Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nuppu09:Elämänilo3 ai..?Käytit ja et suostu muuta enään käyttämään..täytyy olla hyvä keksintö sitten..Kaip se on kokeiltava..eikös sieltä valu jostain reunasta läpi tuo kuukautisveri? Kysyy tyhmänä
![]()
Äippä ja Nuppuliini :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Vivid:Suihkutissit myös täällä! Varmasti osa vauvan pulauttelusta johtuu kovasta maidontulosta ja välillä on pakko nostaa pois rinnalta, että vauva saa nieltyä suuhun kertyneet maidot. Liivinsuojia kuluu kyllä ja sillon kun maitoa nousee rintoihin, niin sen tuntee, auts!
Vivid ja Hippu 7vko 4pvä
Alkuperäinen kirjoittaja vauvakuume83:Ja seuraava kysymys oliskin lapsilisistä. Ne kellä vaavit synty jo elokuussa, niin saitteko syyskuussa jo lapsilisät. Ajattelin että tuleeko ne ennen kun nimi on annettu?
Alkuperäinen kirjoittaja yonnazzz:Kiitos kaikille tsempistä <3
Mä oon imettäessä pitänyt maidonkerääjää toisessa tississä ja voin sanoa, että sängyn kastumiset on loppuneet ja liivinsuojien käyttö vähentynyt. Kerääjä on IHAN TÄYNNÄ maitoa imetyksen jälkeen! Ihmettelinkin öisin kun aina ihan litimärkiä kaikki paikat vaikka oli liivin suojat ja piti ekaks aamulla alkaa pesemään liivejä![]()
yonnazzz + laiskiainen 11 pvä
Alkuperäinen kirjoittaja ElämänIlo3:Alkuperäinen kirjoittaja yonnazzz:Kiitos kaikille tsempistä <3
Mä oon imettäessä pitänyt maidonkerääjää toisessa tississä ja voin sanoa, että sängyn kastumiset on loppuneet ja liivinsuojien käyttö vähentynyt. Kerääjä on IHAN TÄYNNÄ maitoa imetyksen jälkeen! Ihmettelinkin öisin kun aina ihan litimärkiä kaikki paikat vaikka oli liivin suojat ja piti ekaks aamulla alkaa pesemään liivejä![]()
yonnazzz + laiskiainen 11 pvä
Mä kans käytän imettäessä maidonkerääjiä ja otan siit maidon aina talteen. Tuleehan siit, ku täytee tulee jotain 50 ml maitoa. Liivinsuojia menee vain päivällä sit ku aina ku maitoa nousee rintohin ja muutoinkin, alkaa suihkuta joten joudun aika usein vaihtamaan. Onneks tuo ehkä tasottuu hiukan josai vaiheessa. Typerää et maitoa tulee vielläkin ylitarjonnalla, mut kahdelta aijemmaltakin on kuiten loppunu sit ku pienet ovat olleet n. 3 - 4 kk ikäisiä. Eikö voisi jotenni tasasemmin tulla näi alkuunkin ja jatkua pidempään.![]()
![]()