Suutelin vierasta miestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oksettaa..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Vierailija";29423435]Samaa mieltä, paitsi että ei se välttämättä kuukaudessa ohi mene.. Kyllä tuollainen saa miettimään, että mitä teet lähtiessäsi ilman miestäsi viihteelle, jos kontrolli kerran voi noin pettää..[/QUOTE]

Koeta nyt ymmärtää lukemasi, minä olin se joka tuollaisen moan annoin anteeksi.
Mulla ei ole kontrolli hävinnyt ikinä.
Ja ei häviä mieheltäkään kun ei kirkkaita juo. :) Ihan omasta valinnastaan.

[QUOTE="Jep";29423473]Huora on aina huora.[/QUOTE]

Eikös tuosta nimikkeestä pääse kun laskutus loppuu.:saint:

[QUOTE="vvieras";29423497]Vanha sanonta sanoo että "Ei suutelemalla sukupuolitautia saa, eikä kielarilla keskenmenoa". Ole siis huoletta, mitään peruuttamatonta ei ole tapahtunut.[/QUOTE]

Herpes, hepatiitti, huonolla tuurilla hiv.

Siis ihan tosissaanko näin moni ei pidä toisen miehen/naisen suutelemista pettämisenä? :O Uskomatonta! Suhtautuisitte varmaan samalla tavalla, jos oma mies menisi imuttelemaan jonkun baarituttavuuden kanssa? Että ihan ok ja ei tarvitse tuollaisesta pikkujutusta edes kertoa.

Se, että katuu, ei mun mielestä lievennä tekoa mitenkään. Eikä se, että oli kännissä.

[QUOTE="vvieras";29423639]Siis ihan tosissaanko näin moni ei pidä toisen miehen/naisen suutelemista pettämisenä? :O Uskomatonta! Suhtautuisitte varmaan samalla tavalla, jos oma mies menisi imuttelemaan jonkun baarituttavuuden kanssa? Että ihan ok ja ei tarvitse tuollaisesta pikkujutusta edes kertoa.

Se, että katuu, ei mun mielestä lievennä tekoa mitenkään. Eikä se, että oli kännissä.[/QUOTE]

Mielestäni taas sinun suhtautumisesi on uskomatonta. En todellakaan alkaisi rikkomaan perhettä ja kotia sen takia, jos mies imuttelee jonkun baarituttavuuden kanssa. Vähän suhteellisuuden tajua kehiin, kiitos. Ja ei, en edes haluaisi kuulla tuollaisesta episodista. Se mitä ei tiedä, ei satuta.

[QUOTE="vvieras";29423639]Siis ihan tosissaanko näin moni ei pidä toisen miehen/naisen suutelemista pettämisenä? :O Uskomatonta! Suhtautuisitte varmaan samalla tavalla, jos oma mies menisi imuttelemaan jonkun baarituttavuuden kanssa? Että ihan ok ja ei tarvitse tuollaisesta pikkujutusta edes kertoa.

Se, että katuu, ei mun mielestä lievennä tekoa mitenkään. Eikä se, että oli kännissä.[/QUOTE]

No me ollaan kyllä molemmat joskus ihan toistemme nähden suudeltu hyviä ystäviä huvittelumielessä. Ne eivät ole olleet pettämisiä vaan ihan sellaista hupailua.
Tuo yksi väärä suudelma jonka mieheni teki oli kyllä mielestäni (ja myös mieheni mielestä!)pettämistä, ihan siksi että kohteena oli aivan väärä ihminen joka ei kuulunut siihen kategoriaan joita mennään humalassakaan pussailemaan. Siitä kehkeytyi meille jonkin aikaa kestänyt kriisi tai no ei kriisi vaan keskustelua vaati paljon.
Mutta että erota yhden suudelman takia? Ei hyvät hyssykät! Itsetunto saattaa saada kolauksen (itse en edes oikeastaan noin tuntenut) mutta joskus voi niellä ylpeytensä ja katkeran kalkin ja unohtaa ja antaa anteeksi.

Ihminen on erehtyväinen, siihen kun vielä vahva humala päälle niin moka voi sattua. Mitään panemisia en katselisi, enkä voisi antaa anteeksi, mutta suudelma... No big deal!

Yhteistyössä