Täällä joskus ei uskottu että laihdun näillä eväillä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Minttu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Minttu"

Vieras
Tässä nyt oli esim

Aamupala: Puuro, marjat, 0,5l vettä, hedelmä.

Lounas: 2 pientä perunaa, jauhelihakastiketta, salaattia puolet lautasesta, maitolasi, raejuustoa.

Välipala: Maitorahka marjoilla, hedelmä.

Päivällinen voi olla esim ma kuin lounas.

Iltapala: Maitorahka marjoilla, 2 näkkäriä.

Lisäks vettä 2-3 l, öljyä, liikuntaa 3-4 kertaa viikossa.

Kyllä paino vaan putosi 15 kg 3,5 kk ja vielä ois 10 kg karistettavana. Arviolta tossa on 1700-1800 kcl.

[QUOTE="vieras";22894461]Miten kukaan ei uskonut, että laihdut noilla eväillä? Minusta kuulostaa hyvältä ja terveelliseltä. Niin ja onnea pudotuksesta[/QUOTE]

Sanottiin et liikaa kaloreita, liikaa hiilareita, peruna pois ja tyyliin kaks lihapullaa päivällisellä :D

ei karppaus ainakaan mulla painoa puottanu, nosti vain. perunaa, ruisleipää pastaa syön ja paino on laskenu siihen mihin tähtäsin 3kk/8kg nyt hieman nousussa ku lihasta alkaa tulla :) pittää syä sen mitä kuluttaatai vähempi.

[QUOTE="Minttu";22894468]Joo kun öljyssä on paljon kaloreita.[/QUOTE]

Vaikea silti uskoa että tuossa olisi 1800 kcal. Mä syön about sen verran ja mielestäni syön kyllä enemmän.

Mun mielestä kuulostaa tosi hyvältä. Sellaiselta, että tuota on hyvä jatkaa tuosta eteenpäinkin, ei ole mikään kuuri. Paitsi että ylläpitovaiheessa voit huoletta myös herkutella :).

Tää taisi olla se sun aiempi ketju ja siinä on esim. öljyä paljon enemmän kuin tossa sun nyt laittamassa.
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1888415-sis-paino-ei-putoa-esim-naillakaan-evailla/

[QUOTE="vieras";22895053]Öö... Muistan sen sun entisen ketjun, ja siitä ei kyllä kolmea kuukautta ole... Ja siinä olit kyllä lisäämässä sitä öljyä joka ateriaan... Että niin.[/QUOTE]

Ööö, en ole kyllä sama ihminen minkä te linkititte tuohon :)

Yhteistyössä