G
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ja itsekin olen sen tuominnut, kun olin ymmärtämätön ja kokematon... enkä silti vieläkään ole itse pettänyt tai lähtisi siihen helposti tuosta vain. MUTTA niin melkein kävi sillä ihastuin, todella tulisesti ihastuin. Ja se oli hirveää ja ihan kamalaa, vieläkin itken sitä, että miksi niin piti käydä? Miksi sellainen kokemuksen vedin puoleeni sitä hakematta.
Olen viettänyt perhekeskeistä elämää viimeiset 10 vuotta, en ole juossut baareissa tms. vaan elänyt todella miehelleni ja lapsilleni ja olemme olleet onnellisia. Mutta yhtäkkiä pari kuukautta sitten havahduin siihen, että olen korviani myöten ihastunut ihmiseen jonka kanssa olen töiden kautta tekemisissä. tunne oli molemmin puolinen, eikä sitä vatsaan voinut taistella. Yritin todella, yritin niin etten saanut unta, välillä tuntui etten saanut edes henkeä... sain kaksi kertaa tosi pahan sydämen tykytys "kohtauksenkin", pelkäsin oikeasti terveyteni puolesta ja harkitsin lähtöä lääkäriin.
Mutta psyykkistä se oli. En halunnut ihastua, en kaivannut sellaista, saan huomiota mieheltäni, kotona on kaikki hyvin. Tai oli kaikki hyvin. Nyt tämä koko juttu ahdistaa ja itkettää yhä, miksi piti kokea tuollainen paska juttu vain siksi, että pitää unohtaa koko ihminen. Tehdä ihan hitosti töitä siihen että unohtaa.
Puhuimme siis tunteistamme ja tilanteestamma ja kumpikaan ei sitten ollut valmis mihinkään koska olen naimisissa.
Mutta nyt todella ymmärrän ettei kaikki tähän pysty, taistelemaan hetki hetkeltä tunteitaan vastaan. Itkeä aamulla kun ajaa töihin, itkeä öisin kun nousee vessaan ja rukoilla, että tämä olisi ohi ja laimea musito vain.
En enää ajatelle, että kaikki pettäjät on paskoja kusipäitä, sillä todellakin yhä elän hetkiä jolloin tekisi mieli juosta tämän miehen perään. Mutten sitä tee, se on molemmin puolin tehty selväksi. Voimme vain unohtaa.
Elämä tuntuu vaan hiton tyhmältä nyt, en olisi halunnut kokea tätä enkä ymmärrä miten tämä edes tapahtui.
Hyvä ap. Kyllä se ihastuminen ohi menee ja sitten olet tyytyväinen että et rikkonut perhettäsi.
En näe parannuskeinoa. Olen miettinyt mitä minä voisin tehdä. Tai mitä mies voisi tehdä, mitä HALUAISIN edes sen tekevän. En keksi mitään, kyse ei ole enää teoista, ne on tehty. Viivan alle ei vaan tunnu jääneen mitään. The end. Ja uusinta ei kiinnosta.ap: Uskon, että sinun tapauksessasi on toivoa.
lakaisukone: Kuulostaa pahalta. Näetkö mitään suuntaa, jolla asiat paranisivat? Kohtalo ei tiikeriemon lailla ota sinua niskasta kiinni ja kanna pois, sinun on valitettavasti toimittava itse jollet parannusta näe.
Lapset, raha, tottumus
Erosta on ollut puhetta mut miehen "uhkailut" tappaa mun pienetkin rohkeuden rippeet tehdä lopullinen päätös. Olen turhautunut, masentunutkin, kyyninen, kiukkuinen, väsynyt, epätoivoinen. Kuin katsoisi elämänsä lipuvan ohi tuon toisen miehen muodossa, yhä kauemmas. Pelkää että se viimein katoaa.
En näe parannuskeinoa. Olen miettinyt mitä minä voisin tehdä. Tai mitä mies voisi tehdä, mitä HALUAISIN edes sen tekevän. En keksi mitään, kyse ei ole enää teoista, ne on tehty. Viivan alle ei vaan tunnu jääneen mitään. The end. Ja uusinta ei kiinnosta.
Lukematta ko. ketjua olen hiukkasen pihalla. Toki arvailla saatanMuovimatto on loppupeleissä helpompi pestä ja muutenkin vähemmän päänsärkyä aiheuttava kuin parketti. (Viittaan tällä tietysti tuon toisen pettämiskeskustelun parkettijuonteeseen.) Kierrätyskeskuksesta saa takuuhuollettua elektroniikkaa ja niin edelleen.
Lukematta ko. ketjua olen hiukkasen pihalla. Toki arvailla saatan
Jotain tällaista ajattelinkin. Itse olen taipuvainen ajattelemaan paljon (ehkä turhankin paljon?) asiaa lasten kannalta. Itse kestän muovimaton. Ja vaikka miehen itsarinkin jos se niin pitkälle menisi. Mutta lapset. Kiusatuksi tulee vähemmästäkin kuin köyhän kodin takia. Ja jos isä oikeasti sekoaa? Otan lasten tuskan itselleni jo valmiiksi. Ja se yhdistettynä omaani on ylivoimaista ainakin toistaiseksi.Juu no siellä eräs nikki alkoi meuhkaamaan, että lapset menettävät parkettilattian jos pettäminen paljastuu. Mutta pointtini tietysti on se, että vaikka ne kulissit on millaiset, niin kyllä sitä pystyy suomessa elämään ihan ok vähän vähemmälläkin materialla. (Muistaakseni vittasit ketjun alussa näihin puitteisiin.)
Ja mitä taas miehen itsariuhkailuihin tulee, ne ovat varmasti rankkoja, mutta tuskin hänenkään mielen tasapainonsa sillä paranee, että kestämätöntä tilannetta pitkitetään. Ehkä hänkin vapautuu sitten henkisesti ja löytää jotain toimivampaa.
Minä olen ollut ihastunut toiseen jo n. 7 vuotta. Välillä tunteet laimenee ja välillä taas nousee pahasti pintaan. En tiedä miten tästä pääsee eroon...toinen tuntee myös samoin. Ei kai tää auta kun kestää.
Vaan ei, ehkä olen jo liian syvällä hakeakseni edes apua.