Terveiset ultrasta!
Paljon ei kyllä nähty, pikkuinen oli pää alaspäin ihan lantiossa sisällä, joten kauan ronkittiin ja pää jäi silti hyvin kuvaamatta. Hirveän epäselvät kuvat muutenkin, eikä pieni paljoa liikkunut. Kätilö (huom. ei lääkäri kättärillä!) ronkki ja töni tosissaan, oikein sattui, ja minua säälitti pikkuinen kovasti. alussa jopa päätin, että saa olla viimeinen ultra minun lapsilaumastani, en mene enää! No, nähtäväksi jää, mutta kyllä ilman ultraakin pärjää, se on minun mielipiteeni. Vauva-parkaa hakataan, jotta nähdään kehittyykö normaalista...joopa joo. Mutta kunnossa oli siis, vastasi niin tasan viikkoja, että näinköhän on tyttö. Esikoinen oli lähes 2viikkoa ikäistään isompi! Ja liikkuikin paljon, hänestä tuli hienoja ultrakuvia. Vai olikohan tämä se täti, jota jotkut aiemmin jo arvosteli...vanhempi, vaalea ja silmälasipäinen. Kysyi olenko syönyt mitään, kun hän ei saanut vauvaa liikkumaan. meinasi, että oli alhainen verensokeri! :/ No, onneksi olen uudelleensynnyttäjä, touhu oli tuttua. Muttei se viimeksi sattunut!
Meillä muutto etenee, hukumme laatikoihin, jotka painavat niin, etten uskalla niitä juuri edes siirtää. Säälittää muuttoapulaiset! Ja mikä häslinki siinä tuleekaan vielä.
Oikeasti tuo vatsa juilii vieläkin, ei olisi pitänyt antaa sorkkia noin.
Ikävää, jos jotkut pahoittavat mielensä. Minusta on kuitenkin hyvä, että edes jossain saa sanoa suoraan tuntemuksensa ja ajatuksensa ja huolensa. Niinkuin nyt minäkin: sanon suoraan, että vastustan ultraa ja minusta se ei hyödytä ketään...paitsi vanhempien uteliaisuutta. Mutta ei mielipiteistä kenenkään pitäisi loukkaantua. Jokaisellahan on oikeus olla sitä mieltä kuin on, ja on oikeus sanoa se. En syyllistä ketään, eikä kenekään pidä syyllistyä mistään täällä netissä. Tämä nyt on kuitenkin sellaista ""toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos"" -touhua. Mutta joskus täältä saa apua ja tukea, sitä vertaistukehan neuvolatkin toitottavat koko ajan.
Eli oikein aurinkoista vappua kaikille!
Kesä 18+4