Alkuperäinen kirjoittaja iphih:tappaisin sekä siskon että miehen![]()
no nyt on hymyhymiö oikeassa paikassa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja iphih:tappaisin sekä siskon että miehen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja iphih:tappaisin sekä siskon että miehen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja muuttanut:Mä olisin aiiiikasta hämmentyny, kun ei mulla ole tietääkseni siskoa. Kysysin varmaan et mistäs ilmestyit....
Alkuperäinen kirjoittaja mystelijä:Alkuperäinen kirjoittaja muuttanut:Mä olisin aiiiikasta hämmentyny, kun ei mulla ole tietääkseni siskoa. Kysysin varmaan et mistäs ilmestyit....
Mutta jos olisi sisko niin tuo olisi tietysti aivan ok.?
Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Onneks ei ole siskoa....joten ei tuollaista tapahtuisi.
toivottavasti ei oo veljeäkään sitten![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mimimiina:Sisko on kyllä raskaana, mutta on ollut jo kolme kk. Kuulemma joku yhen yön juttu.
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Alkuperäinen kirjoittaja iphih:tappaisin sekä siskon että miehen![]()
Ja istuisit vuosikymmenen linnassa? Kannattaisiko moisen vuoksi? Miehiä on maailma täynnä...
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Alkuperäinen kirjoittaja iphih:tappaisin sekä siskon että miehen![]()
Ja istuisit vuosikymmenen linnassa? Kannattaisiko moisen vuoksi? Miehiä on maailma täynnä...
ei kannattais. sais sisko sen jälkeen imee ihan vaikka joka päivä, missä tykkäämun asuntoon kummallakaan ei olis enään mitään asiaa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Suuttuisin aika saatanasti.