Löin kämmenellä pöytään.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paskamutsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paskamutsi

Vieras
Meni hermo kun mua ei uskota ennen kuin sanon n. 10 kertaa.
melkein 3v istui öydässä ja tuijotti pelonsekaisella ilmeellä ja 4v lattialla laittoi kädet silmille hetkeksi...

Kyllä se kolahtikin.

Meni kuitenkin perille sen jälkeen yhdellä komennolla, se ainut hyvä puoli siinä oli.
Hyvää mieltä ei ktllä jäänyt. :ashamed:

No en sitä nyt niin pahana pidä. Ihminen se äitikin on ja pinna katkee välillä. Pääasia ettei lasta satuta. Usein sitä itse jää enemmän murehtimaan kuin lapset. Ja jatkuva naputuskaan ei tehoa.

kyllä mä paiskasen pöytään useinkin, jotta saan huomion ton hirveen huudon keskellä.. mut meän taaperot ei ota sitä noin raskaasti.
mua se kyllä välillä sattuu :D

mä oon töissä tavannut asiakkaita, joita aikoinaan lapsena piesty mennen, tullen, palatessa. pöytään paukuttelu ei mun mittapuun mukaan tee sun nimimerkin mukaista "paskamutsia". harvassa kai ne äidit, joiden pinna ei joskus pala ja joko ääntään korotta tai pöytään napautta... Hyvä mutsi sä oot!

Mä pamautan nyrkillä, kun kämmeneen sattuu... Kyllä se tehoaa kun ei liian usein käytä, pöytäseurue hiljenee ja ruokailua voidaan jatkaa rauhallisesti keskustellen. Parempi pöytää kun lasta! Ja sen voi selittää, että kun ette kuullu niin äiti pamauttu hiljaisuuden. Meillä toimii myös "huomio!" -huuto, kersat pysähtyvät kuuntelemaan =)

Yhteistyössä