Suutuisitko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Suuttuisitko lapsuuden ystävällesi, jonka kanssa et pidä hirveästi yhteyttä, mutta olette kuitenkin hyviä ystäviä, mikäli tämä ei kertoisi raskaudestaan ensimmäisenä sinulle vaan yhdelle toiselle ystävälleen?
Mulla nyt tämä tilanne, kerroin raskaudesta vain perheelleni ja yhdelle ystävälleni, ja ajattelin kertoa toiselle sitten kun näkisimme. No, näin teinkin, mutta ystäväni ei edes onnitellut nähdessäni mahani, kysyi vaan olenko raskaana ja olenko kertonut muille, sanoin että ainoastaan yhdelle perheen ulkopuoliselle, mistä ilmeisesti loukkaantui vaikka ei hänkään kerro minulle asioitaan aina ekana, enkä sitä edes odota. Tapaaminen meni aika viileissä merkeissä, ja kun siitä parin viikon päästä oltiin yhteydessä kysyin suuttuiko hän, myönsi hän suuttuneensa. Sen koomin en ole ollut yhteydessä sillä oletin hänen olevan onnellinen puolestamme, mutta ilmeisesti hän koki etten huomioinut hänta, vaikka selitin halunneeni kertoa asiasta naamatusten. Pyysin myös anteeksi vaikka en koe tehneeni mitään väärin, mutta hän ei ole vieläkään pyytänyt minulta anteeksi, vaikka sanoin että minua loukkasi kun hän ei voinut edes onnitella.
Tuli koko jutusta olo ettemme taida olla enää samalla aaltopituudella, mikä tietysti harmittaa kun on kuitenkin oltu ystäviä lukio ajoista lähtien..

Eiköhän se ole jokaisen raskaana olevan naisen oma asia päättää, että kenelle kertoo ja missä järjestyksessä. Enkä minä ainakaan missään tärkeysjärjestyksessä ole tästä raskaudestani kertonu ihmisille...
Omituista käytöstä aikuiselta ihmiseltä.

No sitahan minakin! tulee jotenkin paluu lukioon olo, ja sen lisaksi itseani suututtaa ystavani kaytos, joka on ollut niin kiireinen uuden suhteensa kanssa, ettei soittaessakaan vaivaudu juuri kyselemaan meidan kuulumisia, vaan kertoo vain omista ongelmistaan...

Yhteistyössä