Tää juttu vie mut hullujenhuoneelle kohta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ollakko vai eikö olla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ollakko vai eikö olla

Vieras
Kun en vaan pääse perille miehen tunteista mua kohtaan. Onko se ihastunut vai ei?
Eilenkin kun nähtiin, niin samalla kun se puhui puhelimessa, se tuijotti mua koko ajan. Mun oli pakko kääntää katse välillä posi, niin intensiivinen se katse oli. Toki se laski hetkeksi katseensa, mutta samantien katsoi taas mua. Pitkään. Tätä tapahtui koko sen ajan, mitä se puhui puhelimessa.

Iltapäivästä se kuuli mun menevän kahvihuoneeseen pikatauolle, meni muutama kymmenen sekuntia ja se tuli sinne kanssa. Kahville. Vaikka sen työaika just loppui ja sillä oli vielä yks paperihomma tekemättä. Mut niin vaan se tuli sinne, jäi seisomaan mun viereen kunnes mä sanoin että istutaan hetkeksi juomaan kahvit. Siispä me istuttiin ja juteltiin kaksin. Se kertoi vitsejä ja naureskeltiin yhdessä erinäisille asioille. Ja se hörppäs siitä tyhjästä kahvikupistaan ainakin kolme neljä kertaa, ennenkuin se alkoi tekemään lähtöä :D

Tää nyt oli vaan eilisestä. Aiemminkin on ollut kaikenlaista, mistä en nyt jaksa kertoa. Mutta kaikkea sellaista, josta oon alkanut epäilemään että miehellä saattaisi olla jotain tunteita tai kiinnostusta mua kohtaan. Mutta jotenkin tuo eilinen taas havahdutti mut tähän, oli se sen käytös sen verran erilaista kuin muiden miesten. Ja se tuijotuskin. Ok, mä ymmärrän että kun puhuu puhelimessa, niin toisilla on tapana tuijottaa jotain tai toista ihmistäkin kenties. Mutta kun sitä jatkui koko puhelun ajan. Se haki mun katseen, tuijotti mua pitkään silmiin ja käänsi katseensa. Ja heti samantien teki sen saman uudelleen.
Ja tuo samaan aikaan kahville tuleminen, vaikka sitä ei muuten kahvihuoneessa edes näy ja nyt sillä sitäpaitsi kaikenjärjen mukaan ois pitänyt olla kiire pois töistäkin. Sillä meni ainakin vartti "hukkaan" sen takia, kun se tuli seurustelemaan mun kanssa.

Älkää pliis kommentoiko että ootko joku teini, kun oon ihan aikuinen. Mutta jo monta vuotta sinkkuna elänyt, eikä mulla ole mitään käsitystä enää flirtistä tai mistään romantiikkaan viittaavasta.

Ihmettelen vain, että miksi itse jäät tuijottamaan, jos toinen puhuu puhelimessa? Itse ainakin poistun yleensä paikalta, jos toinen saa puhelun ja annan puhua rauhassa.. Ehkä se toljotti, että tajuut olla kuuntelematta...

Alkuperäinen kirjoittaja öasldkök;23307595:
No kyllähän tuo kuullostaa ihastukselta ainakin. Onko mieskin sinkku? Odottaisko sulta vihreää valoa ennen kuin pyytää treffeille?

Ei se ole ihan sinkku, vielä. Eroamassa. Ehkä siinä on syy, ettei asiat ole edenneet pitemmälle.

[QUOTE="miksi";23307634]Ihmettelen vain, että miksi itse jäät tuijottamaan, jos toinen puhuu puhelimessa? Itse ainakin poistun yleensä paikalta, jos toinen saa puhelun ja annan puhua rauhassa.. Ehkä se toljotti, että tajuut olla kuuntelematta...[/QUOTE]

No kun tilanne oli sellainen, etten voinut poistua huoneesta. En viitsi selittää tarkemmin, ettei kukaan tunnista.. Mutta mä en voinut poistua eikä sekään. Enkä mä sitä tuijottanut, huomasin vaan että se tuijotti mua joten vastasin katseeseen. Ja tosiaan siitä katsekontaktista tuli sen verran pitkä, että mun oli pakko kääntää katse pois, hämmennyin. Mut se teki sitä vaan, ja lopulta kai me molemmat vilkuiltiin ja tuijoteltiin toisiamme kuin vähä-älyiset konsanaan.

jos olet noin epävarma ja nälkäinen, pysy kaukana "eroavasta". sulla on paljon tarpeita, sillä ei yhtään voimia. jos onkin kiihkeä, niin se on oljenkorsiin takertumista

Herneet on vissiin alessa, kun hernenenuja näyttää tällä palstalla viihtyvän.
Mä en ole haikailemassa yhtään mitään, mä en ole tuhoamassa yhtään mitään ja tässä on kyse kahdesta täysvaltaisesta aikuisesta, jotka ei ole mitenkään holhouksen alaisia. Joku muu täällä on naurettava nyt, kuin mä.

Ja ois kauhean mukavaa, jos lukisitte mun viestin _kokonaan_ ennenkuin tuutte kommentoimaan jotain "yhdestä katseesta".

jos olet noin epävarma ja nälkäinen, pysy kaukana "eroavasta". sulla on paljon tarpeita, sillä ei yhtään voimia. jos onkin kiihkeä, niin se on oljenkorsiin takertumista

Epävarma ja nälkäinen? Mitenniin?
Siis enkä mä saisi ihmetellä toisen ihmisen käytöstä mua kohtaan? Että sitten on tosi epävarma ja "nälkäinen" (siis what?) jos kerrankin miettii miksi joku käyttäytyy itseä kohtaan niinkuin käyttäytyy? Millä planeetalla te elätte?

odottelet hetken aikaa enennkuin mies on eronnut ja näyttää vihreää valoa :) tottakai saa katsella, naureskella ja juoda yhdessä kahvia, niinhän kaveritkin tekee, eli ne jotka täällä paasaa toisen oman viemisestä, SUUT SUPPUUN! typerää..

eli oikeesti, odota vaan että ero on selvä, ettet saa siipees ja ole laastarisuhde..

mut en kyllä huomannu et oisit sanonu et oot ite ihastunu? eli oot varmaan :)??

ja kyllä musta kuulostaa et mies ois ihastunut, tai sitten se vaan alkaa heräämään erostaan ja uskaltaa puhua ja naureskella muidenkin kuin oman naisensa kanssa..

[QUOTE="Noo";23307807]Eli sulle kelpaa vastaukseksi ainoastaan, että hän on umpirakastunut sinuun.[/QUOTE]

No ei, mutta en mä oikein ymmärrä miks mua aletaan haukkumaan, jos mä kerron ihmetteleväni toisen ihmisen käytöstä mua kohtaan? Sitä paitsi kyse ei ollut "yhdestä katseesta", kuten kerroin, vaan paljon kaikenlaista muutakin on tapahtunut aiemmin.

[QUOTE="harmaana";23307827]ja kyllä musta kuulostaa et mies ois ihastunut, tai sitten se vaan alkaa heräämään erostaan ja uskaltaa puhua ja naureskella muidenkin kuin oman naisensa kanssa..[/QUOTE]

En mä koe olevani mitenkään erityisemmin ihastunut. Viihdyn kyllä hänen seurassaan ja meillä on mukavaa yhdessä, ja mun mielestä me ollaan alusta saakka oltu toistemme seurassa kuin vanhat tutut. Ei mitään jännitteitä tai vaivaantunutta oloa. Ja pikkuhiljaa tässä oon alkanut noteeraamaan kaikenlaisia pieniä juttuja miehen puolelta, semmoisia asioita joita ei muissa mun kaverisuhteissa miesten kanssa ole. Joten ei liene väärin pohtia, onko tässä kenties jotain enemmänkin menossa.
Kenenkään toisen omaa mä en ole viemässä, siis enhän mä ole tyrkyttänyt itseäni miehelle enkä aiheuttanut eroakaan millään tavalla. Ei kai se mun vika ole, jos joku mies osoittaa kiinnostusta mua kohtaan? Jos tää nyt edes on sitä. Enhän mä tiedä, siksi täällä just kyselen.

Erikoisinta tässä on se, että mä en ole huomannut kyseisen miehen käyttäytyvän toisia naisia kohtaan tuolla töissä samoin kuin mua kohtaan. Muita kohtaan se on ihan etäinen ja täysin "asiallinen", siis ei mitään tuijotteluja tai seuraan hakeutumista tai muutakaan vastaavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ollakko vai eikö olla;23307768:
Herneet on vissiin alessa, kun hernenenuja näyttää tällä palstalla viihtyvän.
Mä en ole haikailemassa yhtään mitään, mä en ole tuhoamassa yhtään mitään ja tässä on kyse kahdesta täysvaltaisesta aikuisesta, jotka ei ole mitenkään holhouksen alaisia. Joku muu täällä on naurettava nyt, kuin mä.

Ja ois kauhean mukavaa, jos lukisitte mun viestin _kokonaan_ ennenkuin tuutte kommentoimaan jotain "yhdestä katseesta".

Mää oon oikeasti ite niin "typerä" etten ala haikaileen miestä joka periaatteessa on vielä varattu. Nimittäin nykyistä miestäni en huolinut kuin vasta sitten kun kaikki oli toisen kanssa ohi. Itse en osaa olla niin itsekäs että kahden muun ihmisen väliin menisin. Vaikka nyt kyse olisikin omasta onnestani. Mä uskon kohtaloon sen verran että en varattuja katso. Vaikka se päätös ei silloin ollut helppo, niin en oo sitä katunu jälkeen päin kertaakaan. Mun mies selvitti asiat edellisen kaa ja alotti sitten vasta mun kanssa.

Rautalankaa:
Mä EN haikaile yhtään ketään.

Lisää rautalankaa:
Mä EN ole mennyt yhtään kenenkään väliin, millään tasolla.

Vielä vähän rautalankaa:
Kyseinen mies on ihan ITSE vastuussa valinnoistaan, tunteistaan ja teoistaan. Mikä mä tai kukaan muukaan ulkopuolinen on siitä moralisoimaan?

Ja loppupätkä rautalangasta:
Mies on jo eroamassa, mistäs minä tai kukaan teistä vielä vähemmän, tietää, vaikka olisi jo kokonaan eronnut. Mies siis EI ole varattu. Vai onko olemassa joku ylinen moraalisääntö siitä, että eron jälkeen ihminen on vielä "varattu" jonkun tietyn ajanjakson ajan?

Yhteistyössä