Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja olkkis74:Olipas pommi! Arttu on ollut nyt viikon verran tosi kiukkuinen ja nukkunut yöt tosi huonosti. Ihmeteltiin vain kun kuola valuu, nyrkki on koko ajan suussa ja kitisee koko ajan. Äsken sitten kurkkasin pojan suuhun ja SIELLÄ ON ENSIMMÄINEN HAMMAS! Ei ollut etuhammas eikä siinä vieressäkään vaan kulmahammas... Pitää varmaan maanantaina soittaa hammaslääkärille ja kysyä että mitä tämä oikein on kun oon aina luullut että etuhampaat tulee ensin ja sitten kaikki muut...
Alkuperäinen kirjoittaja olkkis74:Nuppu09: Mun lähipiirissä on muitakin Artun ikäisiä joilla hampaita jo... Tai siis hammas.Ja saattaahan sitä vastasyntyneelläkin olla joskus hammas valmiina...
Kaverin poika, joka kohta 7kk, reagoi äitinsä masennukseen kitisemällä iltaisin monta tuntia ennen kuin rauhoittui. Samoin teki aikanaan oma esikoiseni. Nyt kun äiti on saanut itsensä kuntoon niin homma on heillä hallussa ihan niin kuin normivauvaperheissäkin (jos nyt voi vauvaperheitä sanoa normiksi kun jokaisella on omat juttunsa).
Meillä tuo hampaan puhkeaminen toi kitinää iltoihin ja öihin. Nyt Arttu on pari yötä nukkunut särkylääkkeen voimalla 21.30-7.45 ilman sen kummempia kitinöitä. Tänäkin aamuna joi maidon vasta 06.30 eikä oikein siihenkään herännyt kuten ei edellisenäkään yönä. Itse heräsin tänä aamuna viiden aikaan siihen kun ei ollut poika vielä syönyt. Ihmettelin että miten nukkuu, mutta hyvä vaan että nukkuu. Saa itsekin levätä.
Jeps... Nyt äkkiä Artulle ruokaa napaan ja partsille nukkumaan. Saa isi jäädä pojan kanssa kotiin kun äiti lähtee käymään kaupoilla. Pitää ruveta jo joululahjoja suunnittelemaan, kun en yhtään tiedä mitä kenellekin laittaa.
Olkkis ja Arttu