Suutelin vierasta miestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oksettaa..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ymmärrän, että ällöttää ja inhottaa eikä tuo tietenkään oikein ole, mutta en suosittele kertomaan miehelle (tai kenellekään) mitään.
Etenkään, jos ja kun miehesi on sellainen, että tuosta saattaisi seurata jopa ero.

Ihan turhaa mielipahaa aiheutat läheisillesi, jos tuon kerrot.
Kertomisesta tulee kärsimään lapsetkin. Kärvistele nyt mielessäsi hetki ja sitten heität tapahtuneen jonnekin romukoppaan. Mielestäni olisi todella itsekästä pilata "kaikki" yhden kännipusun takia.

Jos pettämisestä ei ole seuraamuksia, pettää kyllä uudelleenkin.

Sitä tavallaan antaa itselleen luvan pettää.

Vai että ihan itsekästä kertoa kumppanilleen pettämisestä, voi hellanduudelis sentään. Onko tyhmempää ikinä kuultu?

Ymmärrän, että ällöttää ja inhottaa eikä tuo tietenkään oikein ole, mutta en suosittele kertomaan miehelle (tai kenellekään) mitään.
Etenkään, jos ja kun miehesi on sellainen, että tuosta saattaisi seurata jopa ero.

Ihan turhaa mielipahaa aiheutat läheisillesi, jos tuon kerrot.
Kertomisesta tulee kärsimään lapsetkin. Kärvistele nyt mielessäsi hetki ja sitten heität tapahtuneen jonnekin romukoppaan. Mielestäni olisi todella itsekästä pilata "kaikki" yhden kännipusun takia.

Täysi peesi tälle. Mieti ap tarkkaan tuota viimeistä lausetta.

Ja seuraavalla kännireissulla sama tapahtuu uudelleen, kunhan vaan oppii heittämään romukoppaan jälkeenpäin. :p Ja itsekästähän se enemmän on jättää tuollaiset asiat kertomati, kun kerran on parisuhteessakin.

Tai oppii, miten paska olo siitä tulee eikä päinvastoin mitään hyvää.

Riippuu suhteesta, kannattaako/voiko tuollaista asiaa kertoa, mutta mitä nyt ap kirjoitti miehestään (ero tulisi yhdestä kännipususta), niin en suosittele kertomaan yhtään mitään. Siinä menee muuten kaikki palasiksi käytännössä ihan turhaan.

Ei nyt yksikään kunnon suhde yhteen pusuun kaadu tai sitten on kyllä heikot jäät olleet jo valmiiksi.
Vaikea olisi omatunnolla pitää tuollaista, varsinkin kun juttu voi tulla myöhemmin esille muuta kautta. Aina joku on nähnyt jotain.
Minä kannatan tunnustamista. Salaaminen olisi pahinta.

Ja seuraavalla kännireissulla sama tapahtuu uudelleen, kunhan vaan oppii heittämään romukoppaan jälkeenpäin. :p Ja itsekästähän se enemmän on jättää tuollaiset asiat kertomati, kun kerran on parisuhteessakin.

Ja mitkähän kaikki on niitä asioita, jotka puolisolle pitäis "tunnustaa"?

Mahdollisesta mustasukkaisuusasteesta kun ovat kovasti riippuvaisia. Olisko tarpeen kertoa, et näin kaupungilla kulkiessani hemaisevan minihameisen herkkupeffan? Anteeksi, että en osannut olla katsomatta? Ja seuraavan rakkausriidan yllättäessä kuulla, et sä vaan kaupungilla kulkiessaskin kattelet kaiken maailman herkkupeffoja?

Jos vaik tulis petettyä, niin sekin on asia joka tarttee ensisijaisesti klaarata ihan ittensä kanssa. Omaa mieltään keventääkseen siitäkään ei kande puhua mitään, koska paskasanko ei kevene kaatamalla se toisen niskaan ja vetää sädekehää päälleen olemalla sit niin hirveen rehellinen. Jos tarttee puhua, niin käy puhumassa vaik papille.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Mutta älä siten mitä tapahtui sillä hetkellä, vaan muuta tarinaa hieman vastaamaan tunteitasi kokonaisuudesta, eli esim mies pääsi yllättämään sinut suutelemalla ja olit tosi yöks sen jälkeen kun huomasit mitä pääsi tapahtumaan. Kerro että olet enemmän varuillasi jatkossa.

Meidän parisuhteessa suutelukin olisi pettämistä ja ainakin se, että salaisi sen.
Tunnustaisin tekoni ja pyytäisin anteeksi, samaa toivoisin mieheltäni.
Se suudelma ei varmasti ole mikään maailman suurin synti, mutta rehellisyys parisuhteessa on kuitenkin niin tärkeää mielestäni ettei sellaista vain jätetä kertomatta.

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
Kiitos kaikille vastauksistanne. En aio kertoa tästä miehelleni ja otan opikseni. Ei tällaista moraalista krapulaa todellakaan halua uudestaan kokea. Voi luoja jos olisin tehnyt ns. jotain vakavampaa tuon miehen kanssa. Onneksi en.

En usko, että tämä tulee miehelleni muuta kautta julki, olimme hyvin "suojaisassa paikassa" eli kukaan ei voinut sitä nähdä.

Ja joku tuolla kirjoitti mielestäni kivasti (mun tilannetta jos nyt ajattelen) että pitäisikö puolisolle tosiaan raportoida sitten kaikki muut ns. "kuolailut" mitä tuolla kaupungilla tapahtuu. Pitäisikö kertoa, että tykkää jostain työkaverista jos on joskus hieman sydän pamppaillut siitä syystä? Onneksi nämä asiat ovat ohimeneviä.

Minut saa tuomita petturiksi, huonoksi ihmiseksi jne. mutta uskokaa, olen sen tehnyt itselleni rankimman päälle.

Nonih, otit opiksesi. Hyvä.
Ei suudelma ole mikään niin iso synti. En usko että yksikään hyvä ja vahva liitto sellaiseen kaatuu. Mut älä koskaan, ikinä tee niin toiste.
BTW, Minusta oli niin ihana eilen illalla tulleessa Gran Torino-leffassa kun Clint ripittäytyi papille ja kertoi vuonna 68 suudelleensa vierasta naista.
On tosiaan kauhea synti jos se ainokainen tunnustettava on ;)

Ja mieti tuossa nyt vielä silleen että jos sinä vanhana kattelet elämää taaksepäin ja oot ollu avioliitossa semmoiset 40 vuotta ja voit sanoa että oon minä yhdesti eksynyt polulta, SUUDELLUT. Onko sillä mitään merkitystä sitten? Se on ihmiseloa :)

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Voi vitun naiset!

Teidän logiikallanne pettäminen ok, kunhan siitä ei jää kiinni eikä kerro puolisolleen.

Vittu te ootte tyhmiä!

Juu kyllä se on jo yhdestä suudelmasta luottamus mennyt, ja vielä oikein asiaa tehostavat nuo salailut ja se, että moiseen tekoon kykenee "vain" kännissä.

Sit jos kyseessä olis mies, niin täällä pää punaisena raivottaisiin kuinka pitää ratsata tämän kännykät, sähköpostit jne.

Mulla on ainakin suhteessa tärkeintä 100% luottamus toiseen ja näin ollen myös vastuu omista teoistaan.

Ai että pettäminen kuitataan toisella pahalla eli kertomatta jättämisellä, toisin sanoen valehtelemalla, sen varjolla ettei haluta loukata toista.

Anteeksi nyt vaan, mutta tuo on aika vastenmielistä.

Jos on pakko pettää niin perkele kanna vastuus ja kerro puolisollesi, hällä on oikeus tietää minkälaisen ihmisen kanssa hän jakaa vuoteen. Suhde joko kaatuu tai pääsette yli asiasta, entistä lujemmin rakastuneina.

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
Juu kyllä se on jo yhdestä suudelmasta luottamus mennyt, ja vielä oikein asiaa tehostavat nuo salailut ja se, että moiseen tekoon kykenee "vain" kännissä.

Sit jos kyseessä olis mies, niin täällä pää punaisena raivottaisiin kuinka pitää ratsata tämän kännykät, sähköpostit jne.

Mulla on ainakin suhteessa tärkeintä 100% luottamus toiseen ja näin ollen myös vastuu omista teoistaan.

Ainakaan minua et voi sellaisesta syyttää. Juuri tällaisen moan annoin omalle miehelleni anteeksi. Siksi koetin kertoa että vaikka se itsestänikin suudelma aiemmin kuulosti eroon johtavalta asialta niin herranen aika että kun sellainen juttu sattui sitä tajusi miten tyhmä on ollut. Että se yksi humalainen suudelma pyyhkisi kaiken pois, kaiken muun? No, ei todellakaan pyyhkinyt.
Ja luottamus ei ole mennyt minnekään. Uskotko että me ihan aidosti voidaan laskea kyseisestä illasta leikkiä jolloin mieheni humalan sumeltamilla aivoillaan pussasi vierasta.

[QUOTE="Aloittaja";29420493]Kiitos sanoistasi.. morkkis on kyllä sitä luokkaa että oksat pois..[/QUOTE]

Get a grip woman!:D
Se oli vain yks suudelma.

Ai että pettäminen kuitataan toisella pahalla eli kertomatta jättämisellä, toisin sanoen valehtelemalla, sen varjolla ettei haluta loukata toista.

Anteeksi nyt vaan, mutta tuo on aika vastenmielistä.

Jos on pakko pettää niin perkele kanna vastuus ja kerro puolisollesi, hällä on oikeus tietää minkälaisen ihmisen kanssa hän jakaa vuoteen. Suhde joko kaatuu tai pääsette yli asiasta, entistä lujemmin rakastuneina.

Sitä minäkin koetin sanoa ap;lle että kannattaisi kertoa.
Jos suhde yhteen suudelmaan kaatuu, se saa silloin kaatuakin.
Enemmän veikkaan tuota viimeisintä vaihtoehtoa mitä mies33 ehdottaa.

Ennen miehiä pidettiin sikoina, nyt näemmä on naisten vuoro.

Joku tutkimus osoitti että suomalaista naisista joka kolmas pettää puolisoaan, miehistä joka viides. Seksuaalisesti. Mahtaa olla lukemat aika karua kertomaa jos mukaan otetaan vielä nämä suutelut sun muut hyväilytkin. Ne kun ei edes _joidenkin_ mielestä ole pettämistä.

Mihin tämä maailma on menossa?

Ainakaan minua et voi sellaisesta syyttää. Juuri tällaisen moan annoin omalle miehelleni anteeksi. Siksi koetin kertoa että vaikka se itsestänikin suudelma aiemmin kuulosti eroon johtavalta asialta niin herranen aika että kun sellainen juttu sattui sitä tajusi miten tyhmä on ollut. Että se yksi humalainen suudelma pyyhkisi kaiken pois, kaiken muun? No, ei todellakaan pyyhkinyt.
Ja luottamus ei ole mennyt minnekään. Uskotko että me ihan aidosti voidaan laskea kyseisestä illasta leikkiä jolloin mieheni humalan sumeltamilla aivoillaan pussasi vierasta.

Voidaan vain miettiä, että onko se kännisuudelma sitten niin siisti juttu, että sen vuoksi ollaan valmiita vaarantamaan ja unohtamaan suhteen luottamuksen ja kaiken siihen asti yhdessä koetun.

Itselleni ainakin suhde painaa vaakakupissa enemmän ja edes kovassa kännissä ei hölmöilyjä tulisi mieleenkään, vaikka mahdollisia tilanteita on ollutkin.

Yksi kännipusu pettämistä. Hankkikaa nyt hoitoa kuka noinkin ajattelee! Ei tarvii kertoa, enkä haluis tietää jos siippani näin olisi tehnyt ja otti opikseen eikä toistaisi tekoaan. Ei tosiaan tarvii omaa ahdistustaan pudottaa toisen harteille.

Höpöhöpö. Minä voin samaistua miehesi asemaan ja mikäli teillä on muuten asiat olleet kunnossa niin puhumalla tuosta selviää.
Ihan oikeasti, yksi suudelma. Mitä väliä? Todellakin pikkujuttu kokonaisessa elämässä :)

Tunnustaminen kyllä kannattaa ja toisekseen muista jaksaa sitten keskustella rehellisesti kaikki nuo tunteesi ja kuunnella miestäsi kun asiaa puitte. Se tekee hetkellisen särön mutta about kuukaudessa se selviää. Usko minua kun sanon että vaikeampi sinun on antaa anteeksi itsellesi kuin miehesi sulle. :)

Nim. Kokemuksen syvä rintaääni

Samaa mieltä, paitsi että ei se välttämättä kuukaudessa ohi mene.. Kyllä tuollainen saa miettimään, että mitä teet lähtiessäsi ilman miestäsi viihteelle, jos kontrolli kerran voi noin pettää..

Voidaan vain miettiä, että onko se kännisuudelma sitten niin siisti juttu, että sen vuoksi ollaan valmiita vaarantamaan ja unohtamaan suhteen luottamuksen ja kaiken siihen asti yhdessä koetun.

Itselleni ainakin suhde painaa vaakakupissa enemmän ja edes kovassa kännissä ei hölmöilyjä tulisi mieleenkään, vaikka mahdollisia tilanteita on ollutkin.

Havaintojeni mukaan se on omiaan aiheuttamaan aivan sanoinkuvaamatonta morkkista. Itsellä ei ole kokemusta mutta se liemi missä mieheni kiehui suudelmansa jälkeen oli kyllä sellainen että sääliksi kävi. Toki alkuun olin raivoissani mutta minä lepyin miehelle huomattavasti nopeammin kuin hän itselleen.
Tuo juttu ainakin meitä kumpaakin muistutti ja herätti monessa suhteessa. :) En ole asiasta katkera. Minulle oli ilo ja voimauttava tunne se kun tajusi liittomme vahvuuden, sen että asiat vahvistavat. Vaikea selittää sellaiselle joka ei ole itse kokenut. Ei ne vastamäet aina riko. Ja myös mieheni on minulle antanut vuosien varrella anteeksi asioita. Miksen minä tätä yhtä erhettä?

Yhteistyössä