tää kehrää kuin kissa :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Mies tuli aamulla makkariin kasin aikaan, otti vauvan mukaansa ja ilmoitti mulle että antaa tuttelia jos on tarvetta. Mä vaivuin uneen ihanaiseen josta heräsin vasta yhdentoista aikaan puhelimen soittoon.

Erittäin hyvin nukkuneena nousin ylös huomatakseni että mies oli siivonnut koko kämpän (paitsi tietty imuroinut etten herää) ja vauva nukkui tyytyväisenä vaunuissa. Mies oli ollut lenkillä vauvan, koiran ja esikoisen kanssa.

Ja kun kerran ylös nousin, niin mies vielä kaivoi imurin kaapista ja imuroi kämpän.

On se ihana ukko :heart: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
millasta koulutuskaavaa oot käyttäny?

Ei mä en oikeesti ymmärrä mikä tuota miestä vaivaa :D . Nytkin mä olen ollut tosi huonolla tuulella, kiukutellut, itkenyt tai muuten vaan ollut siipi maassa koko ajan. Ollaan tapeltu esikoisen kanssa suunnilleen koko ajan ja koko perhe-elämä on ollut yhtä kaaosta.

Ja mies vaan jaksaa olla hyvällä tuulella, toimia erotuomarina mun ja esikoisen kanssa, halailee ja pussailee ja hellii mua, jaksaa mun kaikki kiukuttelut, hoitaa vauvaa sen minkä kerkeää ja vielä touhuaa pelaten ja leikkien esikoisen kanssa.

Mä en välttämättä ansaitse mitään "vuoden vaimo"-titteliä, mutta tuo mies on kyllä aika kymppi tällä hetkellä :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Malla-:
Sun mies taitaa vaan rakastaa sua, näin luulen ;) :heart: :heart: :heart:

Musta tuntuu myös että näin taitaa olla :heart: :)

Tosin se eilen kauhistui kun kuuli olleensa saman harpun kanssa naimisissa jo kohta 7 vuotta :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:

Tosin se eilen kauhistui kun kuuli olleensa saman harpun kanssa naimisissa jo kohta 7 vuotta :laugh:

:laugh:
Teillä tuntuu olevan näin ulkopuolisen silmin ihana suhde, huumorilla höystettynä! Se varmaan auttaa miestäsi jaksamaan sun väliaikaisista kiukutteluista huolimatta :)

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:

:laugh:
Teillä tuntuu olevan näin ulkopuolisen silmin ihana suhde, huumorilla höystettynä! Se varmaan auttaa miestäsi jaksamaan sun väliaikaisista kiukutteluista huolimatta :)

No juu, onhan meilläkin toki ollut ja tulee varmasti olemaankin ongelmia ja välillä riidellään kuin kissa ja hiiri. Mutta samalla ollaan toistemme parhaita ystäviä ja omataan ihan älytön huumorintaju. Ehkä se sitten on tuo nauraminen ja hassuttelu se kirsikka kakun päällä =) :heart:

Ihana mies sulla.

Meillä taas taitaa olla vähän toisinpäin. Mies on kärttyinen/väsynyt, kun saa vain 5 tunnin yöunia. Vaavi saa hampaita, katsos. Minä salaa suunnittelen hälle romanttista ylläriä, jotta hän tuntis olonsa onnelliseksi taas.

Kiitos Malla onnitteluista =) :hug: .

Ja Keijumetsän Lilja: juu käy se myös toisinpäin =) . Meilläkin mies oli aiemmin hyvinkin ärtyisä kun stressasi koulujuttujaan ja mä autoin häntä silloin sen minkä kerkesin.

Voi toivottavasti sun romanttinen yllätyksesi onnistuu ja toimii hyvin =) :flower:

Yhteistyössä