suutuinko turhasta, vai aiheesta. Kertokaa mielipiteenne!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli siis mies aloitti laihdutuskuurin tänään. Meidän piti aamupäivällä lähteä koko perhe kävelylle, mut hän lähtikin yksin - pitkällä kävelyreissulle.
Se ärsytti siksi, kun mä olen kolmen lapsen kanssa kotona, ei näiden kanssa lenkille noin vain mennä.
Nyt juuri lähti toisen kerran lenkille tänään, ja minä kotona näiden lasten kanssa.
Ja mies suuttui minulle kun soitin veljelleni ja kysyin onko hänellä nälkä.
Sanoin, että olen ruokaa tekemässä että voi tunnin päästä tulla meille syömään. Teinkö jotain kamalaa, meillä muutenkin ei nuo lapset hyvin keittoa syö, saatika mies ei syö nyt mitään kun laihdutuskuurilla on - juo vain vettä.
Tuntuu vain niin rasittavalta kun kuulin heti että olen tyhmä jne miehen suusta.

Kertokaa te mielipiteenne!

Eikö mies oikeasti syö mitään ja juo vain vettä? Jos noin on, niin olisi parempi lopettaa heti laihdutuskuuri. Eihän tuosta voi seurata mitään hyvää. Tämä on mielipiteeni tähän asiaan.

Alkuperäinen kirjoittaja äitikans:
Mun mielestä et suuttunut suotta..... Laihis voi vetää pipon turhan kireelle...?

Hän on aiemmin suuttunut jos vaikka veli on tietokoneella meillä ollut, et tää ei oo eka kerta et ei johdu laihiksesta.Noh, mut miten te suhtautuisitte mieheen joka nukkuu, sitten herää, käy suihkussa, lähtee lenkille, juo vettä, huilaa pari kolme tuntia, ja sitten taas lähti nyt lenkille.
Et mua rasittaa se, että hänen lenkkeilyt on sellaisia et kun olisi lapseton mies.. Siis että voi lähteä tuosta noin lenkille, ja minä en.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikö mies oikeasti syö mitään ja juo vain vettä? Jos noin on, niin olisi parempi lopettaa heti laihdutuskuuri. Eihän tuosta voi seurata mitään hyvää. Tämä on mielipiteeni tähän asiaan.

Ei se syö mitään. Vitsinä vein tänään hänelle aamupalaksi 3 näkkileipää jossa ei ollut edes voita päällä, ei suostunut niitä syömään. Joi vain vettä. Ei ole tänään mitään syönyt.

Sun miehelläsi on kaikkea muuta kuin terveellinen ja toimiva tapa laihduttaa.

Eikä ole ihme, jos äksyilee ja haukkuu. Tai tuijottaa vaan omaan napaan. Taitaa olla verensokerit jo aika matalalla...

Mun mielestä et suuttunut suotta..... Laihis voi vetää pipon turhan kireelle...?

Hän on aiemmin suuttunut jos vaikka veli on tietokoneella meillä ollut, et tää ei oo eka kerta et ei johdu laihiksesta.Noh, mut miten te suhtautuisitte mieheen joka nukkuu, sitten herää, käy suihkussa, lähtee lenkille, juo vettä, huilaa pari kolme tuntia, ja sitten taas lähti nyt lenkille.
Et mua rasittaa se, että hänen lenkkeilyt on sellaisia et kun olisi lapseton mies.. Siis että voi lähteä tuosta noin lenkille, ja minä en.

Onks tää lenkkeily ollu pitkäänki hänen harrastuksensa?

Jos tää on alkanu tänään ton laihiksen myötä niin sanoisin sulle et höllää vähän pipoa ei tollanen rehkiminen pitkään kestä vaan tasaantuu, mut mitä järkeä hänen olis lähteä teidän kans käpsyttelemään, jos toi lenkkeily kuuluu laihduttamiseen, sillon ku todellakin edetään eikä vaan käpsytellä ja katella tienpenkkoja.

Ei se syö mitään. Vitsinä vein tänään hänelle aamupalaksi 3 näkkileipää jossa ei ollut edes voita päällä, ei suostunut niitä syömään. Joi vain vettä. Ei ole tänään mitään syönyt.

Sillä on kohta vatsahapot niin voimakkaina, että saa mahakatarrin... Siks toisekseen ei tommosta kenenkään mieli (saatikka kroppa) kestä. Myös sydän kärsii tommosesta ja lujaa!

Jostain syystä en pidä siitä, että meillä käy vieraat tietokoneella.

Alkuperäinen kirjoittaja Sitä mieltä että:

Eikä ole ihme, jos äksyilee ja haukkuu. Tai tuijottaa vaan omaan napaan. Taitaa olla verensokerit jo aika matalalla...

Niin.. No kun tämä ei ole ainoa kerta kun minua huonosti kohtelee..:/
Että en tiedä. Hän on sanonut, että viikon juo pelkkää vettä, ja sitten toisen viikon vettä + pelkkää näkkileipää (ilman voita) jne.

Jostain syystä en pidä siitä, että meillä käy vieraat tietokoneella.

Ymmärrän. En minäkään tykkää käydä toisten luona, mut en mä kieltämään ala jos veli käy. Ja jos hän käy, katso postit, ja on koneella joku 10-30min. Et ei niin kauan, eikä minulle oo hänen koneella olemisesta haittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Sitä mieltä että:

Niin.. No kun tämä ei ole ainoa kerta kun minua huonosti kohtelee..:/
Että en tiedä. Hän on sanonut, että viikon juo pelkkää vettä, ja sitten toisen viikon vettä + pelkkää näkkileipää (ilman voita) jne.

Juu, no sitä suuremmalla syyllä... Siis kun verensokerit laskee, ystävällisestäkin ihmisestä tulee helposti äksy. Joten jos sillä on jo valmiiksi tapana kiukutella sulle, kynnys vaan madaltuu.

Ja toi sen taktiikka ei toimi. Joo, sillä putoo ensin paino, koska nesteet poistuu. Mut elimistö tarvii energiaa eikä se ota sitä ekana rasvoista, vaan se pitäis "opettaa" käyttämään rasvaa. Ensin alkuun sun miehesi kroppa ottaa energiansa lihaksistosta eli sun miehes polttelee tällä hetkellä niitä lihaksiaan pois. Siks toisekseen, jos joltakin kovin hiilaripitoiselta ruoalta tuohon lähti, muitakin ongelmia on edessä... Kroppa tottunut käyttämään hiilareita energiakseen ja tottunut saamaan niitä tietyn määrän. Vierotusoireet ois tullu jo vaikka ois vaan vähentänyt ruokaa, saatikka lopettanut syömisen kokonaan.

Kai nyt jokainen aikuinen ihminen tässä nykymaailmassa on kuullut ns. säästöliekistä? 1. se hidastuttaa laihtumista, koska totta kai kropan on pakko vähentää kulutusta 2. se, mitä silloin laihtuu, tulee takas, kun alkaa syödä normaalia ruokaa. Kroppa vetää oikein extrateholla silloin ruoasta kalorit talteen, koska pelkää taas joutuvansa säästökuurille...

Äärimmäisen heikko tapa laihtua. Lisäksi tommonen pelkälle vedelle (jossa ei ole edes kivennäisaineita) lähtenminen on vaarallista. Sydän tarvii joka päivä tietyt mineraalit, samoin verisuonet. Jos ukkos vetää hikireenejä, se tehostaa magnesiumin yms. poistumista kehosta eli odotettavissa on lihas- + verisuonikramppeja.

Joo... Tosi fiksulta kuulostaa sun mies. Kaikin puolin.

Raukalla tais paniikki iskeä painosta. :|

Mutta oikeasti, laihdutusohjelma mikä laihdutusohjelma, hyötyliikuntaa voi keksiä lastenkin kanssa. Ei ole oikein jättää äitiä ja vielä useamman kerran päivässä selviytymään yksin lasten kanssa, kun itsellä sattuu olemaan laihdutuskuuri! Vähän pitäis perhettäkin ajatella tai ainakin yhdessä sopia tuollaiset. |O

Alkuperäinen kirjoittaja Kalenteri:
Raukalla tais paniikki iskeä painosta. :|

Mutta oikeasti, laihdutusohjelma mikä laihdutusohjelma, hyötyliikuntaa voi keksiä lastenkin kanssa. Ei ole oikein jättää äitiä ja vielä useamman kerran päivässä selviytymään yksin lasten kanssa, kun itsellä sattuu olemaan laihdutuskuuri! Vähän pitäis perhettäkin ajatella tai ainakin yhdessä sopia tuollaiset. |O

tätä tarkoitin!Tänään aamusella mies lähti kävelylle, minä sitten puin kolme lasta ja lähettiin ulos. Ekana piti koko perheen kanssa mennä ulos.

Yhteistyössä