suutunko turhasta vai haiskahtaako tämä teidänkin mielestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
olisiko mielestänne ihan ok, jos miehenne alkaisi kaveeraamaan naispuolisen sukulaisenne kanssa niin, että yhtäkkiä mies alkaa käymään lasten kanssa siellä leikkimässä & kahvilla kun itse olette pois?

kyseessä toisen lapsemme kummitäti & kummisetä, mies on alkanut käydä siellä myös kun kummisetä ei ole paikalla. he ovat kaveeranneet tiiviisti tämän kummisedän kanssa jo muutaman vuoden. nyt mies menee sinne vaikka tämä toinen mies ei ole paikallakaan, lapsen kummitäti vain on. kysyin mieheltä että mistä lähtien niistä on tädin kanssa noin kavereita tullut että ihan kahvilla käydään, kun ennen mies on kahvitellut tämän miehen kanssa (yleensä käyvät jossain huoltoasemalla) vaan, mutta nyt... mies vaan raivostuu että miksi tuo minusta on oudoksuttavaa.

sekin, että miksi se moisesta hermostuu jos se on hänenkin mielestään ihan viatonta touhua vaan.

kuulostaa oudolta. Meidän perheessä ei toimittaisi noin.

Sano, että sinäkin haluat nähdä kummitätiä seuraavalla kerralla. Näet miten käyttäytyvät keskenänsä.

jaa kyllä hieman haiskahtaa epäilyttävältä.
Mitäs tää kummitäti on asiaa kommentoinut?
Käyttekö yhdessä enään siellä vai miehes vaan?
Kyllä kannattais miehen kanssa vielä keskustella asiasta.

Alkuperäinen kirjoittaja moips:
kuulostaa oudolta. Meidän perheessä ei toimittaisi noin.

Sano, että sinäkin haluat nähdä kummitätiä seuraavalla kerralla. Näet miten käyttäytyvät keskenänsä.

näenkin, ja ihan normaalisti käyttäytyvät... mies ei tajua että miksi tuollainen on oudoksuttavaa. sanoin että mieti nyt mitä tämä kummitädin mies (mieheni hyvä kaveri) ajattelee tommosesta...
samoin tiedän että kohta koko suku soittaa minulle että miksi pekka kävi siellä kahvilla taas kun jarmo ei ole kotona. eli muutkin oudoksuvat tuollaista. mies sanoo että tämähän oli ensimmäinen kerta kun he käyvät siellä ilman minua. mikä on ihan täyttä soopaa, ovat ennenkin käyneet!

ja vielä kun mies kertoi että olivat kummilassa ja kysyin että mitäs riitta ja jarmo, niin se mumisi että "mitäpäs ne..." ja arvasin jo äänensävystä että jarmo ei ollut kotona. kysyin että olikos se... "ei"

Alkuperäinen kirjoittaja pikasesti:
jaa kyllä hieman haiskahtaa epäilyttävältä.
Mitäs tää kummitäti on asiaa kommentoinut?
Käyttekö yhdessä enään siellä vai miehes vaan?
Kyllä kannattais miehen kanssa vielä keskustella asiasta.

ei mitenkään...
ja käymme yhdessäkin siellä.
taidan kyllä keskustella. liekö sitten vähän ihastunut tähän kummitätiin. siltä vaikuttaisi.

No voi jeesus. Miksei miehesi saisi käydä LASTENNE KANSSA kummitädin luona? :laugh: Huolestuttavaa tuo olisi siinä tapauksessa että miehesi katoaisi kummitädin kanssa kaksin jonnekin ja salailisi asiaa jollakin tavalla. Tuota kuvailemaasi kutsutaan aivan normaaliksi sosiaaliseksi kanssakäymiseksi. Mä en muutenkaan ole koskaan ymmärtänyt miksi pitäisi tapailla esim. jossakin huoltsikalla kavereita kun voi kyläillä puolin jos toisin kotonakin.

Alkuperäinen kirjoittaja riks raks poks:
Jos ovat ystävystyneet siinä sivussa? Kerta kummitäti on niin mikäs siinä sitten.

kysyin mieheltä että mistäs lähtien sinä ja tämä täti olette niin kavereiksi ryhtyneet että ihan käyt kahvilla ilman minua. ja mies vaan selitti jotain että eivät he kavereita olekaan.

mulla soi kellot.

No en mä tykkäis tommosesta. Käykö kummitäti teillä silloin, kun sinä olet paikalla? Käyttekö te yhdessä siellä? Vai lähteekö mies mieluummin yksin kuin sinun kanssa? Onko kummitäti jotenkin erityisen hotti?

Alkuperäinen kirjoittaja Emppuliira:
No voi jeesus. Miksei miehesi saisi käydä LASTENNE KANSSA kummitädin luona? :laugh: Huolestuttavaa tuo olisi siinä tapauksessa että miehesi katoaisi kummitädin kanssa kaksin jonnekin ja salailisi asiaa jollakin tavalla. Tuota kuvailemaasi kutsutaan aivan normaaliksi sosiaaliseksi kanssakäymiseksi. Mä en muutenkaan ole koskaan ymmärtänyt miksi pitäisi tapailla esim. jossakin huoltsikalla kavereita kun voi kyläillä puolin jos toisin kotonakin.

se käyttäytyy nyt vaan niin erikoisesti kun asiasta puhutaankin. miksi se hermoilisi jos ei omasta mielestään olisi mitenkään epäilyttävillä asioilla?
ja miksi tämä tapahtuu aina silloin kun itse olen jossain pois?

en tiedä huoltoasemakuvioista, kai se on jotain miesten juttuja kun miehen kaveritkin aina hinkuvat huoltsikkakahveille

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
No en mä tykkäis tommosesta. Käykö kummitäti teillä silloin, kun sinä olet paikalla? Käyttekö te yhdessä siellä? Vai lähteekö mies mieluummin yksin kuin sinun kanssa? Onko kummitäti jotenkin erityisen hotti?

käyvät tosi harvoin meillä. mutta yhdessä käymme heillä kyllä. ja mies lähtee sinne lasten kanssa juuri silloin kun minä olen jossakin muualla. eikä tuo mitenkään hotti ole, minun mielestäni. tyrkky kylläkin

Jos mua mies alkais tenttaileen että mitäs siellä käyt ja ketä oli paikalla jne. kyllä muakin jo tympäsis, eikä liiemmin viittis selitellä kun toinen on jo tehnyt omat johtopäätökset.

Käyn minäkin lapsien kummien luona vaikka ovat miehiäkin, ja mies käy myös naispuoleisten.
En pidä asiaa mitenkään outona.

Alkuperäinen kirjoittaja Nipsuliina:
Haiskahtaa hieman palaneelle. Noin se alkoi suhde exällä ja hänen kaverinsa vaimon kanssa. Oltiin vaan alkuunsa "ystäviä" ja kävivät kahvilla, kunnes pahin tapahtui. :ashamed:

eikö haiskahdakin? mielestäni olisi hyvinkin absurdi ajatus että alkaisin itse yhtäkkiä jonkun miehen miespuolisen sukulaisen luona rampata kahvilla aina kun mies on muualla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
se käyttäytyy nyt vaan niin erikoisesti kun asiasta puhutaankin. miksi se hermoilisi jos ei omasta mielestään olisi mitenkään epäilyttävillä asioilla?
ja miksi tämä tapahtuu aina silloin kun itse olen jossain pois?

en tiedä huoltoasemakuvioista, kai se on jotain miesten juttuja kun miehen kaveritkin aina hinkuvat huoltsikkakahveille

Sähän se tietysti miehesi parhaiten tunnet, hankala ulkopuolisen sanoa oikeastaan juuta tai jaata. Mun mielestä tuo on vielä ihan ok, mutta tietysti jos ihan selkeästi menee kylään aina silloin kun sinä tai tädin mies ei ole kotona niin vähän oudoksuttaa. Toisaalta voihan olla et he vaan tulevat hyvin juttuun keskenään...

Meillä myös miehellä on noita huoltoasemakahveja ja ei voi tajuta kun meillekin ois vieraat ihan tervetulleita. Vissiin siellä saa rauhassa höpistä ilman akkoja :whistle:

Ymmärrän sun pointtis ap.Jos ei olisi salattavaa,niin käytös olis sen mukainen.
keskustelet miehen kanssa vielä asiasta ja miksei sen kummitädin myös.Niin ja tietysti kummisedän.Onko hän tietoinen kyläilystä?

Alkuperäinen kirjoittaja riks raks poks:
Jos mua mies alkais tenttaileen että mitäs siellä käyt ja ketä oli paikalla jne. kyllä muakin jo tympäsis, eikä liiemmin viittis selitellä kun toinen on jo tehnyt omat johtopäätökset.

Käyn minäkin lapsien kummien luona vaikka ovat miehiäkin, ja mies käy myös naispuoleisten.
En pidä asiaa mitenkään outona.

totta tuo alkukappale. mutta sen käytöksestä oikein huusi läpi että oli taas siellä vaikka kaverinsa ei ollutkaan kotona.

miehen vanha paras kaveri on toisen lapsemme kummi. miespuolinen kummi. minäpä lähden sinne kahvittelemaan.

en kyllä itseasiassa epäilisi mitään. Kyllä se paremmin salailis käymisensä jos ne siellä oikeesti jotain seksiä puuhailisivat. kelatkaa ny.
Ehkä tulee mieleen, että kummitädin ja sedän väleissä on jotakin ja miehesi on siinä kaverina, mutta sillätavalla luottamuksellisesti että ei voi kertoo sinulle (kummitäti ei ehkä vaan halua?).
Oli miten oli, en epäilisi heidän seksisuhdetta, se vaan olisi ihan päätöntä tuolla kaavalla.

Ehkä mies vain haluaa leikkiseuraa LAPSILLE?

Meidän perheessä kyläillään eniten silloin kun toinen vanhemmista ei ole kotona, silloin on niin tylsää :)

Voisin hyvin kuvitella että miehen veli kävisi meillä usein lasten kanssa kun puoliso on poissa, ihan siksi että lapsille olisi seuraa ja varmaan täällä saisi jotain ruokaakin...
Vain pitkä välimatka on esteenä :)

Alkuperäinen kirjoittaja apinalauma:
No ihan suoraansanottuna kyllä toi musta vähän oudolta kuulostaa... :/ Ainakin ton kertomas perusteella..

kerroin ihan totuudenmukaisesti, mitään poisjättämättä tai mitään lisäämättä.

muutamaan otteeseen olen huomannut että mies juttelee vähän turhankin tuttavallisesti ja leikillisesti tämän kummitädin kanssa. siis tavalla millä se ei muille naisille juttele.

en minä seksisuhdetta tässä epäile kun lapset ovat siellä mukana. ei mies niin sairas ole. en ainakaan usko yhtään että olisi.
eikä tällä perheellä ole lapsia, ei mies lapsiamme sinne leikkimään ole vienyt.

ylipäätään ihmiset ja puolisot saa tehdä mitä haluavat ja tekevätkin. ei se tenttamisella muutu. Enkä oikeestaan ymmärrä, että jonkun oma haave on elää kaksoiselämää. Eli jos jotain on, niin eiköhän se kerro.

Yhteistyössä