Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja olkkis74:Pakko vielä kommentoida: Mä en aio pyydellä anteeksi mitään... Menee todella henkilökohtaiseksi varsinkin kun tää ko ihminen on nyt alkanut häiriköimään tekstareilla. Eli viime syksynä antamaansa lupausta poistaa mun puhelinnro ei oo sitäkään pitänyt. Ärsyttää tosi paljon... Jos jollakulla on jotain ajatusta miten tuon tekstarihäiriköinnin saa lopetettua niin pistäköön yv:ta. En jaksa enää tuota sairasta ihmistä.
Alkuperäinen kirjoittaja J84:kerttuneiti, noi allergiat on todella haastavia. Oon vuoden verran seurannut sivusta serkkulikan "taistelua" oman tyttärensä allergioiden kanssa ja pakko sanoa, että luojan kiitos meillä ei oo haivauttu kenelläkään mitäänMutta, tosiaan...leivonnaisista löytyy kaikkea ihanaa munattomina, maidottomina ja luonnollisesti gluteenittomina. Ja ens kuussa onkin sitten tämän pikku tytön yks vee synttärit ja lupasin ottaa haasteen vastaan ja kehitellä kaikkea suuhun kelpaavaa tytön synttäreille. Hänellä on todella pahat allergiat ja sopivia aineita on hirveän vähän, mutta eiköhän jotain saada aikaiseksi.
Tässä on muuten yks linkki missä oon käyny kattoon ohjeita
http://www.pirkanmaanallergia.fi/ruokaohjeet/ maidoton_munaton_gluteeniton/index.htm
Alkuperäinen kirjoittaja Tirlittan75:[/b]Allergioita en ole vielä pojalla havainnut, epäillyt kylläkin, mutta sitemmin epäilyt osoittautuneet virheellisiksi. Olisikohan ollut 2kk neuvola kun täti sanoi pojalla olevan atooppinen iho, pohkeessa oli pieni kuiva kohta. En kyllä itse menisi allekirjoittamaan tuota diagnoosia. Edelleen siis saattaa olla joskus toinen pohje hieman kuiva ja joskus ruokailun jälkeen posket punakoituu, riippumatta mitä on syönyt, ja näillä pakkasilla poskien iho on välillä kuivahko, ihan olen perusvoidetta välillä laittanut.