http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-1193607/Tori-Im-anorexic-Spelling-looks-painfully-bikini-family-trip-Hawaii.html
myönsi sen itse tai ei. :/
myönsi sen itse tai ei. :/
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Tästä oli jo eilen keskustelua. Myös siitä että palstamammat pitävät sitä anorektikkona, kun Spelling ei ole palstamammojen mitoissa.
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Tästä oli jo eilen keskustelua. Myös siitä että palstamammat pitävät sitä anorektikkona, kun Spelling ei ole palstamammojen mitoissa.
Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Tästä oli jo eilen keskustelua. Myös siitä että palstamammat pitävät sitä anorektikkona, kun Spelling ei ole palstamammojen mitoissa.
dodiih. Olishan se pitänyt arvata.
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Ei minustakaan järin kaunista, mutta ei tuo nyt vielä mikään anorektisen näköinen ole. Kuitenkin käsivarsissa ja jaloissa sekä pakaroissa on ihan lihasta, eikä esim. kylkiluut, lonkat, polvet ja solisluut törrötä silleen nahan läpi kuin joillakin jotka on kyllä jo TODELLA anorektisen näköisiä.
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Tästä oli jo eilen keskustelua. Myös siitä että palstamammat pitävät sitä anorektikkona, kun Spelling ei ole palstamammojen mitoissa.
Poistit äskeisen kommenttisi. Sanoit, että "kaikkihan me olemme kateellisia noista törröttävistä luista". Mistä törröttävistä luista? Henkilökohtaisesti olisin itse ennemmin noin hoikka kuin Spelling kuin omaisin palstamamma kropan, josta ei löydy luita kuin puristamalla.
Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Tästä oli jo eilen keskustelua. Myös siitä että palstamammat pitävät sitä anorektikkona, kun Spelling ei ole palstamammojen mitoissa.
Poistit äskeisen kommenttisi. Sanoit, että "kaikkihan me olemme kateellisia noista törröttävistä luista". Mistä törröttävistä luista? Henkilökohtaisesti olisin itse ennemmin noin hoikka kuin Spelling kuin omaisin palstamamma kropan, josta ei löydy luita kuin puristamalla.
Palstamamma kropan? What??![]()
Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:On hän kaunis mutta tosi laiha. Miun mielestä.
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:On hän kaunis mutta tosi laiha. Miun mielestä.
Minusta taas ihan sikaruma. :ashamed: Ton kropan vaihtaisin kyllä omaani, tuossa olisi hyvä aihio lähteä treenaamaan ja hommaamaan vähän rusketusta, tosin mielellään haluaisin aidot rinnat eikä silikoneja... Mutta musta Tori on aina ollu ihan sikaruma nainen. Mä mietin jo aikanaan Beverly Hillsin aikaan, että jos isi ei olis iso tuottajapamppu, ni olisko tuolla naamalla päästy siihen sarjaan... :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Tästä oli jo eilen keskustelua. Myös siitä että palstamammat pitävät sitä anorektikkona, kun Spelling ei ole palstamammojen mitoissa.
Ylipainoisia tai lievästi ylipainoisia.
Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:Ai
Ei hän miusta ole ruma vaan ihan kaunis nainen.
Alkuperäinen kirjoittaja o:Idioottimainen aloitus. Mitä siitä jos joku ei ole kaunis? Oikeasti, mitä väliä?
Just eilen mietin, että olis kiva laittaa oman kropan kuva siihen kroppapinoon, mutta heti haukuttaisiin anorektikoksi, kun olen laiha. Vaikkakin tahtomattani.
Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Tästä oli jo eilen keskustelua. Myös siitä että palstamammat pitävät sitä anorektikkona, kun Spelling ei ole palstamammojen mitoissa.
Niin ja jos jotkut on niin se tarkoittaa et kaikki muutkin on? Ja voidaan siis meidät kaikki luokitella "tyypilliset palsta mammat" vai?
Oiskohan vähän yleistystä taas?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Tästä oli jo eilen keskustelua. Myös siitä että palstamammat pitävät sitä anorektikkona, kun Spelling ei ole palstamammojen mitoissa.
Niin ja jos jotkut on niin se tarkoittaa et kaikki muutkin on? Ja voidaan siis meidät kaikki luokitella "tyypilliset palsta mammat" vai?
Oiskohan vähän yleistystä taas?![]()
Yhtä hieno kommentti minulta kuin sinulta törrättävistä luistaHarvalla palstalaisella silti on _hoikka_ vartalo. Ja ei, ei ole tilastoja.