Suutelin vierasta miestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oksettaa..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Oksettaa..

Vieras
Voi vitun vitun vittu.. Nyt mä sen saatana menin tekemään..

Suutelin toista miestä kaatokännissä viime lauantaina. Vittu miten voi typerä osaankaan olla.

Kuvottaa, ällöttää, vituttaa, harmittaa, oksettaa oikeastaan koko ajatus niin paljon, etten tiedä miten voin koskaan katsoa itseäni peilistä tuntematta itseäni suurimmaksi huijariksi ja kusipääksi mitä maa päällään kantaa..

Ja se äijä oli vielä ihan sellainen tyyppi, mihin en selvänä olisi edes vilkaissut, mutta jostain syystä oli NIIN VITUN VIEHÄTTÄVÄ sillä hetkellä. YÖÖÖK!!

Millä ihmeellä tästä pääsee yli, onneksi ei ollut kuin ns. lyhyt suudelma mutta silti. Jos mieheni saa tietää niin se on ero ihan varmasti, on tehnyt sen asian mulle selväksi aina. VOI VITTU MITEN VOI IHMINEN OLLA TYHMÄ???

Tossahan sä oikeastaan vastasit oikein caps lockit päällä omaan kysymykseesi

Todellisuudessa yksi suudelma ei maata kaada, sitä ei tarvi miehelle kertoa ja morkkis menee ohi ajan kanssa

• Tykkää
Reactions: Ciervo
Voi jestas taas, ei voi muuta sanoa kuin että kyllä ihmisillä on asiat liian hyvin, kun tällaisistä pikkujutuista pitää kehitellä elämää suurempaa draamaa. Vai että ihan ero tulisi. Kyllä on sitten liitto heikoissa kantimissa. Ap varmaan on vielä niin tyhmä, että menee kertomaan miehelleen, jolloin saa sitä haluamaansa draamaa.

Ja kauhea morkkis, hui. Miksi menettää mielenrauha, vaikka oikeasti mitään kamalaa ei ole edes tapahtunut. Tuollainen asia on täysin mitätön yhden ihmisen elämässä. Jos siitä saa hirveän kriisin aikaiseksi, niin varsin heikossa kantimissa on ihmisen mielenterveys.

Laittakaa hyvät ihmiset asiat oikeisiin mittasuhteisiin.

Voi jestas taas, ei voi muuta sanoa kuin että kyllä ihmisillä on asiat liian hyvin, kun tällaisistä pikkujutuista pitää kehitellä elämää suurempaa draamaa. Vai että ihan ero tulisi. Kyllä on sitten liitto heikoissa kantimissa. Ap varmaan on vielä niin tyhmä, että menee kertomaan miehelleen, jolloin saa sitä haluamaansa draamaa.

Ja kauhea morkkis, hui. Miksi menettää mielenrauha, vaikka oikeasti mitään kamalaa ei ole edes tapahtunut. Tuollainen asia on täysin mitätön yhden ihmisen elämässä. Jos siitä saa hirveän kriisin aikaiseksi, niin varsin heikossa kantimissa on ihmisen mielenterveys.

Laittakaa hyvät ihmiset asiat oikeisiin mittasuhteisiin.

Kiitos sinullekin, oikeasti tuntuu hieman paremmalta jo nyt. Olet ihan oikeassa, mutta asia siis on niin tuore, että pyörii mielessä koko ajan ja saa ihan valtavat mittasuhteet..

Voi apua. Ainut mikä mua vituttais tuossa olis se, jos suudelma oli huono. Hei oikeesti, suudelmat on kivoja, ei kai tuo mikään maailmanloppu ole että suutelit jotain muuta kuin omaa ukkoas :D

Höpöhöpö. Minä voin samaistua miehesi asemaan ja mikäli teillä on muuten asiat olleet kunnossa niin puhumalla tuosta selviää.
Ihan oikeasti, yksi suudelma. Mitä väliä? Todellakin pikkujuttu kokonaisessa elämässä :)

Tunnustaminen kyllä kannattaa ja toisekseen muista jaksaa sitten keskustella rehellisesti kaikki nuo tunteesi ja kuunnella miestäsi kun asiaa puitte. Se tekee hetkellisen särön mutta about kuukaudessa se selviää. Usko minua kun sanon että vaikeampi sinun on antaa anteeksi itsellesi kuin miehesi sulle. :)

Nim. Kokemuksen syvä rintaääni

• Tykkää
Reactions: hallittu kaaos
Höpöhöpö. Minä voin samaistua miehesi asemaan ja mikäli teillä on muuten asiat olleet kunnossa niin puhumalla tuosta selviää.
Ihan oikeasti, yksi suudelma. Mitä väliä? Todellakin pikkujuttu kokonaisessa elämässä :)

Tunnustaminen kyllä kannattaa ja toisekseen muista jaksaa sitten keskustella rehellisesti kaikki nuo tunteesi ja kuunnella miestäsi kun asiaa puitte. Se tekee hetkellisen särön mutta about kuukaudessa se selviää. Usko minua kun sanon että vaikeampi sinun on antaa anteeksi itsellesi kuin miehesi sulle. :)

Nim. Kokemuksen syvä rintaääni

Ei todellakaan kannata tunnustaa. Miksi kaataa oma paha olo miehen kannettavaksi? Parempi vain unohtaa tuo merkityksetön juttu, jos se kerran sitä sinulle oli.

Tätä pidän jo kyllä niin systemaattisena valehteluna etten suosittele kellekään.
Minä en voisi salata tuollaista mokaa. Painaisi aina mielessä. Ennemmin ottaisin riskin erosta.

Hmmm...
Jos asia itteä hävettää, niin ainoo mitä kandee tehdä on ottaa opikseen ja jatkossa ryypätä vähemmän.

Asiat joilla ei o merkitystä on semmoisia, joist ei oman omantunnon kevennykseksi kande huudella mihinkään, koska ne saa äkkiä kärpäsestä-härkänen mittasuhteet ihan vaan kertomalla.

• Tykkää
Reactions: Ciervo

Yhteistyössä