Henna haluatko tietää kaiken..luulet että se oli vain yksi kerta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tääsattuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pettäjillä on kaikilla aina yks sama piirre: sikahuono itsetunto. Sen olen huomannut. Pettäjä pettää, jotta tuntis jotenkin ittensä "kauniimmaksi/komeammaksi", "paremmaksi", "seksikkäämmäksi" yms. koska muuten ei niin itsestään tunne. TOSI SÄÄLITTÄVÄÄ.

En usko, että tuossa oli rakkaudella osaa taikka arpaa. Pelkkää huonon itsetunnon pönkittämistä.

Ihmettelenpä vaan, mitä tämä Henna näkee enää tässä miehessä, joka petti ja vielä enemmän ihmettelen mitä ap:n mies näkee ap:ssä??? Ois ihanaa, kun mies näkis todellisen ap:n ja ymmärtäis jättää sen.

Alkuperäinen kirjoittaja kerrasta poikki:
En rakasta ketään niin paljon että ottaisin petturin takaisin, en ole läheisriippuvainen.

En mäkään ole läheisriippuvainen,mutta kun mun mieheni kertoi toisesta naisesta,me erottiin,muutaman viikon kuluttua huomattiin,että ei se rakkaus oo mihinkään kadonnu,vaikka molemmat niin luultiin. Puhuttiin asiat selväksi ja palttiin yhteen,nyt menee paremmin kuin koskaan.

Niin ap:n naamastahan näkee kadulla, että hänellä on tiukempi pillu ja paremmat tissit kun hennalla, jonka mies rakastaa (just tän takia) häntä ja hän onkin hirmu kadehdittu elämänsä loppuun saakka. Huono itsetunto ja halvat huvit kun tänne jaksaa provota.

Alkuperäinen kirjoittaja Just niin:
Sairasta. Todella sairasta. Toisten miehiin sekaantujat ovat sitoutumiskammoisia kateellisia ämmiä.

Siis mitä vittua??? Ja tuolla varatulla ukolla muna vaan aina vahingossa luiskahti reikään?? Olet joko todella tyhmä tai nuori.

Alkuperäinen kirjoittaja tääsattuu:
Miehesi (m) tuli juttelemaan mulle terassilla viime kesäkuussa ja tarjosi siiderin. Mun piti lähtee kotiin mieheni ja lapsen luo. M halusi välttämättä maksaa taksini ja viedä mut kotiiin. Taksissa annoin miehellesi numeroni. M lähetteli viestejä ja soitteli mulle pitkin kesää.
Heinäkuussa sitten suostuin kahvittelemaan m:n kanssa. Me ajettiin kahville 50 km päähän. M kertoi että nalkutat, olet jatkuvasti pahalla päällä, seksi on kanssasi tylsää,poikanne on uhmaiässä ja kiukuttelee jatkuvasti.
Te siis puhuitte hänen vaimostaan yhteisinä hetkinä? :o Tosi romanttista.

Suudeltiiin varmaan kaks tuntii autossa. M kertoi että mulla on paremmat tissit kuin sulla ja tuoksun hyvälle.
Ja mies vaan edelleen ajattelee omaa vaimoaan... :whistle:

Miehelläsi seisoi koko ajan kun se suuteli mua. Sen jälkeen me "lenkkeiltiin" koko loppu kesä. Tapailtiin salaa, rakasteltiin teidän mökillä, pantiin teidän autossa.
Voi voi, joillain on yhteiset autot ja mökit, sä et saa niitä edes lainaan, vaan luvattomasti pyörit toisten nurkissa ja maksat siitä jakamalla rasiaasi.

Ei me edes käytetty kondomia koska syön pillereitä. Miehesi halusi mua jopa silloin kun mulla oli kuukautiset. M sanoi että mun pillu on niin tiukka ja tuntuu maailman parhaimmalta. M lähetteli mulle öisin viestejä kun nukuit. Kun miehesi teki autotallissa "remppaa" se puhui mun kanssa puhelimessa tuntikausia.
Tässäkö on sun parhaat muistot koko suhteesta?

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Miehesi (m) tuli juttelemaan mulle terassilla viime kesäkuussa ja tarjosi siiderin. Mun piti lähtee kotiin mieheni ja lapsen luo. M halusi välttämättä maksaa taksini ja viedä mut kotiiin. Taksissa annoin miehellesi numeroni. M lähetteli viestejä ja soitteli mulle pitkin kesää.
Heinäkuussa sitten suostuin kahvittelemaan m:n kanssa. Me ajettiin kahville 50 km päähän. M kertoi että nalkutat, olet jatkuvasti pahalla päällä, seksi on kanssasi tylsää,poikanne on uhmaiässä ja kiukuttelee jatkuvasti.
Te siis puhuitte hänen vaimostaan yhteisinä hetkinä? :o Tosi romanttista.

Suudeltiiin varmaan kaks tuntii autossa. M kertoi että mulla on paremmat tissit kuin sulla ja tuoksun hyvälle.
Ja mies vaan edelleen ajattelee omaa vaimoaan... :whistle:

Miehelläsi seisoi koko ajan kun se suuteli mua. Sen jälkeen me "lenkkeiltiin" koko loppu kesä. Tapailtiin salaa, rakasteltiin teidän mökillä, pantiin teidän autossa.
Voi voi, joillain on yhteiset autot ja mökit, sä et saa niitä edes lainaan, vaan luvattomasti pyörit toisten nurkissa ja maksat siitä jakamalla rasiaasi.

Ei me edes käytetty kondomia koska syön pillereitä. Miehesi halusi mua jopa silloin kun mulla oli kuukautiset. M sanoi että mun pillu on niin tiukka ja tuntuu maailman parhaimmalta. M lähetteli mulle öisin viestejä kun nukuit. Kun miehesi teki autotallissa "remppaa" se puhui mun kanssa puhelimessa tuntikausia.
Tässäkö on sun parhaat muistot koko suhteesta?

:laugh: :laugh: ei tosiaan oo tainnu kovin hyyvä hoito olla,ku omasta vaimosta on täytyny keskustella vähän väliä;):whistle:

Siis ap:llako on myös oma perhe? Heidät mainitaan vain sivulauseissa, mutta "Hennan" nalkutukset ja oman tavaran tiukkuudet kyllä kerrotaan yksityiskohtaisesti. Kertoo mielestäni jotain ap:sta...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis ap:llako on myös oma perhe? Heidät mainitaan vain sivulauseissa, mutta "Hennan" nalkutukset ja oman tavaran tiukkuudet kyllä kerrotaan yksityiskohtaisesti. Kertoo mielestäni jotain ap:sta...

Asiat tärkeysjärjestyksessä. :xmas: Ap kertoi että suhde lopetettiin lasten takia, mutta hän olis kuitenkin valmis jatkamaan suhdetta, jos siihen tulis vielä mahdollisuus. Kun sattui niin kovasti että se loppui.

kakkonen on kakkonen vaikka voissa paistais.
Naurattaa noi selitykset että se rakastaa ja on vaan lasten takia vaimonsa kanssa.

aina noin mene

T: entinen kakkonen ja nykyinen avokki sekä perheeseen kuuluu lapsia:)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Me juteltiin monia kertoja puhelimessa ton jälkeen vaikka Henna luulee että se loppui heti siihen. M olisi halunnut jatkaa minä en koska pelotti että jään itsekin kiinni ja mieheni jättää mut. En halunnut tehdä lapsilleni niin. Miksi ette usko että oikeesti voi rakastaa?! Ei m rakasta hennaa. Ehkä ei enää muakaan..

Tiedät sä mitä sä olet tehny miehelles, lapsien isälle? Eikö hän ole ansainnu parempaa?
Mitä sä oikeesti voitat tämmösellä? Aikuinen ihminen ottaa vastuunsa teoistaan oli ne seuraamukset mitä hyvänsä. Kertoo paljon tämmönen, joka puitten takaa huutelee eikä uskolla kantaa vastuuta mitenkään. Sellastako lapsillekin opettaa?

Lapset selviää erosta yllättävänkin hyvin, mutta ei välttis siitä, että perhe onkin vain kulissia.

Asiat tärkeysjärjestyksessä. :xmas: Ap kertoi että suhde lopetettiin lasten takia, mutta hän olis kuitenkin valmis jatkamaan suhdetta, jos siihen tulis vielä mahdollisuus. Kun sattui niin kovasti että se loppui.

Niin, ja nyt ap on niin pohjalla ja epätoivoinen että saisi uuden tilaisuuden jatkaa tätä "tosirakkautta", että päätti tulla tätä kautta kertomaan kaiken, jos vaikka M:n vaimo sattuisi näkemään ap:n vuodatuksen. Ja sitten tämä vaimo heittäisi M:n pihalle, ja sitten M palaisi ap:n luokse, kun ei muutakaan paikkaa löytyisi. Ja ap varmaan luulisi sitten olevansa niin täydellinen ja ihana, että mies ihan itse oma-alotteisesti päätti palata ap:n luokse. M vaan kertoisi ap:lle jonkun pikku tarinan kuinka jätti vaimonsa, kun se niin nalkuttaa ja uhmaikäinen lapsikin kiukkuaa. :laugh: Sitten tämä M:n vaimo voi puolestaan tulla tänne palstalle kertomaan totuuden ap:lle, kuinka hän itse heitti M:n pihalle ja ap raukka luulee että mies itse lähti. :laugh:

Kaikenlaista sitä! :o mauttomuuden huippu, tarkoituksena pahoittaa jonkun mieli.

Toivon että naiset tajuais lennättää tommoset ukot pihalle ku leppäkeihään. :x

ihan toinen asia, mutta miten sä saat noi lainaukset noin hienosti tuonne väleihin? pitääkö jotain merkkejä laittaa tms...tuntuu niin hankalalta tällä palstalla...

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Pettäjillä on kaikilla aina yks sama piirre: sikahuono itsetunto. Sen olen huomannut. Pettäjä pettää, jotta tuntis jotenkin ittensä "kauniimmaksi/komeammaksi", "paremmaksi", "seksikkäämmäksi" yms. koska muuten ei niin itsestään tunne. TOSI SÄÄLITTÄVÄÄ.

En usko, että tuossa oli rakkaudella osaa taikka arpaa. Pelkkää huonon itsetunnon pönkittämistä.

Ihmettelenpä vaan, mitä tämä Henna näkee enää tässä miehessä, joka petti ja vielä enemmän ihmettelen mitä ap:n mies näkee ap:ssä??? Ois ihanaa, kun mies näkis todellisen ap:n ja ymmärtäis jättää sen.

se on totta. Mullakin oli nuorena yksi kaveri, jonka spesiaali oli varatut miehet. Ja vitsi kun tää oli ihmisenä niin pieni...siis henkisesti. Omaa itsetuntoa kasvatti vaan sillä et oli noiden varattujen kans.

Alkuperäinen kirjoittaja Äitti-83:

Niin, ja nyt ap on niin pohjalla ja epätoivoinen että saisi uuden tilaisuuden jatkaa tätä "tosirakkautta", että päätti tulla tätä kautta kertomaan kaiken, jos vaikka M:n vaimo sattuisi näkemään ap:n vuodatuksen. Ja sitten tämä vaimo heittäisi M:n pihalle, ja sitten M palaisi ap:n luokse, kun ei muutakaan paikkaa löytyisi. Ja ap varmaan luulisi sitten olevansa niin täydellinen ja ihana, että mies ihan itse oma-alotteisesti päätti palata ap:n luokse. M vaan kertoisi ap:lle jonkun pikku tarinan kuinka jätti vaimonsa, kun se niin nalkuttaa ja uhmaikäinen lapsikin kiukkuaa. :laugh: Sitten tämä M:n vaimo voi puolestaan tulla tänne palstalle kertomaan totuuden ap:lle, kuinka hän itse heitti M:n pihalle ja ap raukka luulee että mies itse lähti. :laugh:

Tai voishan se olla, että M itse näkis tämän, ja muistaisi miten ihanan tiukka pylly ap:lla oikein olikaan, ja palaisi kiireenvilkkaa ap:n luokse! Ja se olisi tosi rakkautta se!

Alkuperäinen kirjoittaja miina:

ihan toinen asia, mutta miten sä saat noi lainaukset noin hienosti tuonne väleihin? pitääkö jotain merkkejä laittaa tms...tuntuu niin hankalalta tällä palstalla...

Sinne pitää ite kirjoittaa tai copypastettaa noita quote-juttuja oikeisiin väleihin. Eli alkava ja loppuva lainaus pitää merkitä itse joka kohtaan.

Yhteistyössä