SYVÄLUOTAAVA ANALYYSI teistä arvon palstailijat.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27440989]Vastaa neljään kysymykseen:

Mitä teet työksesi?
Koulutuksesi?
Puhelimesi soittoääni?
Puolue jota äänestit kunnallisvaaleissa?[/QUOTE]

En nyt mitään
Opiskelen ravintolakokiksi.
Panthera-Walk
Jäin kotiin kunnollisen ehdokkaan puuttuessa.

Mitä teet työksesi?
Koulutuksesi?
Puhelimesi soittoääni?
Puolue jota äänestit kunnallisvaaleissa?

Ompelen, neulon ja hoidan vanhuksia ja vajaakuntoisia.

Vaatetusalan artenomi, sisustusverhoilija (osa mestariverhoilijan osa-ammattitutkintoa), yrittäjä, ensi keväänä lähihoitaja

Iron Maidenin Trooper

Vasemmistoliitto

SYVÄLUOTAAVA ANALYYSI teistä arvon palstailijat.

Vastaa neljään kysymykseen:

Mitä teet työksesi? syön ja paskon
Koulutuksesi? elämänkoulu
Puhelimesi soittoääni? vesivehmaan jenkka
Puolue jota äänestit kunnallisvaaleissa? ankkalinnan ääni

[QUOTE="vieras";27441231]Kerro lisää vanhusten ompelusta ja neulomisesta.[/QUOTE]

Ehheheh. Siinä on sellainen pieni sana kuin JA välissä.... jonka joku kielitieteilijä voi nyt sitten kumota ja perustella sanakääntein, jota tälläinen lähärinplanttu ei tietenkään suostu ymmärtämään vajaan koulutuksensa puitteissa tai muutenkaan.

Palsta on tahallaan väärinymmärtämisen pyhä kehto....

No, kyllä mä myös teen neulomuksia yhdessä vanhusten kanssa :saint:
Olen myös neulonut ja virkannut pitkän rivin mummoja oman mummoni saunanklasille, ihan oikeasti. Vähän kuin Eemeli niitä puu-ukkojaan.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;27441258:
Ehheheh. Siinä on sellainen pieni sana kuin JA välissä.... jonka joku kielitieteilijä voi nyt sitten kumota ja perustella sanakääntein, jota tälläinen lähärinplanttu ei tietenkään suostu ymmärtämään vajaan koulutuksensa puitteissa tai muutenkaan.

Palsta on tahallaan väärinymmärtämisen pyhä kehto....

No, kyllä mä myös teen neulomuksia yhdessä vanhusten kanssa :saint:

Ei nyt ole aamu, ei saa olla äree :)

[QUOTE="vieras";27441274]Onko se työssäoppimispäivä? Sorry tuo viisastelu :)[/QUOTE]

Juu on.

Eikä mitään, lepo vaan, vaikka myönnän että ärsyynnyin. :D hetkellisesti ainakin.
Mua riepoo tällä hetkellä äärettömän kovasti kielioppi ja sen tuhannet koukerot, työn alla lopputyön kirjoittaminen ja kaikenmaailman nillitys pisteistä ja pilkuista ja poikkeuksista sääntöihin.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;27441284:
Juu on.

Eikä mitään, lepo vaan, vaikka myönnän että ärsyynnyin. :D hetkellisesti ainakin.
Mua riepoo tällä hetkellä äärettömän kovasti kielioppi ja sen tuhannet koukerot, työn alla lopputyön kirjoittaminen ja kaikenmaailman nillitys pisteistä ja pilkuista ja poikkeuksista sääntöihin.

Minusta se oli oikein hauska juttu miten kirjoitit, just sai hyvin saivarreltua, mutta ymmärrän, että väsähtäneenä ärsyttää:) Kielikoukerot ja lapsukset ovat hauskoja, kun ne tekee joku muu ja kun itsellä ei ole mitään koulutehtävää painamassa päälle.

• Tykkää
Reactions: Aamuäree
[QUOTE="vieras";27440989]Vastaa neljään kysymykseen:

Mitä teet työksesi? Terkka
Koulutuksesi? alempi amk
Puhelimesi soittoääni? emilie simon desert ..kai
Puolue jota äänestit kunnallisvaaleissa?[/QUOTE] KD

[QUOTE="vieras";27440989]SYVÄLUOTAAVA ANALYYSI teistä arvon palstailijat.[/QUOTE]

:D

Mitä teet työksesi? Konsultoin.
Koulutuksesi? YTT
Puhelimesi soittoääni? Stiff Little Fingers: Alternative Ulster
Puolue jota äänestit kunnallisvaaleissa? Vassuille meni ääni.

Yhteistyössä