lisäks sen täytyis olla joku sellanen joka osaa sen korsetin oiekin nyörittää.. mies koitti ja totes että mä saan olla ilman sitä jos se hänen on kiinni laitettava![]()
Ei sieltä liikkeestä sais ketään avuksi korvausta vastaan...?
Alkuperäinen kirjoittaja Hivenenärtynytkaveriinsa:Mulla on samankaltainen kaveri.. hankala, itsekeskeinen, kun saa päähänpinttymän niin siinä pysyy. Ja voin kertoa että suora puhe EI tämänkaltaisiin yksilöihin tehoa sillä he EIVÄT ajattele kuten normaalit ihmiset joilla on käsitys normaaleista käytöstavoista. Sattumoisin myös hän on nuoresta 26-v iästään huolimatta ollut kolmesti naimisissa. Eli ilmeisesti näillä my way or the highway -naisilla on myös loistava kyky puijata miehet kanssaan avioliittoon.
Hän on puhunut että kun minä joskus menen naimisiin, hän ei malta odottaa kaason tehtäviä. Minä EN halua hänestä kaasoa. Tätä en ole sanonut kun ei ole vielä ajankohtaista, mutta olen vain hymistellyt että no kattellaan. Jos en ota häntä kaasoksi, siitä seuraa kaikkien aikojen itkupotkuraivari...
Mitä AP:n siis kannattaa tehdä? Ulkopuolelta sanottuna järkevintä olisi palauttaa kaaso maan pinnalle ja pistää kova kovaa vastaan. Mutta ymmärrän täysin, jos se ei ole mahdollista koska kaikilla meillä ei vain ole tilannetajua tai sosiaalista älyä eikä sitä voi kehenkään kaataa vaikka mieli tekisikin ja tarpeen olisi. Toinen vaihtoehto on antaa kaason liehua morticiasta ostamassaan läningissä ja yrittää ajatella, että se on pienempi paha kuin ei kaasoa ollenkaan tai yksi tosi vihainen kaaso/ystävä. Tässä tapauksessa kuitenkin kannattaa välttää yhteiskuvia![]()
Tai sitten oveluutta kehiin. Onko sulla itellä tai onks jossain netissä (FB tai joku muu vastaava palvelu) kuvia kaasosta esim siinä polvihameessa? Voisit sanoa sille että "tässäkin sulla on polvihame ja hitsi ku sun sääret näyttää pitkiltä ja hoikilta!". Ehkä se sit myöntyy laittaan sellasen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei sulla ole siskoa joka olis voinut toimia kaasona?
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen:EN VOI OLLA KOMMENTOIMATTA. Jos nykyäänkin morsian pukeutuisi selkeästi hääpukuun (selkeään morsiuspukuun), niin tällaisia ongelmia ei olisi. Ei sen tarvitse olla edes valkoinen.
musta tuo ap:n puku kuulosti selkeesti hääpuvulta koska siinä on vanne.
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:joo tuu kertoo sit :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen:EN VOI OLLA KOMMENTOIMATTA. Jos nykyäänkin morsian pukeutuisi selkeästi hääpukuun (selkeään morsiuspukuun), niin tällaisia ongelmia ei olisi. Ei sen tarvitse olla edes valkoinen.
ja tuohan on saman mallinen kuin hääpuku.. vaikka on musta..
menen toistamiseen naimisiin, eli en pidä oikeana ratkaisuna laittaa valkosita pukua, enkä edes haluaisi laittaa.. haluan juurikin tuollaisen mikä mulla on tulossa..
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen:EN VOI OLLA KOMMENTOIMATTA. Jos nykyäänkin morsian pukeutuisi selkeästi hääpukuun (selkeään morsiuspukuun), niin tällaisia ongelmia ei olisi. Ei sen tarvitse olla edes valkoinen.
anteeksi nyt todella tyhmä huomautus mutta kun tuli mieleen... se vanneko siitä sen hääpuvun tekee. sillä perusteella vanhojen tansseissa on monella hääpuvut sitten. pitääkin sanoa siskon tytölle että säästä vanhojen tanssien mekon häihin sitten.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen:EN VOI OLLA KOMMENTOIMATTA. Jos nykyäänkin morsian pukeutuisi selkeästi hääpukuun (selkeään morsiuspukuun), niin tällaisia ongelmia ei olisi. Ei sen tarvitse olla edes valkoinen.
ja tuohan on saman mallinen kuin hääpuku.. vaikka on musta..
menen toistamiseen naimisiin, eli en pidä oikeana ratkaisuna laittaa valkosita pukua, enkä edes haluaisi laittaa.. haluan juurikin tuollaisen mikä mulla on tulossa..
onhan niitä muitakin värejä. Ja sitä jäin ihmettelemään miksi kaasolla ei voisi olla pitkää hametta. kun pitkä hame on kuitenkin aikuisella ihmisellä juhlavaate
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen:EN VOI OLLA KOMMENTOIMATTA. Jos nykyäänkin morsian pukeutuisi selkeästi hääpukuun (selkeään morsiuspukuun), niin tällaisia ongelmia ei olisi. Ei sen tarvitse olla edes valkoinen.
anteeksi nyt todella tyhmä huomautus mutta kun tuli mieleen... se vanneko siitä sen hääpuvun tekee. sillä perusteella vanhojen tansseissa on monella hääpuvut sitten. pitääkin sanoa siskon tytölle että säästä vanhojen tanssien mekon häihin sitten.
no eihän se vanne yksistään sitä tee, mutta vanhojen tansseissa about kaikilla on sellanen puku... häissä kun normisti on sillä morsiammella se juhlavin
puku.. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen:EN VOI OLLA KOMMENTOIMATTA. Jos nykyäänkin morsian pukeutuisi selkeästi hääpukuun (selkeään morsiuspukuun), niin tällaisia ongelmia ei olisi. Ei sen tarvitse olla edes valkoinen.
no eihän se vanne yksistään sitä tee, mutta vanhojen tansseissa about kaikilla on sellanen puku... häissä kun normisti on sillä morsiammella se juhlavin
puku.. :snotty:
siksipä jonkun mustan morsiuspuvun rinnalle on hankala valita sitten vähemmän juhlavaa joka kuiteenkin olisi juhlapuku. sallitaanko kultakimallemekko tai edes punainen pitkä mekko.kun se on kuitenkin juhla jonne en ainakaan minä missään arkihameessa menisi.
siitä syystä prinsessamekot jotta muutkin ovi juhlamekkoihin pukeutua