Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jooseppi:Moikka,
Tää viesti koskee niitä jotka olette jo antaneet vauvalle velliä tai luumusosetta
Millaista olette antaneet ja missä muodossa? Tarviin nyt apua jos saisin ton tytön kakan kulkemaan 2-3 krt viikossa ne kun haisee jo niin pahalle
Alkuperäinen kirjoittaja vauvakuume83:Hmm... Aika jännä että Taysissä tolleen ruokitaan...
Meillä Lohjan sairaalassa annettiin tissiä aina kun nappula sitä kaipasi ja tissiteltiin niin kauan kun nappula sitä söi. Meillä syötiin tuolloin helpostin 40-60min. Sain hyvää imetysohjausta, eri asentoja kokeiltiin ja jotenkin kaikki tuntu helpolta kun autettiin alkuun. Näin täällä. Lisämaitoahan meijän nappula sai sairaalassa 40ml. Ja senkin vaan sen takia, että tämä äiti sai nukkua 2h =) Nappulalla oli masuvääntöjä ja yöt meni heilutellessa, niin sitten kätilö kysy että pitääkö seuraa pari tuntia että mä voin ottaa tirsat. Tuolloin ei tuonut sitten rinnalle vaan anto lisäruokaa. Eipä haittane.
Alkuperäinen kirjoittaja kerttuneiti:Saan niin hyvät naurut päivästä toiseen kun Ville hekottaa unissaanäsken taas.. ootan ihan kunnon ääneen nauramista (hereillä ollessa) häneltä mutta toikin on niin ihanaa kuultavaa :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja rosehip:Vividille parempia vointeja rintatulehduksen suhteen. Mä oon aika neuroottinen tuon suhteen ja puen aina kauheet kerrokset tissien kohdalle, ettei vaan tulehdus iske. Tiiätkö, mikä sulla aiheutti ton tulehduksen?
Alkuperäinen kirjoittaja Vivid:Alkuperäinen kirjoittaja rosehip:Vividille parempia vointeja rintatulehduksen suhteen. Mä oon aika neuroottinen tuon suhteen ja puen aina kauheet kerrokset tissien kohdalle, ettei vaan tulehdus iske. Tiiätkö, mikä sulla aiheutti ton tulehduksen?
En kyllä yhtään osaa sanoa. Roona jotain mulle kirjotteli, että flunssan yhteydessä se saattaa iskeä helposti ja mulla on tässä ollut ihan lieviä flunssaoireita.. Tiiä sitten..
Alkuperäinen kirjoittaja Cummastelija:Sitten illalla isä leikki Erican kanssa leikkimatolla ja yhtäkkiä tyttö päätti kääntyä masulta selälleen |O Oli siinä sitten ihmeissään sekä isä että tytär ja äitiä kiljuttiin paikalle ihailemaan tätä ihmettä :kieh: Erica teki sen kolme kertaa oikean kyljen kautta ja vielä kerran vasemman kyljen kautta. Voi sitä vanhempien onnea ja iloa :heart: :heart: :heart:
Meillä kun ei tuota naurua ja jokeltelua paljon ole havaittu. Uskon sen johtuvan puhtaasti siitä, että tytöllä on kipuja ja särkyjä niin ketäpä siinä naurattaisi. Mutta liikkuminen on sitten sitäkin aktiivisempaa. Ihanaa vaan havaita, että eteenpäin mennään ja kehitystä tapahtuuMites muilla, joko teillä on pyörähdetty? Joo, ja tiedän että tämä on enemmän refleksi ja ison pään aiheuttama käännös mutta olen siitä silti iloinen :kieh:
Jooseppi kirjoitti kylpemisestä ja siitä tuli mieleeni, että saavatko teidän ipanat raivarit kun kylvystä noustaan poiis? Erica tykkää kovasti kylpeä mutta sitten se poistulo on ihan helvettiä. Tyttö huutaa ku palosireeni ja kestää pitkään että rauhoittuu. Ollaan laitettu pesutilan lämpö täysille joten ei kylmänkään pitäisi olla syynä tähän. Outoa!