Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:ap tietää kyllä ihan hyvin, että kyseiset nikit ovat naisia. haluat nyt ilmeisesti esittää typerää?
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Nonnih, millos me sit taas pussikaljotellaan :heart: *pakkaa kaapuja*
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:ap tietää kyllä ihan hyvin, että kyseiset nikit ovat naisia. haluat nyt ilmeisesti esittää typerää?
Mä en ole ikinä tunnustautunut naiseksi :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja oho:mies ei tekis tollasta profiilia, ei laittais kuvia ja tota tekstiä. nainen?
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Björn-hani, mä en koskaan ota niitä kalsareita jalasta joten tottakai! Oliks sulla väritoiveita sen villapuvun suhteen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Ensin ajattelin et oranssi vois olla kiva väri kato et ihmiset tunnistais meijät pariskunnaks... mut se voi olla vähän vaikee väri yöaikaan, siksi toivoisin musta-kelta-raidallista![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä en kelpuuttas noita kyl mun mieheks.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja peesi:Kaksplussalla palstailevat tissiketju-miehet ei todellakaan ole sopivaa aviomiesmateriaalia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:ap tietää kyllä ihan hyvin, että kyseiset nikit ovat naisia. haluat nyt ilmeisesti esittää typerää?
Mä en ole ikinä tunnustautunut naiseksi :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:no eipä sun ole tarvinnutkaan, kyllä sen ihan jutuistakin huomaa =)
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä en kelpuuttas noita kyl mun mieheks.![]()
En mäkään sua mun naiseks B)