Synnytyksen käynnistämisestä?

samperin puusilmä

Aktiivinen jäsen
08.10.2006
2 515
0
36
Te keillä on synnytys käynnistetty kalvojen puhkaisulla niin missä vaiheessa olette pyytänyt miehen sairaalaan?
Onko ollut mukana heti vai sitten myöhemmässä vaiheessa?
Mietin vaan kun on niin vaikee ennustaa synnytyksen etenemistä..

Onko eka lapsi,vai oletko synnyttänyt ennen?Mulla ekasta kun kalvot puhkaistiin,meni vielä yli puoli vuorokautta,silloin mies soitettiin paikalle vasta kun alkoi oikeesti tapahtumaan.Toisesta oli onneksi heti mukana,puhkaisun jälkeen laps oli maailmassa n.1,5h päästä.

Alkuperäinen kirjoittaja heti vaan mukaan:
Onko eka lapsi,vai oletko synnyttänyt ennen?Mulla ekasta kun kalvot puhkaistiin,meni vielä yli puoli vuorokautta,silloin mies soitettiin paikalle vasta kun alkoi oikeesti tapahtumaan.Toisesta oli onneksi heti mukana,puhkaisun jälkeen laps oli maailmassa n.1,5h päästä.

Toinen lapsi.

juu ihan heti mies vaan mukaan. Mulla puhkastiin kalvot yhden jälkeen ja puol seiskan maissa oli poitsu jo maailmassa. Pari ekaa tuntia supistukset oli aika laimeita (mukamas), joten synnytyksen kestoks laitettiin 3,5 tuntia.

Ja mua ainakin jännitti (turhaan) se kalvojen puhkaisu, joten jo siks halusin että mies on heti siellä. Piti kädestä kiinni toimituksen ajan ja oli suurena henkisenä tukena.

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
juu ihan heti mies vaan mukaan. Mulla puhkastiin kalvot yhden jälkeen ja puol seiskan maissa oli poitsu jo maailmassa. Pari ekaa tuntia supistukset oli aika laimeita (mukamas), joten synnytyksen kestoks laitettiin 3,5 tuntia.

Ja mua ainakin jännitti (turhaan) se kalvojen puhkaisu, joten jo siks halusin että mies on heti siellä. Piti kädestä kiinni toimituksen ajan ja oli suurena henkisenä tukena.

Kiva kuulla..
Kyllähän tuo jännittää minuakin.
Esikoisen synnytys käynnistettiin tableteilla niin ei ole tuosta puhkaisusta mitään kokemusta..

Alkuperäinen kirjoittaja samperin puusilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja heti vaan mukaan:

Toinen lapsi.

No kannattaa ehdottomasti tulla heti mukaan.Meillä meinasi käydä niin,etten itsekään uskonut,että niin nopeesti voi syntyä,mies lähti puoliväkisin hakeen kameraa autosta kun olin n.tunnin kärvistellyt,mä vaan sanoin,että ehtiihän sen,kun meneehän tässä vielä monta tuntia,vaan niimpä kävi,että juuri ja juuri ehti synnytykseen mukaan =)

Yhteistyössä