Henna haluatko tietää kaiken..luulet että se oli vain yksi kerta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tääsattuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tääsattuu

Vieras
Miehesi (m) tuli juttelemaan mulle terassilla viime kesäkuussa ja tarjosi siiderin. Mun piti lähtee kotiin mieheni ja lapsen luo. M halusi välttämättä maksaa taksini ja viedä mut kotiiin. Taksissa annoin miehellesi numeroni. M lähetteli viestejä ja soitteli mulle pitkin kesää.
Heinäkuussa sitten suostuin kahvittelemaan m:n kanssa. Me ajettiin kahville 50 km päähän. M kertoi että nalkutat, olet jatkuvasti pahalla päällä, seksi on kanssasi tylsää,poikanne on uhmaiässä ja kiukuttelee jatkuvasti. Suudeltiiin varmaan kaks tuntii autossa. M kertoi että mulla on paremmat tissit kuin sulla ja tuoksun hyvälle. Miehelläsi seisoi koko ajan kun se suuteli mua.
Sen jälkeen me "lenkkeiltiin" koko loppu kesä. Tapailtiin salaa, rakasteltiin teidän mökillä, pantiin teidän autossa. Ei me edes käytetty kondomia koska syön pillereitä. Miehesi halusi mua jopa silloin kun mulla oli kuukautiset. M sanoi että mun pillu on niin tiukka ja tuntuu maailman parhaimmalta. M lähetteli mulle öisin viestejä kun nukuit. Kun miehesi teki autotallissa "remppaa" se puhui mun kanssa puhelimessa tuntikausia.

Sitten lokakuussa tein sen virheen että menin kotiinne ja jäimme kiinni kun tulitkin töistä aikaisemmin. Luulet että se oli vain se kerta ja kyse oli vain seksistä. Annoit anteeksi miehellesi. Ei se ollut niin oikeesti! Me rakastuimme ja rakastimme toisiamme. Sattui niin helvetisti kun kaikki loppui siihen. Me itkimme molemmat ikävä pitkään. Emme enää tavanneet mutta juttelimme puhelimessa monia kertoja. Me lopetettiin se vain lasten takia.

Kiva kun kerroit.
Terveisin Henna :xmas:

Oikeasti en ole Henna, eikä mun mies ole M, mutta mä en TAJUA niitä naisia joilla on suhde varatun miehen kanssa ja niiden on pakko päästä retostelemaan sillä asialla miehen vaimolle.
Toisekseen, jos M olisi sua rakastanut, niin se olisi sun kanssasi. Mutta se valitsi elämän vaimonsa kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Kiva kun kerroit.
Terveisin Henna :xmas:

Oikeasti en ole Henna, eikä mun mies ole M, mutta mä en TAJUA niitä naisia joilla on suhde varatun miehen kanssa ja niiden on pakko päästä retostelemaan sillä asialla miehen vaimolle.
Toisekseen, jos M olisi sua rakastanut, niin se olisi sun kanssasi. Mutta se valitsi elämän vaimonsa kanssa.

sataprosenttisesti samaa mieltä!

Säälittäviä olette molemmat, sekä sinä että mies. Ansaitsisitte toisenne. Sen sijaan tuo "Henna" ansaitsisi paljon parempaa, te sekasikiöt voisitte kuksia keskenänne.

Siis mikä tämän vuodatuksen tarkoitus nyt oli? Miksi petetyn vaimon pitäisi olla kiinnostunut siitä, jos kakkosnaista sattuu? Miksi haluat satuttaa petettyä enemmän kertomalla muistakin panokerroista? Ja vielä kuvailet yksityiskohtaisesti noita miehen puheita. Huh, huh, En ymmärrä.

...jos vielä ite kuvittelit,että merkitsit jotain enemmän sille miehelle kuin pelkkää seikkailua. Tottakai mies väittää olevansa rakastunut,kun pitäis päästä panemaan sua,mutta lopputuloksestahan tuon näki,mikä oli kuitenkin elämässa tärkeintä....

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
M rakastaa mua vieläkin niinkuin minäkin häntä! On vaikea erota kun on yhteinen talo,yritys, lapset..

Eipä ole. Miksi olisi?
Eroaminen onnistuu aina, JOS sitä haluaa.
M ei taida haluta.

näinpä. Vai miten sitten selitetään ne lukuisat erot? Jos se mielettömän hankalaa olisi, niin eiköhän lähes kaikki liitot kestäisi :whistle:

Yhteistyössä